Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Om noen gidder å svare meg seriøst... Trenger hjelp.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Alderens høst kommer tidlig nok. Det er bare å leke seg godt først.
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 14
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Ludoburgero:
Og du er bedre på hvilken måte slik som du svarer han?hadde du bare hevet deg over det
Og fru luna....Ga henne ett tips ja....men så ble du opptatt av å slenge dritt du å :mozilla_wink: Tror hun trenger hjelp fremdeles..
*Kan ikke alle bare være venner?*
Og du er bedre på hvilken måte slik som du svarer han?hadde du bare hevet deg over det
Og fru luna....Ga henne ett tips ja....men så ble du opptatt av å slenge dritt du å :mozilla_wink: Tror hun trenger hjelp fremdeles..
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
kan hende, mne velger likevel å behandle alle innlegg likt, med respekt, og ikke forkaste hvert innlegg som ikke behager meg. Altså, det er innelgg som er totalt bullshit her inne også selvfølgelig, og er mye falske historier osv her, det skal jeg ikke si noe på.Dan skrev:Jeg vet også at det finnes personer her inne som opplever mange ting, kanskje jeg til og med er en av dem, men det utelukker fortsatt ikke det faktum at det meste her inne er svada ...chupacabra18 skrev:buuullshiiiiit, hva DU tror er din sak, men jeg vet for a fact at finnes ppersoner her på para som har oplevd mer enn du kanskje tror, og alle evner og kontakt med det paranomale er ikke bare sinnslidelser som du kanskje tror..Dan skrev:"... håner folks seriøse problemer..."
"... håner alt paranormal står for ..."
Disse to utsagnene konkurrerer vel om å være dagens dummeste?
Har dere overhodet ikke snev av forståelse for at denne siden (paranormal.no) kun er til for moro skyld?
Har det aldri streifet dere en tanke om hvorfor ingen såkalte "anerkjente" synske er medlemmer her?
Jo, fordi 99,99% av alle innleggene her er bare tull og tøys og har ingen rot i virkeligheten.
Mvh Dan
paranormal er en seriøs side, noe du kanskje ikke er enig i, men da burdte du kaanskje ikke være her, for de fleste av oss er faktisk her for å være seriøse:)
Mvh Dan
men velger uansett å tro at flesteparten her er seriøse og kommer med ordentlige opplevelser og tenker....
det er hvertfall det jeg tror da, man vet aldri
Antall ord: 278
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Stadig lengre mellom løsningsforslagene til trådens første innlegg..
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 00:26
- 17
- Lokalisering: Norge
Jeg trekker meg stille tilbake. syre regnet faller på nostradamus i kveld. God natt
Antall ord: 14
Steik vafler for samfunnet
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Nei, hva? Det har jeg ikke sagt hellersuss24 skrev:Ludoburgero:
Jeg er ikke bedre enn noen andre, min oppgave er bare å jekke ned de kjepphøye og løfte opp de som ligger litt langt nede. Det er ihvertfall slik jeg føler mitt kall er på denne planeten, å støtte de svake mens jeg fikser bremsene for de litt for sterke.
Antall ord: 114
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Nostredamus:
Ikke innbild deg noe. Er da ikke deg jeg forsvarer :mozilla_wink: Men det er altfor mange tråder som utvikler seg sånn som dette. Og nyx står der likefullt slik som hun gjorde i begynnelsen. Liker ikke helt hvordan Paranormal har utviklet seg. Virker nesten som om det bare er en gjeng pubertetsmonstre som vanker her.....men det er en annen link! Ha en fin kveld alle sammen!
Ikke innbild deg noe. Er da ikke deg jeg forsvarer :mozilla_wink: Men det er altfor mange tråder som utvikler seg sånn som dette. Og nyx står der likefullt slik som hun gjorde i begynnelsen. Liker ikke helt hvordan Paranormal har utviklet seg. Virker nesten som om det bare er en gjeng pubertetsmonstre som vanker her.....men det er en annen link! Ha en fin kveld alle sammen!
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tro hva det blir til middag?
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Da fikk du med andre ord ihvertfall kjenne den jekken, sier du?Nostradamus skrev:Den jekken din er ikke brukbar, skift den ut før du blir trengende..ludoburgero skrev:Nei, hva? Det har jeg ikke sagt hellersuss24 skrev:Ludoburgero:
Jeg er ikke bedre enn noen andre, min oppgave er bare å jekke ned de kjepphøye og løfte opp de som ligger litt langt nede. Det er ihvertfall slik jeg føler mitt kall er på denne planeten, å støtte de svake mens jeg fikser bremsene for de litt for sterke.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hvem er 14? du?suss24 skrev:Er vel greit med en på 50 for å få opp gjennomsnitts alderen på denne tråden?hehe...faretruende nær 14 kan jeg gjette meg til....
Skriv en pm Nyx, så kanskje jeg kan gi noen gode råd!
Antall ord: 45
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kjøttkaker nå igjen!
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 4
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Oops.. feiltrykk nå igjen.
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 4
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Tæring er ikke næring.Nostradamus skrev:Forstår du da ikke at jeg vokser på all næring du gir meg?
Jeg har vinger når jeg vil, men har du.. med den bilen der?
Du vokser ikke, jeg stjeler energi av deg med mine dypt penetrerende setninger som setter spor i mest bortgjemte kroker av sjelen din og livner seg frem i dagslys når du minst venter det. Først da vil det gå klart opp for deg hva det er jeg har sagt til deg her inne. Du kan ikke si om en jekk er dårlig før du har fått prøve den, og om det er slik som du sier, at du har disse vingene - og du attpåtil trenger å jekkes ned, ja - da virker ikke vingene dine. Ihvertfall ikke til landing. Og uten å lande vil du jo for alltid forbli uten bakkekontakt. Da ble det kanskje litt klarere for deg allerede?
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er visst iskrem til dessert, så da så!
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hehe ja du kan få mene hva du vil du liksom, klarer ikke si no bedre enn å disse nicket mitt engang.. herregud..Nostradamus skrev:La meg bruke en liten del av mine evner nå: En som kaller seg geite-suger, og stiller spørsmål med slik belevenhet som du?chupacabra18 skrev:hvem er 14? du?suss24 skrev:Er vel greit med en på 50 for å få opp gjennomsnitts alderen på denne tråden?hehe...faretruende nær 14 kan jeg gjette meg til....
Skriv en pm Nyx, så kanskje jeg kan gi noen gode råd!
Hmm.. 16 og et halvt år, ca..
bedre å kalle seg en chupacabra (geite(blod)suger) enn å VÆRE en P***-suger som deg da...!
vet det var umoden men måtte bare, du må innrømme den var bra da:P;)
Antall ord: 138
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |