Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ouja brett virker ikke..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Ouja brett virker ikke..
HEi:D
Jeg å en kamerat har prøvd ouja brett 4 ganger.. Vi gjør ALT det vi skal gjøre, hele pakka liksom, men ingenting skjer.... Hva gjør vi galt????? Vi har bare tatt ut et brett fra internett, tatt et vanli glass og lest sånn bønner, funnet 2 lys, osv.. Kameraten min fniser litt, når vi spør: er det noen her, men det betyr vell ikke noe?... :mozilla_cool:
Noen som vil hjelpe LITT?:)
pliis?:O
Jeg å en kamerat har prøvd ouja brett 4 ganger.. Vi gjør ALT det vi skal gjøre, hele pakka liksom, men ingenting skjer.... Hva gjør vi galt????? Vi har bare tatt ut et brett fra internett, tatt et vanli glass og lest sånn bønner, funnet 2 lys, osv.. Kameraten min fniser litt, når vi spør: er det noen her, men det betyr vell ikke noe?... :mozilla_cool:
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Ouja brett virker ikke..
Altså man skal ikke leke med spiritisme. Man skal mene det man spørr om osv. detkan hende at framgangsmåten dere bruker er feil.tonjeiss skrev:HEi:D
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Har du sjekket batteriene?
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 6
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Dere må holde i/på glasset. Dere bør være enige om svaret, slik at dere kan styre glasset mot samme mål, og dere må tro på det. Bare hvis dere tror på det vil dere kunne flytte glasset uten å være klar over det.tonjeiss skrev:HEi:D
Dere skal ikke gjors på å flytte glasset, dere skal bare holde på det, og så vil dere uten å vite om det dytte glasset i riktig retning selv.
Uff, nå avslørte jeg det, så nå vil du kanskje ikke få det til fordi du vil være oppsatt på å ikke flytte glasset selv.
Antall ord: 184
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2007 04:25
- 17
Svaret ligger i tittelen på tråden...
Antall ord: 7
“We feel free when we escape - even if it be but from the frying pan to the fire.”
- Eric Hoffer
- Eric Hoffer
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Det meste er jo besvart, og BA har også gitt en bra beskrivelse på selve den bevegelige delen her..
(husk at hver av dere skal ha bare ett finger på toppen av glasset. Og konse, konse, konse..)
Husk å ikke være trett eller uopplagt når dere prøver dette. Ellers må jeg bare gjenta det line001 sier: OG, - at det skjer nesten aldri mye de første gangene, dette kan for noen oppleves både som en tålmodighetsprøve og treningssak.
Er liksom ikke så rett frem som å spise pizza, heller da. :mozilla_wink:
(husk at hver av dere skal ha bare ett finger på toppen av glasset. Og konse, konse, konse..)
Husk å ikke være trett eller uopplagt når dere prøver dette. Ellers må jeg bare gjenta det line001 sier: OG, - at det skjer nesten aldri mye de første gangene, dette kan for noen oppleves både som en tålmodighetsprøve og treningssak.
Er liksom ikke så rett frem som å spise pizza, heller da. :mozilla_wink:
Antall ord: 96
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Seriøst? Fnising er vel det beste beviset på kontakt!!tonjeiss skrev:HEi:D
Sjekka du aldersgrensa på brettet forresten?
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2007 08:39
- 17
Vær glad dere ikke får det til! Det er IKKE leketøy! Selv om folk har gått over til åndeverdenen så er de ikke allmektige. Har inntrykk av at mange som leker seg med dette tror at åndene vet alt!? det gjør de ikke, dessuten kan dere bli dem som blir lekt med! ..og de kan utgi seg for å være noen andre enn de egentlig er, og komme med opplysninger som du absolutt ikke har lyst til å vite. Kort sagt dere har ingen garanti for hvem som kommer gjennom!tonjeiss skrev:HEi:D
Elia.
Antall ord: 180
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Des 2006 17:25
- 17
- Lokalisering: Mot vest...
Kanskje ånden er ute på date?
Seriøst, dette er ikke leketøy *hytter med pekefingeren og ser streng ut*
Seriøst, dette er ikke leketøy *hytter med pekefingeren og ser streng ut*
Antall ord: 20
Ingenting er så absurd at ikke en filosof har sagt det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 22:59
- 17
- Lokalisering: Drammen
Studer spiritisme litt nærmere før man kaster seg ut i det. Noen mener det ikke fungerer jeg mener det fungerer. Forsiktig hva dere spør om. Folk har blitt gale av å drive med det. Fremgangsmåten jeg selv har prøvd har vært med 3 til der vi sitter til vest,øst,nord og sør for brettet. vi sotet glasset så "ånden" ikke skal sees. Vi hadde et sølvbeger og alle kuttet seg på fingeren og drypte en dråpe blod hver i begeret. Ok, nå begynner det kanskje høres drøyt ut.
Men det fungerte for oss. Hva som fikk det til å fungere dog er ukjent for meg. Var forøvrig et hjemmelaget brett også.
Spiritisme fungerer er en grunn til at så mange kjenner til det og har praktisert det.
Men det fungerte for oss. Hva som fikk det til å fungere dog er ukjent for meg. Var forøvrig et hjemmelaget brett også.
Spiritisme fungerer er en grunn til at så mange kjenner til det og har praktisert det.
Antall ord: 138
Quod peto expiscor qui quae que quod Absconditus
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
Takker for hjelpa:) Får prøve i kvell ijenn da:) Å dere..vi gjør det ikke for morro assa, vi prøver liksåm å få litt kontakt md bestemora til kompisen min:)
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Noen sier her at ouija ikke er et fjortisspill. Jo, det er akkurat hva det er. Det er et leketøy. Men som mange andre leketøy kan kanskje også dette leketøyet være skadelig. Hvis du tror på det du driver med her, kan du få søvnproblemer og reaksjoner på linje med de du kan få etter en skrekkfilm.
På et ouijabrett er det du selv sammen med de andre deltakerne som fører glasset. Du er sikkert ikke klar over det fordi det er ubevisst. Det er ikke noen ånder eller sjeler rundt omkring som flytter glasset. Hvis det hadde vært slik, så hadde deres berøring av glasset vært et hinder for åndene til å flytte glasset.
På et ouijabrett er det du selv sammen med de andre deltakerne som fører glasset. Du er sikkert ikke klar over det fordi det er ubevisst. Det er ikke noen ånder eller sjeler rundt omkring som flytter glasset. Hvis det hadde vært slik, så hadde deres berøring av glasset vært et hinder for åndene til å flytte glasset.
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: Mosjøen
Altså... Selv om dere prøver å ta kontakt med bestemora til kompisen din, så er det ånder som kan gi seg ut for å være henne. Bare vær forsiktig. Følg reglene så går alt bra.
Antall ord: 38
Mvh
Atle
Atle
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Ikke driv å kutt dere opp på fingeren da i det minste......
Antall ord: 11
Hide post links |