Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOm noen gidder å svare meg seriøst... Trenger hjelp.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Nostradamus skrev:
fru_luna skrev:
Nostradamus skrev:
fru_luna skrev:Ha ha ha ha du er så ekstremt morsom. Jeg ler meg ihjel.....
Tror du at det merkes om du gjør det da? :mozilla_wink:
Jeg sier igjen. Du er kvalm. Når jeg ler meg ihjel kommer jeg etter deg. Så kommer du ikke lenger til å håne de tingene som står på denne siden. Også tar ingen deg seriøst, fordi du har hånet alle. Den dagen skal bli god:D
Jeg har ikke behov for å briske meg med evner her inne. Det er så hærlig å følge med tenåringer (og nermeste slekt)som snurper sammen munnen fordi de tror at de innehar løsningen på alle verdens gåter. Derfor håner jeg ikke, jeg bare sier at en spade er en spade, mens noen aldri har sett en spade og dermed prater om sitt alvorlige lekespann og lekespade på den varme pene stranden de har skapt seg..

Jeg er vinden, som rusker i ditt hår. :D
Du oser ihvertfall av en påtatt selvforherligelse for å undertrykke din egen forskammede usikkerhet ovenfor menneskeheten ellers. Om du noensinne hadde funnet din posisjon her i livet, hadde du heller aldri vært så ------les: SMAKLØS------- som du er.
Antall ord: 215
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jul 2005 13:11
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

ludoburgero skrev: Når dommen da endelig er satt - av deg,
så må vi jo ta i betraktning at også du med dette innlegg går under disse 99,99%.
Hva angår den siste 0,1 promillen er nok sett på som seriøs av deg, og siden den er så liten, kan du jo værsågod få lov å beholde respekten for den, ettersom den viser hvilken liten rolle du selv spiller her for dette flotte nettsamfunnet ;)
Kunne ikke sagt meg mer enig - dog på ett enkelt punkt - jeg setter ingen dom.

Det er stor avstand mellom min beskjedne mening og den rette "dom".

Vi dømmer vel alle - ut fra våre egne tanker - og din dom faller på dine premisser - likeledes som min dom faller på mine.

Hvorvidt vi har rett, gjenstår å se, selv om jeg faktisk ikke tar meg særlig nær av det endelige resultatet.

Og seriøs? Nei, kan ikke si jeg prøver så iherdig i dette forum som i mange andre. Hverken paranormal.no's natur, eller min egen for den saks skyld, tilrettelegger for det.

Men hyggelig er det her - sålenge takhøyden er stor ...

Mvh Dan
Sist redigert av Dan på 02 Feb 2007 23:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 200
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Tror ikke det blir noen snarlige posteringer med løsninger for trådstarters problemer her..

Kanskje et legebesøk ville gjøre susen?
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 23
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Uansett hva man mener om folks seriøsitet her inne, er det fryktelig respektløst å spolere hele tråden med krangling og spydige kommentarer!!

Noen ba om hjelp for et problem som (uavhengig av andres oppfatning av det) er reellt for personen det dreier seg om, så da syns jeg vedkommende fortjener annet enn bare skittkasting.

Sender deg en PM, Nyx :mozilla_wink:
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hvorfor blir dere så fryktelig hissige her inne?
Og jeg må nok si min ærlige mening at det som gjør meg "kvalm" av å høre på "pisspreik"her inne ikke er pga dette mennesket.... Høres ut som friminutt på ungdomskolen dette her, noe som sikkert ikke er så veldig langt unna sannheten :mozilla_wink:

Og i stede for å hyle opp om at "Hun vil ha seriøs hjelp" og at det er "urespektsløs"(les ...skikkelig respekt gitt....)å skrive det ene og det andre, så kanskje man heller burde overse slike fryktelig "provoserende" innlegg med ett snev av humor og heller prøve å hjelpe hun som har spurt om hjelp?

"makan"...

hehe
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Dan »

chupacabra18 skrev:
Dan skrev:"... håner folks seriøse problemer..."

"... håner alt paranormal står for ..."

Disse to utsagnene konkurrerer vel om å være dagens dummeste?

Har dere overhodet ikke snev av forståelse for at denne siden (paranormal.no) kun er til for moro skyld?

Har det aldri streifet dere en tanke om hvorfor ingen såkalte "anerkjente" synske er medlemmer her?

Jo, fordi 99,99% av alle innleggene her er bare tull og tøys og har ingen rot i virkeligheten.

Mvh Dan
buuullshiiiiit, hva DU tror er din sak, men jeg vet for a fact at finnes ppersoner her på para som har oplevd mer enn du kanskje tror, og alle evner og kontakt med det paranomale er ikke bare sinnslidelser som du kanskje tror..
paranormal er en seriøs side, noe du kanskje ikke er enig i, men da burdte du kaanskje ikke være her, for de fleste av oss er faktisk her for å være seriøse:)
Jeg vet også at det finnes personer her inne som opplever mange ting, kanskje jeg til og med er en av dem, men det utelukker fortsatt ikke det faktum at det meste her inne er svada ...

Mvh Dan
Antall ord: 202
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Qwizleiz »

Jojo, - men katastrofen er nære for trådstarter nå. Hva med å si fadervår tre ganger baklengs da?
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:38, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fru_luna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 00:26
17
Lokalisering: Norge

Innlegg av fru_luna »

Jeg ga faktisk et tips jeg, og jeg tar henne seriøst. Men så kom notradamus og hånet.. Han driver jo sånn overalt. Han burde kastes ut.
Antall ord: 29
Steik vafler for samfunnet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

Nostradamus skrev:
ludoburgero skrev:
Nostradamus skrev:
chupacabra18 skrev:enig med deg der ass fru luna, gadd ikke svare han nostrodamus engang jeg, blei bare for dumt å si sånne ting når folk ber om seriøse svar, han håner alt paranormal står for spør du meg..
Hvis du tar åpningsinnlegget her seriøst herr geite-suger(chupacabra) så synes jeg litt synd på deg..
.. men bare litt. :D
Jeg synes du er så skarp i kantene...
som en skorpe på et gammelt muggent brød
dine hender
de flyktige eskapader over tastaturet
små knapper som slagkjeppes
med de ulme, pipete hender
skjelvende på sin ferd
som strømmende budbringere
av det forskrudde sinn
som sitter på toppen av
det nedslitne berget av en
ussel gammel vampyrsatan.

Ser du, nå er vi lyriske begge to.
Makan til pisspreik du kommer med her inne, for å si det på godt norsk. Først var det dine søte ord om kapitalismen i en annen tråd, og nå er det å håne folk for hvilke meninger de har, om de ikke står i jamført marg med dine egne.
Kanskje du som vampyr ikke ser ditt eget speilbilde?
Du mangler ihvertfall sindig mye selvinnsikt til å utbasunere på den måten du gjør.
Hmm..

Du er sikker på alt dette da, lille venn? Selv om hesten din kan virke høy, er det nok at en jordrotte lager et lite hull på rette stedet, så vips! der ligger du..
.. og den som ramler hardt kan svime av.. og den som er forsvarsløs kan til og med små maur lettvint ekspedere over i andre sfærer..

.. ri varsomt, jeg ber deg om det. :D
hehe, hvor gammel er du egentlig? har hørt folk si du er rundt 50 et sted ell no:P
virker jo nesten sånn da når du kaller folk lille venn og behandler folk som drittunger..
du er like irriterende som et sår under foten du ass..
Antall ord: 334
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

suss24 skrev:Hvorfor blir dere så fryktelig hissige her inne?
Og jeg må nok si min ærlige mening at det som gjør meg "kvalm" av å høre på "pisspreik"her inne ikke er pga dette mennesket.... Høres ut som friminutt på ungdomskolen dette her, noe som sikkert ikke er så veldig langt unna sannheten :mozilla_wink:

Og i stede for å hyle opp om at "Hun vil ha seriøs hjelp" og at det er "urespektsløs"(les ...skikkelig respekt gitt....)å skrive det ene og det andre, så kanskje man heller burde overse slike fryktelig "provoserende" innlegg med ett snev av humor og heller prøve å hjelpe hun som har spurt om hjelp?

"makan"...

hehe
Jeg vet ikke med deg, men jeg reagerer på urett av natur...
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Qwizleiz »

Jeg gleder meg sånn til å bli voksen jeg! Da kan jeg gå alene på kino, og fly i de store flyene, og.. og..

@Trådstarter: Kan du høre om det snakker inne i hodet ditt, eller er det bare "normal" snakking du hører?
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Er vel greit med en på 50 for å få opp gjennomsnitts alderen på denne tråden?hehe...faretruende nær 14 kan jeg gjette meg til.... :mozilla_tongue:

Skriv en pm Nyx, så kanskje jeg kan gi noen gode råd!
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fru_luna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 00:26
17
Lokalisering: Norge

Innlegg av fru_luna »

Du er jo yngre i oppførsel en en 7 åring som ikke får godteri på lørdags kvelden du notradamus.
Antall ord: 22
Steik vafler for samfunnet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Dan »

Lilja skrev:Uansett hva man mener om folks seriøsitet her inne, er det fryktelig respektløst å spolere hele tråden med krangling og spydige kommentarer!!
Nja, om ikke direkte respektløst, så i hvert fall tankeløst.

Jeg trekker meg stille og rolig tilbake til andre hjørner av internett, så får vi håpe trådstarter får den (seriøse) hjelpen hun trenger.

Ha en fortsatt fortreffelig aften.

Mvh Dan
Sist redigert av Dan på 02 Feb 2007 23:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 74
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Nostradamus skrev:Hmm..

Du er sikker på alt dette da, lille venn? Selv om hesten din kan virke høy, er det nok at en jordrotte lager et lite hull på rette stedet, så vips! der ligger du..
.. og den som ramler hardt kan svime av.. og den som er forsvarsløs kan til og med små maur lettvint ekspedere over i andre sfærer..

.. ri varsomt, jeg ber deg om det. :D
Den gang jeg uttaler meg som sikker, så er jeg sikker. Ofte har min kombinerte magefølelse og mine elimineringsmetoder et godt utkast. Spesielt har de spesialisert seg, erfaringsmessig, ved å søke seg inn etter ondsinnede, psykopater. Om du faller under denne kategorien vil jeg ikke uttale meg om, det hadde vært så skammelig av meg.
Men jeg kan ihvertfall si det slik at den hesten jeg rir på, din gamle gåtemaker (Jesus hadde vært misunnelig)... den er ikke høy... for den hesten er deg.
Lykke til med videre gallopering. ;)
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links