Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkte steder i Indre østfold???

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
lener
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Okt 2005 23:27
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av lener »

Vet desverre ikke hva boken heter, men det kan jeg brått finne ut, sikkert noen jeg kjenner som vet det:) får sikkert lånt den på biblioteket..:)
Har ikke sjekket stedene selv heller, men jeg var for noen år tilbake å leste på et sånt skilt, som står i skogkanten der hvor de tre jentene brant. (det er et skilt som forteller hvor gamle de var, når det skjedde osv)
Jeg syns det var litt skummelt der, men det var vel en blanding av bekmørket i skogen, spenning og forventningene bare..;)
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
aicha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:22
18
Lokalisering: Marker

Innlegg av aicha »

lmb30 skrev:Ja det hadde jo vært kjempekult.. Greit når man ikke bor så langt fra hverandre..
send meg en pm, om du ønsker... legg ved msn adr din, lettere og snakke der

Klem
Antall ord: 36
Tror- til det motsatte er bevist =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aicha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av aicha »

lener skrev:Vet desverre ikke hva boken heter, men det kan jeg brått finne ut, sikkert noen jeg kjenner som vet det:) får sikkert lånt den på biblioteket..:)
Har ikke sjekket stedene selv heller, men jeg var for noen år tilbake å leste på et sånt skilt, som står i skogkanten der hvor de tre jentene brant. (det er et skilt som forteller hvor gamle de var, når det skjedde osv)
Jeg syns det var litt skummelt der, men det var vel en blanding av bekmørket i skogen, spenning og forventningene bare..;)
Kjempe fint=) Jeg skal en tur på biblioteket her i morgen og sjekke litt...
Hvor bor du forresten? Kunne kanskje møtes en gang og dratt ut sammen, mulig lmb30 blir med også=) Jo flere, jo bedre.
Har faktisk aldri hørt om den spøkelses svingen, eller historien om de jentene, men må jo sjekke det ut...

Send meg gjerne en pm, om du ønsker og snakke mer privat, send gjerne med msn adr din også, lettere og snakke der...

Klem
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aicha
Nybegynner
Nybegynner
18

=)

Innlegg av aicha »

Har lest meg frem til en Gård i Aremark, der flere skal ha sett en dame... Historien ligger på guide, på Østfold...

Noen som vil være med ut, og sjekke opp litt steder i nærheten?
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aicha
Nybegynner
Nybegynner
18