Maze skrev:Maze skrev:
Sitat:
MARGIT SANDEMO
Enkeltstående titler
Margit Sandemo er Nordens mest solgte forfatter med et totalopplag på 36 millioner bøker, fordelt på 150 titler. Hun har skrevet de suksessrike seriene Sagaen om Isfolket, Heksemesteren, Sagnet om Lysets Rike, De Svarte Ridderne og Blålys!, i tillegg til disse enkeltstående romanene.
Margit Sandemo startet sitt forfatterskap med å skrive føljetonger for ukebladene. Disse føljetongene ble mer og mer populære, og forlaget utgir nå føljetongene i bokform under navnet Sandemoserien.
INNBUNDNE UTGAVER
Følgende utgitte innbundne bøker er utsolgt fra forlaget:
På spor av ridderne
Jovisst har dyrene sjel nr. 1 og 2
Historien om en fjelldal (3 titler):
1) Ørnenes rike
2) Ravnenes dal
3) Tranenes fristed
Kjære Margit, kr. 198,-
Barnebruden, kr. 224,-
Ensom i verden, kr. 264,-
SANDEMO-SERIEN
39 titler er utgitt i serien. Bøkene har lenge vært utsolgt fra forlaget, men utgis nå som Dobbeltbind.
Følgende utgitte pocketutgaver er utsolgt fra forlaget:
Grav under høstløv
Legenden om den øde skogen
Drømmen om en venn
I nattens stillhet
Jovisst har dyrene sjel nr. 1 og 2
Tessa
Skattejakten
Barnebruden
Ensom i verden
Den mørke sannheten
merkelig... boken er ikke nevnt en gang... det er jo fakta meg litt rart! Very Happy
Jeg har all medfølelse med deg, Maze.. men:
Boken Vi er ikke alene av Margit Sandemo på Bladkompaniet AS, fra året 1990 med bestillingsnummeret ISBN: 82-509-2464-9 - og som er på 184 sider - har hun altså skrevet..
jeeeeeez!! Så FINT at DU fant den DA!!!!! JEEEEEEEEEEZZZZ x 2
Surt at du ikke følger tråden lille venn... Det vi faktisk lurte på var ikke om hun FAKTISK HADDE SKREVET DEN!!! Men hvor vi kan få tak i den!!!
SÅ mange smileys? Nei, jeg tror du slår meg der, ja. Har visst ikke SÅ mange, jeg..
Ellers , - lille venn. - er det FAKTISK sånn at hvis du hadde giddet å se etter, så har jeg skrevet forklaringen alllerede på første trådsiden her om de mulighetene som foreligger om hvorfor denne boken er vanskelig å oppdrive:
Først: Bladkompaniet er altså da oppkjøpt av
Schibsted Forlagene AS, Pb. 6974, St. Olavs plass, 0130 Oslo, Apotekergaten 12, 0180 Oslo
Tlf: 24 14 68 00, Fax: 24 14 68 01
Du kan kontakte dem også on-the-air:
E-post:
schibstedforlagene@schibstedforlagene.no
Prøv å følge tråden neste gang da du. Din tur til å kaste neste sten. Mitt glasshus står ennå..
Skal ikke prøve på å slå alle dine e'er i jezene eller disse smiley'ene dine.
Har bare en ting til deg nå. See ye
Nu går alt sikkert så mye bedre..