Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKan jeg ha fått "besøk" av en såkalt klebeånd? (li

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
lener
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Okt 2005 23:27
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Kan jeg ha fått "besøk" av en såkalt klebeånd? (li

Innlegg av lener »

Hadde besøk av svigerinnen min for litt siden. Hun har i lange lenger følt seg sliten og uopplagt, har hatt masse vondt i kroppen, men legene har ikke funnet uy hva det kan være.
Mens vi sitter å drikker kaffe, merker vi begge en lite hyggelig energi rundt i stuen, vi har begge følselse av nervøsitet (ikke pga kaffen;) ). Sitter begge to å skvetter til av ingenting også.
Når hun drar, merker jeg er rar "klang" i leiligheten, kjenner på meg at det er noe rart rundt her, jeg hører dunkelyder, bladene på en plante jeg har "flagrer" (det er ikke trekk). Jeg kan skimte et lite "lys" som leer seg rundt i stuen, maks 20cm høyt, det flyr rundt en liten stund, også blir det helt stille og rolig igjen. Men nå etter det skjedde, fikk jeg en voldsom hodepine, helt fullstendig utslått og sliten, er så trøtt! Det kjenner ut som jeg har kink i nakken, og jeg kjenner at det har begynt å bevege seg ned mot skulderen på venstre side.
jeg syns det kan høres ut som en klebe-, eller slepeånd. Eller?
Jeg ringte forressten svigerinnen min i sted, for å fortelle at noe creepy har "inntatt" stuen min etter hun dro. -og hun sa at hun ikke har følt seg så opplagt og frisk på lenge!
Kan hun ha hatt en klebeånd, som har "byttet "eier" ? Eller høres det her helt høl i huet ut?

(sorry for min dårlige forklaring...)
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Catzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Nov 2006 20:26
18

Innlegg av Catzy »

Jeg kan ikke akkurat noe om klebeånder, men det hørtes litt merkelig ut. Blåste det ute, så kan det vare med på å lage knirkelyder og sånnt...
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
SvAaAiN
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Nov 2006 23:22
18
Lokalisering: Gjøvik

Innlegg av SvAaAiN »

jeg har ikke spes peil på dette her enda, men etter det je har lest og skjønt det så er det jo en viss mulighet for det ;)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Re: Kan jeg ha fått "besøk" av en såkalt klebeånd?

Innlegg av ape »

lener skrev:Hadde besøk av svigerinnen min for litt siden. Hun har i lange lenger følt seg sliten og uopplagt, har hatt masse vondt i kroppen, men legene har ikke funnet uy hva det kan være.
Mens vi sitter å drikker kaffe, merker vi begge en lite hyggelig energi rundt i stuen, vi har begge følselse av nervøsitet (ikke pga kaffen;) ). Sitter begge to å skvetter til av ingenting også.
Når hun drar, merker jeg er rar "klang" i leiligheten, kjenner på meg at det er noe rart rundt her, jeg hører dunkelyder, bladene på en plante jeg har "flagrer" (det er ikke trekk). Jeg kan skimte et lite "lys" som leer seg rundt i stuen, maks 20cm høyt, det flyr rundt en liten stund, også blir det helt stille og rolig igjen. Men nå etter det skjedde, fikk jeg en voldsom hodepine, helt fullstendig utslått og sliten, er så trøtt! Det kjenner ut som jeg har kink i nakken, og jeg kjenner at det har begynt å bevege seg ned mot skulderen på venstre side.
Jeg ringte forressten svigerinnen min i sted, for å fortelle at noe creepy har "inntatt" stuen min etter hun dro. -og hun sa at hun ikke har følt seg så opplagt og frisk på lenge!
Kan hun ha hatt en klebeånd, som har "byttet "eier" ? Eller høres det her helt høl i huet ut?

Høres sånn ut.
Kjenner ei som fikk'n sånn gjennom typen hennes :/
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lener
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av lener »

Catzy skrev:Jeg kan ikke akkurat noe om klebeånder, men det hørtes litt merkelig ut. Blåste det ute, så kan det vare med på å lage knirkelyder og sånnt...
Kan ikke no om de selv, bortsett fra at de kan tappe deg for energi, feste seg fysisk til kroppen din. Har også hørt at de kan være små, og den "tingen" jeg så, var maks 20cm over bakken.. Men det blåste sikkert ute, men jeg mener selv jeg hører forskjell egentlig.. Det her var mer DUNK DUNk rundt om i innerveggene, på gulvet og sånt..
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Okt 2005 20:04
19
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kan jeg ha fått "besøk" av en såkalt klebeånd?

Innlegg av line001 »

lener skrev:Hadde besøk av svigerinnen min for litt siden. Hun har i lange lenger følt seg sliten og uopplagt, har hatt masse vondt i kroppen, men legene har ikke funnet uy hva det kan være.

Klebeånder kan bytte mennesker, dette gjør de pga at den nye eieren som du sa kanskje kan ha mer energi som den kan ta av.. :) Klebeånder er ikke noen bra ting å ha med seg så om du har den fortsatt med deg burde du kvitte deg med denne ånden.
Antall ord: 312

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lener
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av lener »

Takk for svar.
Hvordan blir man kvitt denne da? Har prøvd å si at den ikke hører hjemme her, men det funker liksom ikke... ;) Min bror er healer, kanskje han kunne ha hjulpet meg. For det er ordentlig ubehagelig, jeg får vondere og vondere på venstre side, fra nakken og nedover.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TSPreben
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2007 06:36
17

Innlegg av TSPreben »

Føler du noe mer enn utmattelse? Føler du at denne ånden vil deg noe vondt, føler du deg truet?

Hvis du IKKE føler deg truet på noen måte (altså ikke vil deg noe fysisk eller psysisk vondt annet enn å tappe deg for energi), kan du vel prøve å sette deg opp mot ånden, men ikke ved å skrike ut, jeg tror det kan hjelpe deg bedre om du prøver å sette deg ned for å lukke øynene og konsentrere deg, prøv å tenk sterkt på at du vil ha den vekk, på at du vil ha kontakt. Prøv eventuellt å snakke med den. Om du på noe tidspunkt føler deg truet mer og/eller at ånden får et voksende hat mot deg bør du nok helst slutte for å heller prøve å søke mer profesjonell hjelp.

Prøv å fortell den at du ikke vil ha den der, at den skal søke lyset. Nå er det nok veldig vanskelig for "normale" personer å sende ånder over i åndeverdenen, men dann en slags lysportal i tankene dine og si han skal gå inn i lyset.

Men jeg er laaaaaaaaaaaaangt fra noen profesjonell, før du gjør dette, bør nok noen klokere enn meg bekrefte overfor deg at det kan være verdt et forsøk.
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av line001 »

lener skrev:Takk for svar.
Hvordan blir man kvitt denne da? Har prøvd å si at den ikke hører hjemme her, men det funker liksom ikke... ;) Min bror er healer, kanskje han kunne ha hjulpet meg. For det er ordentlig ubehagelig, jeg får vondere og vondere på venstre side, fra nakken og nedover.
Du må prøve å få han eller henne over på den andre siden. Du kan prøve å få takk i en klarsynt eller la broren din prøve en gang til. Men kanskje ved tanken på at du får vondt kan det være et signal om at han eller henne vil fortelle deg noe.. Hvem vet egentlig.. Men prøv å få broren din til å prøve på nytt, mens dere driver kan dere begge sette dere i medtiajon å prøve å få kontakt med denne ånden. :)
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lener
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av lener »

Jeg syns egentlig det er litt skummelt å prøve å få de vekk på egen hånd. Har halvhjertet forsøkt selv noen ganger, men jeg er litt redd for hva jeg kan se eller høre eller føle. (mitt første møte med åndeverden var en fra underverden eller hva jeg skal si, så er er så innmari redd egentlig)
Men ang om jeg føler meg truet eller noe, egentlig ikke.. Jeg blir alltid veldig redd når jeg opplever noe sånn aktivitet hjemme. Men jeg tror ikke denne energien er noe negativ egentlig, bortsett fra at jeg blir helt utslitt...

At de vil fortelle meg noe fordi jeg har vondt? Kanskje det.. men vet ikke helt hva det skulle ha vært..?
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av line001 »

jeg mener at de sier Stopp litt.. jeg vil fortelle deg noe.. at det er et signal om denne ånden ikke vil forlate deg enda og derfor vet han også at du ville stoppe med seansen med broren din.

Men.. det kan være mye rart dette kan signalisere. men husk at når du får denne ånden over på den andre siden skal du merke at den forsvinner kanskje det var det du følte at den ga slipp på hvor den hadde stått ved deg. :)
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Catzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Nov 2006 20:26
18

Innlegg av Catzy »

lener skrev:
Catzy skrev:Jeg kan ikke akkurat noe om klebeånder, men det hørtes litt merkelig ut. Blåste det ute, så kan det vare med på å lage knirkelyder og sånnt...
Kan ikke no om de selv, bortsett fra at de kan tappe deg for energi, feste seg fysisk til kroppen din. Har også hørt at de kan være små, og den "tingen" jeg så, var maks 20cm over bakken.. Men det blåste sikkert ute, men jeg mener selv jeg hører forskjell egentlig.. Det her var mer DUNK DUNk rundt om i innerveggene, på gulvet og sånt..
Ok, bare lurte jeg :mozilla_wink: Kunne jo være. Følger litt med på denne tråden jeg, så lærer jeg nok litt mer om klebeånder... :D
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GrandSummon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2006 21:35
18

Innlegg av GrandSummon »

Dette med tapping av energi minner meg ompsi-vampyrer
Nettsiden skrev: * leaky or diminishing aura
* dizziness
* loss of energy
* muscle tension
* mental confusion
* headaches
* chronic fatigue
* sleep disturbances
* irritability
* depressed mood
* physical illness
Har det noen sammenheng?
Antall ord: 37
Do what thou wilt shall be the whole of the law.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lener
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av lener »

ææ, ikke skrem meg med vampyrer da.. :P har aldri hørt om dette, men er vel egentlig åpen for alt av innspill og forslag til hva dette kan være. For alt jeg veit, kan det bare være "normal" åndelig aktivitet jeg føler, samtidig som jeg er sliten sånn generelt. Tror nok at det er noe mer enn det, men det finner man vel tidsnok ut (??)

Jeg fikk ei venninne til å komme over nå i kveldingen, etter sønnen min hadde lagt seg, for å brenne salvie-te rundt meg og i stuen. Lot et vindu stå oppe etterpå, så vi får se om dette kanskje kan innvirke positivt på energien rundt meg. Sønnen min er litt over et år, og i dag har han reagert rart på meg. Tilfeldighet, kanskje, men han vil liksom ikke være i armene mine, slår seg ikke til ro. Kan han merke om noen "henger" på meg?
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Lokalisering: Nord

Innlegg av john_ »

lener skrev:ææ, ikke skrem meg med vampyrer da.. :P har aldri hørt om dette, men er vel egentlig åpen for alt av innspill og forslag til hva dette kan være. For alt jeg veit, kan det bare være "normal" åndelig aktivitet jeg føler, samtidig som jeg er sliten sånn generelt. Tror nok at det er noe mer enn det, men det finner man vel tidsnok ut (??)

Jeg fikk ei venninne til å komme over nå i kveldingen, etter sønnen min hadde lagt seg, for å brenne salvie-te rundt meg og i stuen. Lot et vindu stå oppe etterpå, så vi får se om dette kanskje kan innvirke positivt på energien rundt meg. Sønnen min er litt over et år, og i dag har han reagert rart på meg. Tilfeldighet, kanskje, men han vil liksom ikke være i armene mine, slår seg ikke til ro. Kan han merke om noen "henger" på meg?
En klebeånd vil henge seg på deg som person, så etter min erfaring vil ikke rensing av huset ha noen effekt. Gå til en healer eller oppsøk noen som kan en ting eller to.. Er det en "klebeånd" vil den ikke gi slipp så lett.. Jeg prater av erfaring :P Du nevner ikke noe med nattesøvnen, om du sliter med å sovne eller får mareritt.. Små barn er ofte veldig følsomme og de vil nok kansjer merke noe hos deg hvis du har det.. Tenk positivt og ikke vær redd noe, med mindre du er 100% sikker på at du kan ta skade av det.. og en klebeånd er ikke farlig, bare veldig ubehagelig å ha på seg. Og husk: den som spør, får som regel et svar.. det gjelder fra åndeverdenen også.. Lykke til!
Antall ord: 302
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links