Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMagiske krefter?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
kjersti9595
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Jan 2007 10:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Magiske krefter?

Innlegg av kjersti9595 »

Det hele startet med at venninnene mine Connie og Anna merket noe rart.Anna falt ute og da kom det vann ut av ermet hennes :mozilla_undecided: Connie kan flytte på skyene og til slutt fant vi ut at jeg hadde noe jeg også.jeg kan lage en kule av elektrisitet!
Sist redigert av kjersti9595 på 03 Feb 2007 11:19, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 49
OMG !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Re: Magiske krefter?

Innlegg av Satsuki »

kjersti9595 skrev:Det hele startet med at venninnene mine Connie og Anna merket noe rart.Anna falt ute og da kom det vann ut av ermet hennes :mozilla_undecided: Connie kan flytte på skyene og til slutt fant vi ut at jeg hadde noe jeg også.jeg kan lage en kule av elektrisitet! Vi har funnet ut at ABC forsvaret(de er imot magiske vesener) er ute etter oss!!Vi er jo bare 13!
Detter er litt spennende og creepy! Er vi magiske demoner? Vi har sett noen slags portaler som vi ikke tør å gå inn i ennå og..Plutselig fikk jeg lyst på blod i klasserommet,hjelp meg !
Ok, her var det mye på en gang. Når du sier vann ut av ermet, tenker du da på vann ut av genser/jakkeermet? Er dere sikre på at hun ikke fikk noe snø inni der da hun falt? Og hvis dette skulle være magi, hva skulle det egentlig være godt for? Det samme tenker jeg når det gjelder å flytte på skyer.

Når du sier kule av elektrisitet tenker jeg psi-ball, altså en energiball man kan lage ved hjelp av hendene sine. Dette er ikke uvanlig, og er noe alle kan lære seg til å gjøre. Det finnes imidlertid teknikker det lønner seg å bruke for å ikke "tømme" seg selv helt for energi.

Jeg kan ikke hjelpe for å tenke at fantasien deres kanskje løper løpsk. Hvordan kom dere i kontakt med ABC-forsvaret? Hvem består dette forsvaret av? Hvorfor skal dette forsvaret være ute etter dere fordi en kan få vann ut av ermet, en annen flytte skyer og den siste lage en psi-ball? Og gjør dette dere til magiske vesener?

Hvor så dere disse portalene, og hvordan så de ut?

Det virker som om dere skremmer hverandre litt opp, og det høres for min del egentlig ut som fantasi og lek. Jeg lekte lignende leker da jeg var yngre, og levde meg så inn i det at jeg "trodde på det selv". Så jeg tror egentlig ikke dette er så mye å være redd for ;)
Antall ord: 359

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kjersti9595
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Jan 2007 10:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Innlegg av kjersti9595 »

*kremt* det er HELT ekte. det abc forsvaret var det ikke jeg som kom på det var venninna mi....portalene har ikke jeg sett bare venninene mine...Men de kreftene er helt sanne...har ikke brukt de på lenge....er ikke sikkert dere tror meg men jeg klarte på et eller annet vis å `reparere` oppvaskmaskina .Det høres ikke helt logisk ut men jeg skal love deg at det er sant
Antall ord: 71
OMG !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 295
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

hehe..
Antall ord: 1
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Oj..sann... :mozilla_surprised:
Antall ord: 4
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

oh, shit, real superheroes with superpowers!! autograf pliiiiiiiis...!!
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Power Puff jentene med gothic twist.
Antall ord: 6
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kjersti9595
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Jan 2007 10:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Innlegg av kjersti9595 »

Mener dere meg og vennene mine eller portalene og sånt?
Hvis det ikke er noen andre som har sånne krefter så ikke si det til noen VÆR SÅ SNIIIIILL ?? jeg vil ikke at andre skal være redd for meg heller da...Jeg dreper ingen....jeg er ikke farlig isåfall. jeg vil ikke komme i avisen og liksom være en "freak"
Antall ord: 66
OMG !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Odin.01
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 06 Des 2006 20:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppland

Innlegg av Odin.01 »

Har dere tv3? Tror kanskje dere har sett en episode eller to av de tre heksene der..
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 180
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Innlegg av ape »

kjersti9595 skrev:Mener dere meg og vennene mine eller portalene og sånt?
Hvis det ikke er noen andre som har sånne krefter så ikke si det til noen VÆR SÅ SNIIIIILL ?? jeg vil ikke at andre skal være redd for meg heller da...Jeg dreper ingen....jeg er ikke farlig isåfall. jeg vil ikke komme i avisen og liksom være en "freak"
Haha, morsomt.
Sant eller ikke, fryktelig morsomt.
Beklager, men det er bare det :mozilla_wink:
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

hehe :mozilla_wink:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
steff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Feb 2007 21:53
17

Innlegg av steff »

jeg har en slaks kraft jeg føler den kjempe sterkt men uansett hvor hardt jeg prøver vill den ikke komme ut men en gang fikk jeg till og slå av lyset med å stå 3 meter unna men etter det ville ikke den kraften komme ut mere :mozilla_frown:
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Black_Rose0606
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Feb 2007 22:37
17

Innlegg av Black_Rose0606 »

Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. hvis jeg konsenterer meg noe fryktelig kan jeg få flammen på f.eks stearin lys, til å heve og senke seg. Dette er det flere som har sett å kan bekrefteXD men dette kan også ha noe med hvilket element du er..
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Black_Rose0606 skrev:Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. hvis jeg konsenterer meg noe fryktelig kan jeg få flammen på f.eks stearin lys, til å heve og senke seg. Dette er det flere som har sett å kan bekrefteXD men dette kan også ha noe med hvilket element du er..
Det er mulig, det kalles Psykoknise. Jeg har en bok som heter den sjette sans, der er det en øvelse om akkurat det du gjør..
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Spiírit skrev:
Black_Rose0606 skrev:Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. hvis jeg konsenterer meg noe fryktelig kan jeg få flammen på f.eks stearin lys, til å heve og senke seg. Dette er det flere som har sett å kan bekrefteXD men dette kan også ha noe med hvilket element du er..
Det er mulig, det kalles Psykoknise. Jeg har en bok som heter den sjette sans, der er det en øvelse om akkurat det du gjør..
Psykoknise? Psyko-knising? Hehe. Det heter psykokinese. :P Skriver under på at det er mulig. Avataren min viser et tilfelle hvor flammen på stearinlyset mitt oppførte seg litt spesielt.
Antall ord: 108
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links