Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHører at noen roper på meg

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Brucilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 14 Jan 2007 15:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av Brucilla »

hører ganske ofte at noen roper navnet mitt....
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

har hørt to ganger at en uviss stemme ropte navnet mitt.jeg sto på badet, døren stod på gløtt, og så hørte jeg nesten en hvisking utenfra døren.første gangen ble jeg dritredd og låste døren! :mozilla_tongue: skikkelig teit reaksjon, det vet jeg, men jeg ble så overrasket fordi eg var alene i huset. samme tid, en uke senere stod jeg på badet igjen og hørte stemmen. da sa jeg "ja hva er det?" fikk ikke akkurat noe svar da, men jeg var ihvert fall helt rolig. jeg tror det var en hjelper eller noe som prøvde å få kontakt med meg :mozilla_laughing: kjempekoselig det :mozilla_wink:
Antall ord: 116
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Santana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 31 Mai 2006 22:45
18

Innlegg av Santana »

Først en teori; Alle har vel hørt om Deja Vu ? Vel, det finnes et par sidegrener, blandt annet noe som man innenfor clairvoiance kaller for Deja Entendu, som betyr " allerede hørt ". Disse følelsene skal forekomme hyppigere i perioder hvor du er trett, og varer sjelden mer en ett par sekunder. Ved epilepsi kan de imidlertid vare i opp til flere timer.
Selv er jeg " klarhørt " i den grad at jeg kan høre sterke energier om de snakker om meg eller til meg. Det har til nå vært levende personer; som en slags tankeoverføring.
Varsler fra hjleperne mine får jeg gjennom intuisjon. " Noe" bare forteller meg at dette ikke er så lurt.
Når jeg imidlertid hører noen rope navnet mitt er jeg garantert å møte kjentfolk i løpet av dagen... Artig, men for meg, uforklarlig.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
piara
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 08 Jan 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: helgeland

Innlegg av piara »

min sønn på 8 år hører noen roper på seg ofte når han er ute..han sier det er alvegudforeldrene hans som roper..??...i et tilfelle va han ute sammen med bestefaren sin i skogen og da hørte han også det..å han er ingen troende mann:)
Har selv opplevd det og hører sønnen min nesten hver dag når jeg er på jobb el han er på besøk..har bare tenkt at det er et tegn på at man tenker på hverandre..
sønnen min sier de er der for å passe på oss..men vi voksne har dem ikke lenger for vi ikke tror på dem..
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thahila
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Apr 2006 12:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: svolvær

Innlegg av thahila »

Jeg hører ofte at det er noen som roper navnet mitt, spessielt når jeg er på jobb.. da kan jeg høre det flere ganger om dagen.. noen dager ikke i det heletatt og noen dager konstant. brukrer å si at i dag har jeg en liten skøyer som sitter på skulderen min å roper navnet mitt å har det hysterisk morsomt på min bekostning. :doubt:
Antall ord: 65
The oldest and strongest emotion of mankind is fear,
and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ravine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 01 Feb 2007 21:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

Re: Hører at noen roper på meg

Innlegg av Ravine »

.Adina::. skrev:Jeg ante ikke hvor jeg sku plassere dette men uansett;
Jeg hører at noen roper på meg... Ikke vardøger eller sånne, men bare at noen roper navnet mitt..
Hører det vel minst en gang hver dag, nesten slutta å snu meg nå.
Men irriterende, noen ganger har jeg ropt "ja?" tilbake.. da roper "det" som regel en gang til.. Og da pleier jeg bare å gå min vei... Hva er dette?? Er det skytsengler, eller bare det rare hue mitt som surrer... *håpe på svar*
Hei er nok hjelpere eller en ånd som har noe og fortelle. Opplevde det samme senest i natt! Våknet av at en mann sa navnet mitt.Så han også.Sto over meg med armene ut. Ville nok ha hjelp av meg. Er ikke farlig.Men kan be englene og dine beskyttere om å vokte deg. Lykke til
Antall ord: 147
Ravine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hører at noen roper på meg

Innlegg av Qwizleiz »

Ravine skrev:
.Adina::. skrev:Jeg ante ikke hvor jeg sku plassere dette men uansett;
Jeg hører at noen roper på meg... Ikke vardøger eller sånne, men bare at noen roper navnet mitt..
Hører det vel minst en gang hver dag, nesten slutta å snu meg nå.
Men irriterende, noen ganger har jeg ropt "ja?" tilbake.. da roper "det" som regel en gang til.. Og da pleier jeg bare å gå min vei... Hva er dette?? Er det skytsengler, eller bare det rare hue mitt som surrer... *håpe på svar*
Hei er nok hjelpere eller en ånd som har noe og fortelle. Opplevde det samme senest i natt! Våknet av at en mann sa navnet mitt.Så han også.Sto over meg med armene ut. Ville nok ha hjelp av meg. Er ikke farlig.Men kan be englene og dine beskyttere om å vokte deg. Lykke til
..OG .::Adina::., hvis du er helt avhengig av å komme deg opp tidlig om morgenen - og har en vekkerklokke du stoler sånn passelig på - kan du også be den om å passe ekstra på deg om morgenen heretter.

Det skader ikke å forsikre seg om å bli bønnhørt. :D
Antall ord: 196
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GhostBoy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 31 Okt 2006 20:15
17

Re: Hører at noen roper på meg

Innlegg av GhostBoy »

.Adina::. skrev:Jeg ante ikke hvor jeg sku plassere dette men uansett;
Jeg hører at noen roper på meg... Ikke vardøger eller sånne, men bare at noen roper navnet mitt..
Hører det vel minst en gang hver dag, nesten slutta å snu meg nå.
Men irriterende, noen ganger har jeg ropt "ja?" tilbake.. da roper "det" som regel en gang til.. Og da pleier jeg bare å gå min vei... Hva er dette?? Er det skytsengler, eller bare det rare hue mitt som surrer... *håpe på svar*

Jeg å hører stemmer som roper på meg, jeg sier bra "ja, da"..har blitt vant til det nå.. :mozilla_wink:
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

piara skrev:min sønn på 8 år hører noen roper på seg ofte når han er ute..han sier det er alvegudforeldrene hans som roper..??...i et tilfelle va han ute sammen med bestefaren sin i skogen og da hørte han også det..å han er ingen troende mann:)
Har selv opplevd det og hører sønnen min nesten hver dag når jeg er på jobb el han er på besøk..har bare tenkt at det er et tegn på at man tenker på hverandre..
sønnen min sier de er der for å passe på oss..men vi voksne har dem ikke lenger for vi ikke tror på dem..
Hva vi kan lære av våre barn om vi bare er villige til å lytte... :mozilla_smile:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 84
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Trøndergut »

For noen år siden jobbet jeg som vaktmesterassistent ved en sykeheim hjemme. En dag var jeg nede i kjelleren og reparerte noe utstyr. Plutselig hørte jeg noen rope "hallo!" ute i gangen like ved. Jeg svarte at jeg var inne på utstyrsrommet, men ingen kom. Etter noen sekunder hører jeg et nytt "hallo!!". Jeg svarte det samme som sist, men ingen kom denne gangen heller. Denne kjelleren er ikke så stor, og det var kun personale som hadde adgang dit, så jeg syntes det var rart at vedkommende ikke hørte meg svare. Jeg hørte enda et rop, og gikk ut i gangen for å se hvor vedkommende var. Det var ingen der, og jeg hadde ikke hørt at noen gikk opp trappa heller. Jeg gikk opp til sjefen min og spurte om det var noen derfra som hadde lett etter meg. Han sa nei, og det var heller ingen av pleierne som hadde spurt eller lett etter meg. Jeg gikk ned i kjelleren og fortsatte. Etter en stund hørte jeg noen rope "hallo!"igjen. Jeg svarte, og gikk for å se etter den som ropte. Det var ingen som svarte meg tilbake, og jeg så ingen andre der nede denne gangen heller. Det samme gjentok seg noen ganger til. Jeg trodde noen køddet med meg, og sa til sjefen at jeg hadde skjønt det, så de kunne bare gi seg. Han skjønte derimot ingenting, og sa at ingen andre enn meg hadde vært i kjelleren da dette skjedde. Det var ingen av pleierne som hadde vært der heller.

Jeg og sjefen snakket om dette flere ganger, og kom inn på temaet spøkelser. Han hadde selv opplevd merkelige ting. Etter denne episoden begynte de andre å kødde med meg, men ingen vet til dags dato hvem eller hva som forårsaket ropene jeg hørte den dagen. Rare saker.
Antall ord: 318
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Re: Hører at noen roper på meg

Innlegg av BrokenAngel »

:mozilla_smile: Hører stemmer som roper på meg også, men jeg hører ikke alltid navnet mitt. En gang jeg var alene hjemme hørte jeg en høy uklar stemme i hodet <<Hvordan har du det?!>> :mozilla_smile:
Skvatt jo litt da, men har vendt meg til det nå :mozilla_smile:
Antall ord: 53
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links