Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan Lage En Psiball?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Bob_stew skrev:chupacabra18: Jeg kan godt hjelpe deg/ øve med deg over internett.

Jeg er ingen allviter når det gjelder konstruksjoner ("psiball" er en konstruksjon), men jeg har da drevet med det en stund. Vi kan kikke litt på former, "farger" og annen programmering.
Jeg legger deg til, har problem med det samme som chupacabra18. Håper det er ok? :mozilla_wink:
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

Bob_stew skrev:chupacabra18: Jeg kan godt hjelpe deg/ øve med deg over internett.

Jeg er ingen allviter når det gjelder konstruksjoner ("psiball" er en konstruksjon), men jeg har da drevet med det en stund. Vi kan kikke litt på former, "farger" og annen programmering.
det hørtes kjempefint ut:)
legger deg til med en gang, så kan vi kanskje ta en prat i morgen når du kommer på msn:)
(sorry at jeg ikke har svart før men har ikke vært hjemme i helga hehe:) )

gleder meg til å "jobbe" med deg:) snakkes
Antall ord: 96
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Re: Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av kjekay »

Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?

Send gjerne en link :mozilla_smile:
Hei =) For å lage det du kaller en psi ball, så trenger du masse silisium og et par tusen bil batterier! Resten kan du lese her =)

http://www.forskning.no/Artikler/2007/j ... 8505979.35

mvh Kjetil =)
Antall ord: 51
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

der har du den vitenskaplige metoden
Antall ord: 6
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2006 00:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av Bob_stew »

kjekay skrev: Hei =) For å lage det du kaller en psi ball, så trenger du masse silisium og et par tusen bil batterier! Resten kan du lese her =)

http://www.forskning.no/Artikler/2007/j ... 8505979.35

mvh Kjetil =)
Haha. :) Stilig.
Antall ord: 40
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kong Harry
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2007 02:12
17

Innlegg av Kong Harry »

Dj_Devil skrev:her er kunsten til å lage en energi kule (psi ball).:

1: du legger nevane som du er i eit kors.

2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)

3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.

4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.

5: da holder du neven som at du holder en fottball..

6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...

7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.

8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.

9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.

10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)
så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.
Heisann!

Jeg synes det hele er merkelig, jeg...konsentrere seg så mye om å lage PSI-baller at man helt totalt glemmer å følge med når lærer'n underviser i rettskriving...

Jeg er 34 år og ferdig med rettskrivingen...nå kan jeg fokusere på andre ting...f.eks PSI-baller...

OVERSETTELSE:

Hejsan

Eg tykjer de heile r merkjeleg, eg...konsentrerea seg so myskje omm og laga psi-bollar at ein heilllt glaumar åg fylja med nor lerarn ondevise i retskrivelse...

Eg er 34 or å ferrdi med rettskivingo...no kann eg fokusjera po andre sakkar..so til døymes PSI-bjellar...
Antall ord: 384

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Kong Harry skrev:

2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)

3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.

4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.

5: da holder du neven som at du holder en fottball..

6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...

7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.

8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.

9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.

10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)
så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.
Heisann!

Jeg synes det hele er merkelig, jeg...konsentrere seg så mye om å lage PSI-baller at man helt totalt glemmer å følge med når lærer'n underviser i rettskriving...

Jeg er 34 år og ferdig med rettskrivingen...nå kan jeg fokusere på andre ting...f.eks PSI-baller...

OVERSETTELSE:

Hejsan

Eg tykjer de heile r merkjeleg, eg...konsentrerea seg so myskje omm og laga psi-bollar at ein heilllt glaumar åg fylja med nor lerarn ondevise i retskrivelse...

Eg er 34 or å ferrdi med rettskivingo...no kann eg fokusjera po andre sakkar..so til døymes PSI-bjellar...
Er det mulig?! Dette er lavmåls mobbing!

Passende navn, forresten... Det er virkelig "harry" å mobbe andre!
Antall ord: 404
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Ja,ja, skjønner at du er Harry og er mye i Sverige og handler. [-X

Virkelig en kjekk kar du, nå ble jeg irritert på deg altså. At det går an.

Det er vel ikke akkurat på den måten man får venner. Fysj.. :mozilla_yell:
Antall ord: 46
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Kong Harry skrev:
Heisann!

OVERSETTELSE:

Hejsan

1: det er ikke eg som har skrevet det en gang. berre direkte kopi av det noen andre har skrevet i forumet før som eg har lagra på en fil. så skrive feila er ikke mine.
2: hva pokker har skrive feil med dette temaet å gjøre?
3: syns du skal lære deg å vise litt mer hensyn..
Antall ord: 163
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2006 00:18
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Kong Harry skrev: Heisann!

OVERSETTELSE:

Hejsan

Jeg synes det er morsomt at den nederste versjonen ligner mer på nynorsk. :D

"PSI - bjellar"... haha! Den går i signaturen min.

EDIT:
Et par ting som bør rettes opp i:

Du skrev "helt totalt", som ikke er grammatisk riktig. Du må velge ett av ordene eller reformulere.

Du skrev "lærer'n", som rett og slett er feilstaving.. nærmere bestemt en form for å skrive slik man snakker, som er akkurat det Dj_Devil gjør.

Du skrev "PSI-baller", som også er feil. For det første er ikke psi en forkortelse for noe, det er opprinnelig en gresk bokstav og brukes i dag ofte om mekanismen som får visse paranormale fenomener til å fungere. For det andre skal det ikke være bindestrek. "Psiballer".

Du skrev "rettskrivingen...nå", "jeg...konsentrere" og "ting...f.eks". Det skal være mellomrom etter punktum. "rettskrivingen... nå".

Du skrev "f.eks", det skal være punktum etter "eks" for å signalisere forkortelse. "F.eks. psiballer".
Antall ord: 268
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rocky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Nov 2006 13:58
18

Innlegg av Rocky »

Æsj... syns det bare var ekkelt, jeg. Når jeg prøvde, kjentes det ut som om jeg skulle få krampe i begge hendene, selv om jeg ikke anstrengte meg noe særlig mye, og hendene dirret urolig utover og innover... nei... ikke no gøy syns jeg ><
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rocky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Nov 2006 13:58
18

Innlegg av Rocky »

noen som kjenner seg igjen i det?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Undring
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Sep 2006 21:17
18
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Undring »

For å spørre litt dumt, det menes å holde de rett ut til siden sant?
Antall ord: 24
Jorden er vakker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2006 21:08
18
Lokalisering: Moelv

Innlegg av Nettin »

det der fikk ikke jeg helt til. Men tok det sånn jeg trodde det skulle være, fikk en anelse til av det. Fikk sånn motstand osv. : ))
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2006 21:08
18
Lokalisering: Moelv

Innlegg av Nettin »

Nettin skrev:

det der fikk ikke jeg helt til. Men tok det sånn jeg trodde det skulle være, fikk en anelse til av det. Fikk sånn motstand osv. : ))
haha . nå skjønte jeg det. Jeg som leste feil først. :P
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links