Ville bare informere om denne nye siden som har kommet.. Den har mange av de samme temaene som på paranormal.no. På siden har vi et diskusjonsforum om konspirasjoner, myter, mystikk, paranormale hendelser, generelt snakk og mye mer.. Dere er hjertelige velkomne til å besøke siden på http://www.topsecretarea.net/board/index.php?act=home
Jeg vil takke administrator for å kunne informere om denne siden på paranormal.no
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ TopSecretArea
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2007 20:37
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 17:11
- 17
Hei alle sammen!
Og igjen takk til administator av siden for og la oss reklamere smått for den nyåpnede siden, www.topsecretarea.net
topsecretarea.net handler på mange måter om deler av det paranormal.no handler om, og en god del mer. I den forstand at vi omhandler ikke bare det som er paranormalt.. men også andre områder.
topsecretarea.net tar for seg alt fra forskjellige konspirasjonsteorier, det paranormale, religioner, sekter og hemmelige grupper, krigen mot terrorisme, dagligdagse hendelser og alt som relaterer til felter innen for de forskjellige gruppene siden tar seg for. navnet Top Secret Area dekker ikke fult alt, siden ikke er av Top Secret Status i den forstand, vi om handler store deler informasjon, og vil utvikle oss videre etterhvert.
Litt smått av informasjon om siden og om oss kan dere lese på http://www.topsecretarea.net/board/inde ... ocom=about
Og ved eventuelle spørsmål kan vi kontaktes med dette skjemaet
http://www.topsecretarea.net/board/inde ... =dcontacts
Vi håper på og spre interesse for denne siden, og at noen av dere kanskje velger og støtte oss i kampen med og bli kjent.
For og nevne det er siden 90% ferdig, vi mangler halvveis to smådetaljer som er FAQ seksjonen, og chat seksjonen for live chat. Dette vil komme snarlig.
EDIT:
Vil også si at linken som er linket til av spitfire er hjemsiden for siden vår, mer en samling av alt. Hovedsiden for forumet ligger på denne adressen:
http://www.topsecretarea.net/board/index.php?act=idx
Her får du forumoversikten med informasjon om innlegg, svar og hvilke tråder som er nyest i hvert forum. Hjem siden er for og ha ett alternativ til samlet informasjon på en plass.
Og igjen takk til administator av siden for og la oss reklamere smått for den nyåpnede siden, www.topsecretarea.net
topsecretarea.net handler på mange måter om deler av det paranormal.no handler om, og en god del mer. I den forstand at vi omhandler ikke bare det som er paranormalt.. men også andre områder.
topsecretarea.net tar for seg alt fra forskjellige konspirasjonsteorier, det paranormale, religioner, sekter og hemmelige grupper, krigen mot terrorisme, dagligdagse hendelser og alt som relaterer til felter innen for de forskjellige gruppene siden tar seg for. navnet Top Secret Area dekker ikke fult alt, siden ikke er av Top Secret Status i den forstand, vi om handler store deler informasjon, og vil utvikle oss videre etterhvert.
Litt smått av informasjon om siden og om oss kan dere lese på http://www.topsecretarea.net/board/inde ... ocom=about
Og ved eventuelle spørsmål kan vi kontaktes med dette skjemaet
http://www.topsecretarea.net/board/inde ... =dcontacts
Vi håper på og spre interesse for denne siden, og at noen av dere kanskje velger og støtte oss i kampen med og bli kjent.
For og nevne det er siden 90% ferdig, vi mangler halvveis to smådetaljer som er FAQ seksjonen, og chat seksjonen for live chat. Dette vil komme snarlig.
EDIT:
Vil også si at linken som er linket til av spitfire er hjemsiden for siden vår, mer en samling av alt. Hovedsiden for forumet ligger på denne adressen:
http://www.topsecretarea.net/board/index.php?act=idx
Her får du forumoversikten med informasjon om innlegg, svar og hvilke tråder som er nyest i hvert forum. Hjem siden er for og ha ett alternativ til samlet informasjon på en plass.
Sist redigert av christian-g på 29 Jan 2007 13:13, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 297
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
For en rotete side, jeg orket ikke og begynne og lese noe der. Sorry
Antall ord: 14
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Nåh..
Ser at skeptikeren sier rotete.. Vel, det er kanskje mere en følelse, enn virkelig?
Hvis dere\du er mottakelig for velmente råd etter førsteinntrykk:
Tenk helhetlig - og det viktigste - tenk på at det ikke alltid er viktigst å fange interessen med prangende kulørte ting - folk skal trives på siden etter noen timer også.
1. Sort bakrunn er så.. sort ..
2. Kulørte bokstaver på sort bakgrunn er bare Hamar-lotto..
3. Prøv å finne noen bedre "kalender-luker" enn disse Disney-sakene som er der nå?
Neste gang man reklamerer på en annen site (f.eks. Paranormal.no) så ikke si at din side handler om det samme og mere til - det blir så "smør på fleskete" og gir litt avsmak i munnen..
Det kan se hardt ut på papiret dette - men det ER velment. Lykke til! :mozilla_wink:
Ser at skeptikeren sier rotete.. Vel, det er kanskje mere en følelse, enn virkelig?
Hvis dere\du er mottakelig for velmente råd etter førsteinntrykk:
Tenk helhetlig - og det viktigste - tenk på at det ikke alltid er viktigst å fange interessen med prangende kulørte ting - folk skal trives på siden etter noen timer også.
1. Sort bakrunn er så.. sort ..
2. Kulørte bokstaver på sort bakgrunn er bare Hamar-lotto..
3. Prøv å finne noen bedre "kalender-luker" enn disse Disney-sakene som er der nå?
Neste gang man reklamerer på en annen site (f.eks. Paranormal.no) så ikke si at din side handler om det samme og mere til - det blir så "smør på fleskete" og gir litt avsmak i munnen..
Det kan se hardt ut på papiret dette - men det ER velment. Lykke til! :mozilla_wink:
Antall ord: 145
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2007 20:37
- 17
- Lokalisering: Trondheim
Takker for tips.. :mozilla_smile: Vi vil beholde disse fargene på siden for å få en bedre helhet og en følelse av temaet.
Jeg skjønte ikke helt hva du mente med kalender-lukene..
Hehe.. ja det ble litt smør på flesk når flere skulle skrive om siden...
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ingen årsak, bare hyggelig.spitfire skrev:Takker for tips.. :mozilla_smile: Vi vil beholde disse fargene på siden for å få en bedre helhet og en følelse av temaet.
Kalenderlukene? Jo, disse rammene som omslutter icon-thumbs(bildene) for hvert forum\tema-del - de minner meg bare SÅ om lukene i en Julekalender av Disney. hehe.
Og da - med bokstaver i farger, der man mange ganger må gjette seg til hva som står i teksten der: Disney!
(Det gjør litt vondt i øynene i lengden..)
Min dom er endelig - nådeløs - og ... håpløs?
Antall ord: 125
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Du har jo rett i det du sier da. På internett gjelder samme regel som på Rema 1000: Det enkle er ofte det beste! Jeg har et halvt år med webdesign i min mørke fortid, og der lærte vi at en nettside skal være så enkel og oversiktlig at selv nybegynnere skal finne frem. Det er heller ikke særlig bra med farget skrift på sort bakgrunn, da blir man fort sliten i øynene... For mange farger gir også et rotete uttrykk.Nostradamus skrev:Ingen årsak, bare hyggelig.spitfire skrev:Takker for tips.. :mozilla_smile: Vi vil beholde disse fargene på siden for å få en bedre helhet og en følelse av temaet.
Kalenderlukene? Jo, disse rammene som omslutter icon-thumbs(bildene) for hvert forum\tema-del - de minner meg bare SÅ om lukene i en Julekalender av Disney. hehe.
Og da - med bokstaver i farger, der man mange ganger må gjette seg til hva som står i teksten der: Disney!
(Det gjør litt vondt i øynene i lengden..)
Min dom er endelig - nådeløs - og ... håpløs?
Men ellers; fine greier med ny side om det paranormale :mozilla_wink:
Antall ord: 224
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2006 17:53
- 18
Kan anbefale å ta en titt, siden er utrolig godt lagd :mozilla_laughing:
Antall ord: 12
Dont do what you like, Like What you do
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Den er teknisk god, men mindre god designmessig... :mozilla_wink:TruthSeeker skrev:Kan anbefale å ta en titt, siden er utrolig godt lagd :mozilla_laughing:
(No offence, men bare min mening da...)
Antall ord: 31
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Vi som ferdes mye i mørket - og dermed er avhengig av godt nattsyn - er litt redd for øynene, ja..Svartepus skrev:Den er teknisk god, men mindre god designmessig... :mozilla_wink:TruthSeeker skrev:Kan anbefale å ta en titt, siden er utrolig godt lagd :mozilla_laughing:
(No offence, men bare min mening da...)
Tenker jeg krøller meg sammen her jeg er, en stund. :mozilla_wink:
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 17:11
- 17
Siden det er kommet noen innvendinger på dette med mørk side, er det gode muligheter for og lage en motsetning av designet, fortsatt i samme stil, men i lyse farger.
Dette er noe som er godt mulig og gjennomføre, og vil bli tatt i betraktning. Det vil antagelig ikke skje over natten, men vil greit være noe vi lett kan fikse
Om og når skal jeg eventuelt komme tilbake med informasjon om.
Isåfall vil det da såfall være slik at det vil være det mørke templatet som vises, men at man nederst på siden vil ha ett valgt om og bytte til en lys versjon av siden.
EDIT:
Vi tok en rask avgjørelse, og vil starte arbeid med og lage ett lyst design for siden som står imotsetning til det mørke hoveddesignet iløpet av denne uken.
Informasjon om dette kan dere lese her:
http://www.topsecretarea.net/board/inde ... owtopic=53
Dette er noe som er godt mulig og gjennomføre, og vil bli tatt i betraktning. Det vil antagelig ikke skje over natten, men vil greit være noe vi lett kan fikse
Om og når skal jeg eventuelt komme tilbake med informasjon om.
Isåfall vil det da såfall være slik at det vil være det mørke templatet som vises, men at man nederst på siden vil ha ett valgt om og bytte til en lys versjon av siden.
EDIT:
Vi tok en rask avgjørelse, og vil starte arbeid med og lage ett lyst design for siden som står imotsetning til det mørke hoveddesignet iløpet av denne uken.
Informasjon om dette kan dere lese her:
http://www.topsecretarea.net/board/inde ... owtopic=53
Antall ord: 164
Hide post links |