Drømmer, NDO & ut av kroppenhmm... noen som veit?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

ArT
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hmm... noen som veit?

Innlegg av ArT »

her om dagen lå jeg på soffan å sov, jeg husker jeg drømte at jeg våknet i soffan og reiste meg opp å så rundt, å alt var helt likt. Så la jeg meg ned igjenn å sovna, så våknet jeg igjenn at halve hodet mitt og armene og beina prikka skikkelig å jeg var helt lam, å jeg var 100 % sikker på at jeg var våken (noe jeg ikke var, tror jeg?) så åpnet jeg øynene å alt var helt likt, skikkelig virkelig men så var det et stoort rødt bilde på en vegg det egentlig ikke er noe på, røde lamper å sånn. jeg skjønte jo ikke noen ting, trodde det hadde klikka for meg så jeg lokket øynene, og våknet opp at hele kroppen min rista å prikka over alt. Akkurat som det kom strøm i kroppen. Veldig langtekkelig historie, men noen som har opplevd noe lignene? :mozilla_smile:
Antall ord: 153
hmmmmmm ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Petroosha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2006 17:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest Agder

Innlegg av Petroosha »

Hei.
Synes det var dårlig ingen hadde svart på dette innlegget før nå! Synes dette var interresant.

Jeg har opplevd noe lignende du fortalte, kroppen min sovnet, sinnet mitt var våken, og jeg gikk rett inn i en søvnparalyse. Faktisk så fikk jeg et lite blikk inn i den astrale verden, hørte en stemme og så en skikkelse.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Innlegg av kjekay »

Du burde snakke med legen din om det. Og da snakker jeg om fastlegen din, ikke noen fantasitilbøyelig og narsisistisk heksedoktor som vil ta deg med tilbake til dine tidligere liv.
Antall ord: 32
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Ja dette er søvnparalyse, du er halvveis ute av kroppen. Jeg ble livredd, og snakket med fastlegen, som kunne fortelle meg at det er HELT normalt.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links