Hei!
Dette er sirka 1 halvt år siden eller noe. Jeg var hos oldemor, og jeg lå i senga. Hadde våkna for en stund siden, så jeg lå liksom bare å slappet av..
Plutselig fikk jeg en "rar" trang til å se på dørklinka. Jeg lå liksom å venta på at mamma skulle komme inn og våkne meg... Så plutselig begynte dørklinka å gå opp og ned, litt fort liksom..! Først trodde jeg det var oldemor som støtta seg på håndtaket, men hun og mamma var å laget frokost! Det slutta ca. ja, etter 10-15sek. eller noe..
Oldemor bor i sånn eldrebolig, og det har sikkert dødd mange der..
JEg var liv redd etter denne opllevelsen..! Hva var dette? Et gjenferd eller noe?? Ville noen foretelle meg noe???? :mozilla_smile:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ EKKEL OPPLEVELSE HOS OLDEMOR.. TEGN????
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 20:47
- 17
- Lokalisering: Oppland
Tror det var din mor som ville inn å vekke deg.og siden hun hørte at det var stille på rommet ombestemte hun seg, og snudde ved døra, etter å ha stått å holdt i dørhåndtaket mens hun lyttet.. så gikk hun sin vei for å fortsette med frokosten.
Antall ord: 50
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 21:00
- 17
- Lokalisering: grimstad
Ja, det tror jeg også... Men det kunne vært en ånd;)
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 20:47
- 17
- Lokalisering: Oppland
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Jeg tror nok ikke det :/smileygirl skrev:Ja, det tror jeg også... Men det kunne vært en ånd;)
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jan 2007 20:08
- 17
- Lokalisering: Kongsvinger
Jeg tror det kan ha vært en ånd som kanskje prøvde og skremme deg litt.Det er mange ånder som liker og skremme folk da ..
Antall ord: 27
Hei .. Jeg er ei jente på 16 år .. Og jeg heter Katrine.Jeg liker å snakke veldig mye om ånder og sjeler og slikt , og jeg pleier alltid og se på Ghost Whisperer og Åndenes Makt.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
er ikke så sikker på at dette er noe åndelig. tror ikke du skal ta på vei for noe så "enkelt" som vridning på dørklinka.
skal selvfølgelig ikke utelukke noe, men det KAN faktisk ha vært helt naturlig, og tross alt er jo det mer sannsynlig at det var det.
at dørklinka beveger seg er jo tross alt ikke uforklarlig og noe som skjer sjelden.
skal selvfølgelig ikke utelukke noe, men det KAN faktisk ha vært helt naturlig, og tross alt er jo det mer sannsynlig at det var det.
at dørklinka beveger seg er jo tross alt ikke uforklarlig og noe som skjer sjelden.
Antall ord: 69
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
Hm..
Nope, det var ikke mamma altså.. Det er heelt sikkert liksåm..
Antall ord: 12
Hide post links |