Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan SER hjelpere ut?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Innlegg av kjekay »

Bedre å være åndsløs enn åndsvak :)
Antall ord: 7
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

kjekay skrev:Bedre å være åndsløs enn åndsvak :)



Inviterer på vannpipe på andre siden. Så kan alle de åndssvake her inne ta "Told-you-so-dansen" For deg.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

kjekay skrev:Og de finnes ikke. Det finnes kanskje tanker om dem i deres hode. Men i den fysiske og virkelige verdenen så eksisterer ikke noe slikt. La fantasien deres løpe løpsk, det kan være både kreativt og morsomt. Men å tro på det, dvs være en fantasitilbøyelig.. Nah :P
da tar flere miliarder menesker feil når dei trur på relgion. for relgion er like paranormalt som hjelpere...
Antall ord: 73
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Innlegg av kjekay »

Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:Og de finnes ikke. Det finnes kanskje tanker om dem i deres hode. Men i den fysiske og virkelige verdenen så eksisterer ikke noe slikt. La fantasien deres løpe løpsk, det kan være både kreativt og morsomt. Men å tro på det, dvs være en fantasitilbøyelig.. Nah :P
da tar flere miliarder menesker feil når dei trur på relgion. for relgion er like paranormalt som hjelpere...
Har jeg sagt noe annet? Ja, flere milliarder mennesker tar feil. Og det er trist synes jeg.
Antall ord: 93
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

kjekay skrev:
Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:Og de finnes ikke. Det finnes kanskje tanker om dem i deres hode. Men i den fysiske og virkelige verdenen så eksisterer ikke noe slikt. La fantasien deres løpe løpsk, det kan være både kreativt og morsomt. Men å tro på det, dvs være en fantasitilbøyelig.. Nah :P
da tar flere miliarder menesker feil når dei trur på relgion. for relgion er like paranormalt som hjelpere...
Har jeg sagt noe annet? Ja, flere milliarder mennesker tar feil. Og det er trist synes jeg.
da er du en liten alene maur i ein stor sjø
Antall ord: 106
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Innlegg av kjekay »

Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:
Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:Og de finnes ikke. Det finnes kanskje tanker om dem i deres hode. Men i den fysiske og virkelige verdenen så eksisterer ikke noe slikt. La fantasien deres løpe løpsk, det kan være både kreativt og morsomt. Men å tro på det, dvs være en fantasitilbøyelig.. Nah :P
da tar flere miliarder menesker feil når dei trur på relgion. for relgion er like paranormalt som hjelpere...
Har jeg sagt noe annet? Ja, flere milliarder mennesker tar feil. Og det er trist synes jeg.
da er du en liten alene maur i ein stor sjø
Her i norge vil jeg nok tør å påstå at det er flere som er på min side enn på din. Men i lavere utviklete land som afrika\midtøsten\sør amerika og slikt, så skal man se at majoriteten av innbyggerne er fantasitilbøyelige, og de som ikke er det(sånne som meg) blir fort forfulgt og drept.
Antall ord: 171
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

kjekay skrev:
Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:
Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:Og de finnes ikke. Det finnes kanskje tanker om dem i deres hode. Men i den fysiske og virkelige verdenen så eksisterer ikke noe slikt. La fantasien deres løpe løpsk, det kan være både kreativt og morsomt. Men å tro på det, dvs være en fantasitilbøyelig.. Nah :P
da tar flere miliarder menesker feil når dei trur på relgion. for relgion er like paranormalt som hjelpere...
Har jeg sagt noe annet? Ja, flere milliarder mennesker tar feil. Og det er trist synes jeg.
da er du en liten alene maur i ein stor sjø
Her i norge vil jeg nok tør å påstå at det er flere som er på min side enn på din. Men i lavere utviklete land som afrika\midtøsten\sør amerika og slikt, så skal man se at majoriteten av innbyggerne er fantasitilbøyelige, og de som ikke er det(sånne som meg) blir fort forfulgt og drept.
nå har det seg slikt at i norge begyner vi å avkristne oss. men du.. det at ingen trur på paranormalt er feil. for grunnen at det er så mange paranormale serier å slikt dei siste 2-3årene er fordi at det er eit større fokus OG interesse for det paranormale nå enn før. noe film verden benytter seg av. å uansett hva usa lager. så er det norge som bestemer hva som blir sent på norsk tv. å norsk tv ser etter hva interesser det er i norge. så nei. flertallet er at man trur på noe ut over det "normale"....
så må du huske at fortsat så er STOR del av norges befolkning kristne. folk som kaller seg kristen. å da trur dei på gud. å gud er en paranormal "figur".
Antall ord: 303
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Innlegg av kjekay »

Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:
Dj_Devil skrev:
kjekay skrev:
Dj_Devil skrev:da tar flere miliarder menesker feil når dei trur på relgion. for relgion er like paranormalt som hjelpere...
Har jeg sagt noe annet? Ja, flere milliarder mennesker tar feil. Og det er trist synes jeg.
da er du en liten alene maur i ein stor sjø
Her i norge vil jeg nok tør å påstå at det er flere som er på min side enn på din. Men i lavere utviklete land som afrika\midtøsten\sør amerika og slikt, så skal man se at majoriteten av innbyggerne er fantasitilbøyelige, og de som ikke er det(sånne som meg) blir fort forfulgt og drept.
nå har det seg slikt at i norge begyner vi å avkristne oss. men du.. det at ingen trur på paranormalt er feil. for grunnen at det er så mange paranormale serier å slikt dei siste 2-3årene er fordi at det er eit større fokus OG interesse for det paranormale nå enn før. noe film verden benytter seg av. å uansett hva usa lager. så er det norge som bestemer hva som blir sent på norsk tv. å norsk tv ser etter hva interesser det er i norge. så nei. flertallet er at man trur på noe ut over det "normale"....
så må du huske at fortsat så er STOR del av norges befolkning kristne. folk som kaller seg kristen. å da trur dei på gud. å gud er en paranormal "figur".
Du som bor i haugesund (Norges kristne bastion nummer 1?) har nok intrykk av at hvermansen kaller seg kristne og går i kirken på søndager, men det er faktisk ikke tilfelle.
Majoriteten av norges befolkning er medlem i statskirka, men det betyr ikke at de er kristne.
Antall ord: 301
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

kjekay skrev:Du som bor i haugesund (Norges kristne bastion nummer 1?) har nok intrykk av at hvermansen kaller seg kristne og går i kirken på søndager, men det er faktisk ikke tilfelle.
Majoriteten av norges befolkning er medlem i statskirka, men det betyr ikke at de er kristne.
nå er eg ikke personlig kristen en gang da men...
må huska at ja dei fleste unge er ikke kristne i dag. men det sjuler ikke det at det er flertall av dei som er 40++++ som trur på noe...
må også huska at det er mange som trur på "satan" så har du goterne som trur på demoner. (noen få eksemplet) aldså. uansett hvordan du vrir og vender på det. så er interessen for det paranormale våksende... folk snur seg fra kristendomen å ser ut. men dei snur seg ikke fra det paranormale. folk trur at det er noe mer. men ikke det som bibelen serverer.
Antall ord: 158
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Christina

Innlegg av Christina »

Nå spora denne tråden av litt, så jeg hopper tilbake til tema. Mine hjelpere(to av dem) viste seg i menneskelig skikelse... To utrolig flotte menn! :mozilla_smile:
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
issi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 31 Jan 2007 22:37
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av issi »

Hjelpere er som regel det motsatte av ditt kjønn. I noen (mer sjeldne tilfeller) er de av samme kjønn. Du kan ha en bak den ene skulderen,eller flere, både slektninger og ikke familiære bak begge skuldre. Enkelte har "munken" og /eller den veldig høye vakre. Han har som regel blått eller hvitt lys med/rundt seg. De fleste har av en eller annen grunn en indianer med seg. Og vi som faktisk har sett eller blitt tatt på av hjelperne våre har som regel veldig sterke evner.
Jeg personlig har en indianer nærmest, Så kommer et "kobbel" av slektninger og ukjente kvinner og menn, de er veldig vage og synes ikke så godt, fordi den utrolig høye, vakre (har ikke noe navn på ham) står inne iblandt dem og lyser VELDIG blå/hvitt. :mozilla_wink:
Antall ord: 146
Vær ikke bekymret for morgendagen. Den kommer allikevel!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
issi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 31 Jan 2007 22:37
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av issi »

Ja, forresten! En ting til : Mennesker har Ikke dyr som beskytter, da kan det f.eks være en indianer. De sies å kunne ta en annen form (dyreform). Når dyret kommer, tror jeg det varsler om fare. :mozilla_wink:
Antall ord: 40
Vær ikke bekymret for morgendagen. Den kommer allikevel!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

issi skrev:Hjelpere er som regel det motsatte av ditt kjønn. I noen (mer sjeldne tilfeller) er de av samme kjønn. Du kan ha en bak den ene skulderen,eller flere, både slektninger og ikke familiære bak begge skuldre. Enkelte har "munken" og /eller den veldig høye vakre. Han har som regel blått eller hvitt lys med/rundt seg. De fleste har av en eller annen grunn en indianer med seg. Og vi som faktisk har sett eller blitt tatt på av hjelperne våre har som regel veldig sterke evner.
Jeg personlig har en indianer nærmest, Så kommer et "kobbel" av slektninger og ukjente kvinner og menn, de er veldig vage og synes ikke så godt, fordi den utrolig høye, vakre (har ikke noe navn på ham) står inne iblandt dem og lyser VELDIG blå/hvitt. :mozilla_wink:
Hvor i all verden har du lært dette? Det stemmer kanskje for deg, men er absolutt ingen
sannhet for de fleste.
Unnskyld om du føler jeg er litt krass her, men dette er faktisk feil, og kun en sannhet for deg personlig.
:mozilla_wink:
Antall ord: 194
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

kaja43 skrev:
issi skrev:Hjelpere er som regel det motsatte av ditt kjønn. I noen (mer sjeldne tilfeller) er de av samme kjønn. Du kan ha en bak den ene skulderen,eller flere, både slektninger og ikke familiære bak begge skuldre. Enkelte har "munken" og /eller den veldig høye vakre. Han har som regel blått eller hvitt lys med/rundt seg. De fleste har av en eller annen grunn en indianer med seg. Og vi som faktisk har sett eller blitt tatt på av hjelperne våre har som regel veldig sterke evner.
Jeg personlig har en indianer nærmest, Så kommer et "kobbel" av slektninger og ukjente kvinner og menn, de er veldig vage og synes ikke så godt, fordi den utrolig høye, vakre (har ikke noe navn på ham) står inne iblandt dem og lyser VELDIG blå/hvitt. :mozilla_wink:
Hvor i all verden har du lært dette? Det stemmer kanskje for deg, men er absolutt ingen
sannhet for de fleste.
Unnskyld om du føler jeg er litt krass her, men dette er faktisk feil, og kun en sannhet for deg personlig.
:mozilla_wink:
Er du veldig blyg av deg, kaja43?

Spør fordi jeg ikke kan se så mye motsetning i generell tenkemåte, og den du angriper her og nå..

Rigid eller evnukk, det synes å være de mest vanlige valgene..
Ikke vær redd for godisene, da hjelpere visstnok er veldig nøytrale. :D
Antall ord: 248
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Jeg har kun hatt en opplevelse hvor jeg har fått opp et bilde, og denne skikkelsen var ikke menneskelig selv om den fremstod mannlig, og mer eller mindre som et menneske. Øynene var noe smalere.

Følelsene denne skikkelsen ga meg er mye lettere å sette fingeren på, for dette var slett ikke noen som var fremmed for meg. Det var en jeg oppfattet som uendelig klok. Han sendte meg masse trygghet og kjærlighet og var med meg i flere uker :)
Antall ord: 82
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !