Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ intens drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
intens drøm
Hei. Jeg har en drøm som jeg har drømt gjennom mange år, et skikkelig fælt mareritt. Jeg våkner av at jeg roper, også er jeg søkk våt og får ikke sove mer den natta. Det som skjer er at først ser jeg en over to meter høy person eller et vesen i svart kappe, uten ansikt, men med glødende øyne, begynner å løpe etter meg i full fart. dette skjer i skumringen, så det er litt mørkt. Jeg løper så fort jeg bare kan, men vesenet tar meg igjen fort. Jeg løper mot en svært høy fjellskrens, og nedenfor er havet og store steinformasjoner. dette vesenet står og prøver å dytte meg. Tislutt faller jeg, og jeg ser meg selv falle og treffe steinene nedenfor og bli knust og dø. Etter dette våkner jeg, og har det ikke særlig bra. Denne merkelige drømmen har jeg hatt i mange år, og den er eksakt den samme hver gang...noen som vet hva det her kan komme av?
Antall ord: 185
There will never be world peace as long as religion exists.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Nov 2006 13:58
- 18
Har lest at den type drømmer enten kan bety at du føler deg presset av en person som du tenker er sterkere enn deg selv, ellers betyr det at du har kjørt deg fast i et problem du ikke kommer ut av.
Så kanskje du burde prøve å se problemene dine i øynene, rette opp problemet og se om det hjelper. Håper det hjalp noe
Så kanskje du burde prøve å se problemene dine i øynene, rette opp problemet og se om det hjelper. Håper det hjalp noe
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
da kan det bety at jeg har kjørt meg fast i et problem ja. hehe.. og det problemet jeg selv tenker på, kommer jeg meg nok aldri ut av nei.. kjipt... hehe, men takk for svar Rocky
Antall ord: 38
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
jeg drømmer noe lignende omtrent hver natt. ikke så intenst at jeg våkner. Jeg er på flukt fra noe, noe fryktelig ødeleggende. Drar altid med båt eller ferge under flukten.
Jeg tror også det er noen negativt i livet man på en måte flykter fra. Noe som kan føles som et lodd,eller ett hinder for fri livsutfoldelse.
Jeg tror også det er noen negativt i livet man på en måte flykter fra. Noe som kan føles som et lodd,eller ett hinder for fri livsutfoldelse.
Antall ord: 63
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2007 09:03
- 17
Hei!
[pink]Jeg skjønner problemet ditt.
Se etter en logsik forklaring og se om drømmen vil vise deg noe.
[pink]Jeg skjønner problemet ditt.
Se etter en logsik forklaring og se om drømmen vil vise deg noe.
Antall ord: 21
Paranormalhet er den eneste veien til sannhet!
//:Charlen
//:Charlen
Hide post links |