Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva er dette?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 00:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
Hva er dette?
Jeg må få svar på hva det er jeg har opplevd, for det skremmer meg. Jeg har to ganger opplevd at jeg har ligget og skulle sove, den første gangen føltes det som at jeg falt lenger og lenger ned i sengen. Også begynte jeg og drømme, samtidig som jeg var våken og visste hva som foregikk rundt meg på en måte. Den andre gangen var det på samme måte,. bare at det ikke føltes som jeg falt. Drømmene jeg hadde var skikkelig sære, og de skremmer meg også litt. Første gangen drømte jeg at det var en liten rar mann som satt på en stol og snakket til meg om noe som har med satanisme og gjøre, jeg husker ikke hva han sa, men jeg husker det var noe om det. Og den andre gangen drømte jeg noe med en stor bunke papirer som hadde noe med min avdøde far og gjøre. Så skjedde det begge gangene at jeg våknet av at det virket som om sengen min ristet, men jeg oppdaget at det var jeg selv som lå og ristet, da sto jeg opp, også var jeg helt rød på brystet. Kan legge til at hunden min sov i sengen sammen med meg andre gangen, og at dn ristet også. Er det noen som har en forklaring på hva dette er?. Det skremmer meg, så jeg trenger svar!
Antall ord: 247
Steik vafler for samfunnet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2006 21:08
- 18
- Lokalisering: Moelv
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2007 15:17
- 17
-
- Nybegynner
- 18
på en måte , så er det to som har svart . Men ikke gitt a det svaret h*n vil ha .Silje_89 skrev:Ingen svarer deg jo.. Lurer på hva det der er =/
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- 17
at det er noen som har svart uten å gi henne svar! hehe. du skjønte sikkert hva jeg mente me at ingen hadde svart henne..
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja , gjorde det. Men vet hvordan det er , ved at ingen svarer i det hele tatt!Silje_89 skrev:at det er noen som har svart uten å gi henne svar! hehe. du skjønte sikkert hva jeg mente me at ingen hadde svart henne..
Liksom, at ingen bryr seg liksom . :s
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja.. hvertfall når det gjelder det her! for jeg veit at hun gjerne vil ha svarå hjelp til hva dette kan være. Noen tips til hvem hun kan kontakte for å få svar?
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg tror nok at hun må vente til det er noen som kanskje vet svarer . : \\Silje_89 skrev:ja.. hvertfall når det gjelder det her! for jeg veit at hun gjerne vil ha svarå hjelp til hva dette kan være. Noen tips til hvem hun kan kontakte for å få svar?
Men sånn er det bare .
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- 17
Takk for svar og sånn. Silje. Jeg trodde liksom mange hadde svart og sånn jeg nå. Så var det bra deg-_- hehe. Men seriøst, er det noen som har noe peiling så skriv det liksom. Eller vet om noen internett sider det kan hende det kan stå noe, eller et eller annet. Og takk for svar i alle fall.
Antall ord: 62
Steik vafler for samfunnet
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hehehe. sorry:p men jeg håper virkelig du får svar!
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja. Det håper jeg å! hehehe