Dette med klebeånder er oftest helt ufarlig og temmelig sjeldent ett faktum.
Men om en først har fått en sånn gjest er min erfaring at de oftest
slipper ganske lett om en fokuserer på og sende de kjærlighet.
Se for deg at du sender masse lys og kjærlighet til energien samtidig
som du ber den forlate deg og gå dit den ser lyset. Be gjerne om hjelp fra
hjelpere eller engler. Om det ikke slipper med en gang så gjør dette flere ganger
så vil det slippe etterhvert.
Det er ingenting og være redd for, det er bare en energi.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan jeg ha fått "besøk" av en såkalt klebeånd? (li
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Okt 2005 23:27
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Tusen takk for svar. Jeg skal avtale med broren min om at han skal heale meg og se hva han kan se/føle og gjøre. Det blir nok spennede. Han er rimelig opptatt om dagen, så kan nok bli et par dager eller uker til han har tid, men i mellomtiden kan jeg prøve å se hva jeg kan gjøre selv også.
Når det gjelder problemer med å få sove, eller mareritt, har jeg ikke merket så mye. Lå jo oppe i går kveld og funderte på hva i all verden dette er, men sovnet fint. Hadde en drøm (som når jeg våknet, ikke var sikker på om jeg hadde drømt eller var oppe i natt) om at jeg gikk ut i stuen, og så 2 skygger fare forbi meg. Det er alt jeg husker fra drømmen. Men vil jo ikke kalle det mareritt
Sønnen min er forsåvidt like urolig rundt meg i dag, vil ikke legges av meg, eller bæres rundt.
Vil atter igjen takke for fine og opplysende svar, veldig glad denne siden er her, man får veldig mye fine historier og oppklarende innlegg her inne Lærerik og interessant
Når det gjelder problemer med å få sove, eller mareritt, har jeg ikke merket så mye. Lå jo oppe i går kveld og funderte på hva i all verden dette er, men sovnet fint. Hadde en drøm (som når jeg våknet, ikke var sikker på om jeg hadde drømt eller var oppe i natt) om at jeg gikk ut i stuen, og så 2 skygger fare forbi meg. Det er alt jeg husker fra drømmen. Men vil jo ikke kalle det mareritt
Sønnen min er forsåvidt like urolig rundt meg i dag, vil ikke legges av meg, eller bæres rundt.
Vil atter igjen takke for fine og opplysende svar, veldig glad denne siden er her, man får veldig mye fine historier og oppklarende innlegg her inne Lærerik og interessant
Antall ord: 205
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |