Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEVNER OG LITT HISTORIE.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Ravine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 01 Feb 2007 21:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

EVNER OG LITT HISTORIE.

Innlegg av Ravine »

Hei alle! Litt om meg; Jeg er selv transemedium; Litt om det! Jeg kan få en ånd til og snakke gjennom meg! Gi beskjeder til gjenlevende,fortelle ting de ikke fikk fortalt da de levde! Jeg er også Klarsynt! Litt om det kommer her; Jeg kan se i fremtid og i fortid,fortelle mennesker ting om de selv som jeg ikke vet(Med deres tilatelse)Jeg kan se og snakke med ånder,hjelpere og engler,jeg både ser i bilder og drømmer ting som har skjedd og skal skje.Et annet ord på og se bilder er kanalisering.Jeg kan også helbrede,det vil si sende over gode enirgier med hjelp fra mine hjelpere og gjøre mennesker friske. For noen av dere er kanskje dette vanskelig og tro så spør hvis dere lurer på noe! Har daglig kontakt med min avdøde oldemor. Meget søt gammel dame som døde av alderdom. Jeg har også kontakt med min Mormor,hun hadde en evne til å se døde og få beskjeder fra den andre siden da noen hadde gått bort.Mens hun levde hadde hun "Besøk" av sin mann som hadde gått bort,hun kunne fortelle at hun så alle våre slektninger idet de forlot jorden.Får også besøk av ånder som nylig har gått bort og trenger hjelp. Måtte lys og kjærlighet være med dere alle. Spør hvis dere lurer på noe!! :D
Antall ord: 248

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Re: EVNER OG LITT HISTORIE.

Innlegg av Spiírit »

Ravine skrev:Hei alle! Litt om meg; Jeg er selv transemedium; Litt om det! Jeg kan få en ånd til og snakke gjennom meg! Gi beskjeder til gjenlevende,fortelle ting de ikke fikk fortalt da de levde! Jeg er også Klarsynt! Litt om det kommer her; Jeg kan se i fremtid og i fortid,fortelle mennesker ting om de selv som jeg ikke vet(Med deres tilatelse)Jeg kan se og snakke med ånder,hjelpere og engler,jeg både ser i bilder og drømmer ting som har skjedd og skal skje.Et annet ord på og se bilder er kanalisering.Jeg kan også helbrede,det vil si sende over gode enirgier med hjelp fra mine hjelpere og gjøre mennesker friske. For noen av dere er kanskje dette vanskelig og tro så spør hvis dere lurer på noe! Har daglig kontakt med min avdøde oldemor. Meget søt gammel dame som døde av alderdom. Jeg har også kontakt med min Mormor,hun hadde en evne til å se døde og få beskjeder fra den andre siden da noen hadde gått bort.Mens hun levde hadde hun "Besøk" av sin mann som hadde gått bort,hun kunne fortelle at hun så alle våre slektninger idet de forlot jorden.Får også besøk av ånder som nylig har gått bort og trenger hjelp. Måtte lys og kjærlighet være med dere alle. Spør hvis dere lurer på noe!! :D
Spennende!
Velkommen forresten!
Hvor lang tid har du utviklet deg som transemedium da?
Antall ord: 263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ravine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 01 Feb 2007 21:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

Re: EVNER OG LITT HISTORIE.

Innlegg av Ravine »

Spiírit skrev:
Ravine skrev:Hei alle! Litt om meg; Jeg er selv transemedium; Litt om det! Jeg kan få en ånd til og snakke gjennom meg! Gi beskjeder til gjenlevende,fortelle ting de ikke fikk fortalt da de levde! Jeg er også Klarsynt! Litt om det kommer her; Jeg kan se i fremtid og i fortid,fortelle mennesker ting om de selv som jeg ikke vet(Med deres tilatelse)Jeg kan se og snakke med ånder,hjelpere og engler,jeg både ser i bilder og drømmer ting som har skjedd og skal skje.Et annet ord på og se bilder er kanalisering.Jeg kan også helbrede,det vil si sende over gode enirgier med hjelp fra mine hjelpere og gjøre mennesker friske. For noen av dere er kanskje dette vanskelig og tro så spør hvis dere lurer på noe! Har daglig kontakt med min avdøde oldemor. Meget søt gammel dame som døde av alderdom. Jeg har også kontakt med min Mormor,hun hadde en evne til å se døde og få beskjeder fra den andre siden da noen hadde gått bort.Mens hun levde hadde hun "Besøk" av sin mann som hadde gått bort,hun kunne fortelle at hun så alle våre slektninger idet de forlot jorden.Får også besøk av ånder som nylig har gått bort og trenger hjelp. Måtte lys og kjærlighet være med dere alle. Spør hvis dere lurer på noe!! :D
Spennende!
Velkommen forresten!
Hvor lang tid har du utviklet deg som transemedium da?
Dette er jo noe man aldri blir utlært i.Men har hatt disse evnene siden jeg var liten. Man lærer jo nye ting for hver dag som går.Men har lært mye av hjelperne mine.klem
Antall ord: 306
Ravine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ravine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 01 Feb 2007 21:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

Re: EVNER OG LITT HISTORIE.

Innlegg av Ravine »

Ravine skrev:Hei alle! Litt om meg; Jeg er selv transemedium; Litt om det! Jeg kan få en ånd til og snakke gjennom meg! Gi beskjeder til gjenlevende,fortelle ting de ikke fikk fortalt da de levde! Jeg er også Klarsynt! Litt om det kommer her; Jeg kan se i fremtid og i fortid,fortelle mennesker ting om de selv som jeg ikke vet(Med deres tilatelse)Jeg kan se og snakke med ånder,hjelpere og engler,jeg både ser i bilder og drømmer ting som har skjedd og skal skje.Et annet ord på og se bilder er kanalisering.Jeg kan også helbrede,det vil si sende over gode enirgier med hjelp fra mine hjelpere og gjøre mennesker friske. For noen av dere er kanskje dette vanskelig og tro så spør hvis dere lurer på noe! Har daglig kontakt med min avdøde oldemor. Meget søt gammel dame som døde av alderdom. Jeg har også kontakt med min Mormor,hun hadde en evne til å se døde og få beskjeder fra den andre siden da noen hadde gått bort.Mens hun levde hadde hun "Besøk" av sin mann som hadde gått bort,hun kunne fortelle at hun så alle våre slektninger idet de forlot jorden.Får også besøk av ånder som nylig har gått bort og trenger hjelp. Måtte lys og kjærlighet være med dere alle. Spør hvis dere lurer på noe!! :D
Nå går jeg for denne gang! hade godt så lenge alle sammen
Antall ord: 263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

God hvile da. :D
Antall ord: 3
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Vet ikke helt hva jeg skal si, ehhrr ditto? Utenom det å spre lys og kjærlighet til gud or hvermann. Og velkommen til "oss"
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Velkommen, kanskje lage en tråd om hvilken "evner"de forskjellige mener å ha? Ville blitt litt spennende, kunne testet litt ut :mozilla_smile: Overbevise skeptikere, hehe
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ravine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 01 Feb 2007 21:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

Innlegg av Ravine »

suss24 skrev:Velkommen, kanskje lage en tråd om hvilken "evner"de forskjellige mener å ha? Ville blitt litt spennende, kunne testet litt ut :mozilla_smile: Overbevise skeptikere, hehe
Det hadde vært spennende ja og se.Tror nok flere blir mere åpne for ting etterhvert.Er jo mange som har oplevd en eller annen form for overnatulige fenomener.Takkk for velkomsten. lys og kjærlighet
Antall ord: 64
Ravine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ravine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 01 Feb 2007 21:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

Innlegg av Ravine »

Frokost skrev:Vet ikke helt hva jeg skal si, ehhrr ditto? Utenom det å spre lys og kjærlighet til gud or hvermann. Og velkommen til "oss"
Ditto ja greit ord det! Hvis jeg forsto deg rett? Takk for velkomst. Lys og kjærlighet
Antall ord: 43
Ravine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links