Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Astral projection
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2006 17:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vest Agder
Astral projection
Er det noen her som har gjennomgått en Astralreise/sjelevandring....?
Hvordan var det?
Fant en ganske bra video om det på youtube... Er det virkelig sånn som det er på den videoen..? jeg mener svart-hvitt, demoner, etc. Jeg vet at du skaper virkeligheten selv der, f.eks. hvis du frykter helvete så ser du helvete.. eller noe sånt
http://www.youtube.com/watch?v=M1KrApC8mHE
Hvordan var det?
Fant en ganske bra video om det på youtube... Er det virkelig sånn som det er på den videoen..? jeg mener svart-hvitt, demoner, etc. Jeg vet at du skaper virkeligheten selv der, f.eks. hvis du frykter helvete så ser du helvete.. eller noe sånt
Antall ord: 69
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Astral projection
Astral reise gjør du i søvne. og der kan du oppnå kontakt med den andre sidenPetroosha skrev:Er det noen her som har gjennomgått en Astralreise/sjelevandring....?
Hvordan var det?
Ja dette har jeg gjort
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
...
For meg var astralreisen veldig spennende.opplevde at jeg satt på en liten planet "ytterst överst" i verdensrommet og så på fargerike eksplosjoner i fler solsystemer enn du kan tenke deg, det var mange farger også.Det hele var utrolig vakkert!Bare den fölelsen av å sveve var helt utrolig!
Håper jeg får oppleve det flere ganger!
Antall ord: 59
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2006 17:13
- 17
- Lokalisering: Vest Agder
Re: ...
Var du bevisst da du gikk inn i astralplanet?green eyes skrev:For meg var astralreisen veldig spennende.opplevde at jeg satt på en liten planet "ytterst överst" i verdensrommet og så på fargerike eksplosjoner i fler solsystemer enn du kan tenke deg, det var mange farger også.Det hele var utrolig vakkert!Bare den fölelsen av å sveve var helt utrolig!
Var det ikke ubehagelig å kjenne sjela di gå ut av kroppen?
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
...
Det var i sövne...Sånt skjer bestandig når jeg sover :mozilla_smile:
Syns ikke det er ubehagelig, får litt samme fölelsen som når jeg mediterer.Kan egentlig ikke forklare det så godt, men noe av grunnen til at jeg ikke blir redd er nok at jeg har opplevd veldig mye og har fölt meg klar for det som skjer nå veldig lenge.Da settes nok frykten litt til side...
Syns ikke det er ubehagelig, får litt samme fölelsen som når jeg mediterer.Kan egentlig ikke forklare det så godt, men noe av grunnen til at jeg ikke blir redd er nok at jeg har opplevd veldig mye og har fölt meg klar for det som skjer nå veldig lenge.Da settes nok frykten litt til side...
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hørtes utrolig spennende ut:)
hvordan kan man få til en astralreise a?
kan gi meg noen tips/fremgangsmåter eller noe?
takker:)
hvordan kan man få til en astralreise a?
kan gi meg noen tips/fremgangsmåter eller noe?
takker:)
Antall ord: 23
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jan 2007 00:27
- 17
- Lokalisering: Davy Jones's Locker
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Dette med astralreiser er et VELDIG omstridt tema. Det finnes nok de som ville avfeie dette med rett og slett vås..poltergeist93 skrev:Hvordan gjør man en "Astralreise"?
Men, for å forklare astralreisen får en begynne et sted - og dette er den vanligste måten å forklare slikt:
Mens en sover blir ens Chakra-system ladet. Disse energifelter utvides og åpner for å oppta energi, og kan vanligvis bare gjøres mens kroppen sover. Dette er noe av årsaken til at det er viktig å sove. Det lader opp energifeltene rundt kroppen, og ikke bare får den fysiske kroppen til å hvile ut. Det er også årsaken til at det er lettest å oppnå en utenfor kroppen opplevelse når en har sovet, uthvilt og samlet nok energi. Når en er syk blir denne energien brukt til å heale kroppen og det blir vanskelig å bruke den til andre ting som f.eks. bevisst fremkalle utenfor kroppen opplevelser. Dette understreker viktigheten av fysisk helse. Å unngå stress med meditasjon er derfor et viktig middel for å separere kropp og sjel. Gamle kjente teknikker fra Østen vitner om en kombinasjon av meditasjon og renselse i form av f.eks. faste, riktig kosthold, unngå mat en er allergisk mot (f.eks. gluten) og tarmrensing (i alternativ nyere medisin: colon hydreterapi) for å bli kvitt giftige avfallsstoffer som tapper en for energi og kan føre til en rekke sykdommer som oppblåst mage, depresjoner, søvnproblemer, redsel over bagateller, irritabilitet, aggresjon, konsentrasjonsvansker osv. Kroppen fysiske energiinntak har derfor stor sammenheng med energifeltene (den astrale kroppen) som omgir kroppen, da disse påvirker hverandre gjensidig.
Mens den astrale kroppen lades, separeres den fra kroppen og kobles til den astrale dimensjonen hvor en kan skape og oppleve drømmer. Hvis denne separasjonen gjøres bevisst (noe som forutsetter at det er nok energi der), kan en ta kontroll over separeringen, og den kan da bli en UKO (utenfor kroppen opplevelse), astral projeksjon eller en drøm der en er bevisst at en drømmer – klar drøm (lucid dream).
Mere konkret er ikke jeg villig til å gjøre dette her og nå, da dette ikke er en vanlig "one-night stand" innen slike ting som denne siten Paranormal. no omfatter..
Antall ord: 370
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Før jeg legger meg til å sove sier jeg til min høyeste makt, La meg få møte min åndligeveileder (eller den personen du vil møte..) I drømmene mine i natt. Også kan du tenke på et sted der du vil møtes hest et nøytralt sted for deg. så ber jeg om at den helligeånd skal passe på sjelen min under reisen.
Husk å ta med at du ville gjerne huske dette møte da du våkner. og ikke minst takke din høyeste makt for å hjelpet deg på reisen både før og etter. :mozilla_wink:
Dette virker for meg. du må være bestemt være tydlig med instruksene men også ydmyk og ikke komandere.
Husk å ta med at du ville gjerne huske dette møte da du våkner. og ikke minst takke din høyeste makt for å hjelpet deg på reisen både før og etter. :mozilla_wink:
Dette virker for meg. du må være bestemt være tydlig med instruksene men også ydmyk og ikke komandere.
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Hmm..line001 skrev:Før jeg legger meg til å sove sier jeg til min høyeste makt, La meg få møte min åndligeveileder (eller den personen du vil møte..) I drømmene mine i natt. Også kan du tenke på et sted der du vil møtes hest et nøytralt sted for deg. så ber jeg om at den helligeånd skal passe på sjelen min under reisen.
Linemor, dette er en varedeklarasjon for bare enkelte typen brukere, i ditt tilfelle en kristen person..
Selv om jeg ikke er uenig i det du lager som oppskrift, vil den ikke passe alle. Det viktigste som grunnlag har jeg sagt i mitt forrige innlegg her i tråden. Den som ikke finner din metode tilfredstillende kan jo lese litt rundt omkring.
Tren på å nå målet, er nok viktig her.
Antall ord: 197
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er jeg enig i å at det kanskje ikke vil virke på alle eller påp andre enn meg selv, og det var derfor jeg også skrev dette virker for megNostradamus skrev:Hmm..line001 skrev:Før jeg legger meg til å sove sier jeg til min høyeste makt, La meg få møte min åndligeveileder (eller den personen du vil møte..) I drømmene mine i natt. Også kan du tenke på et sted der du vil møtes hest et nøytralt sted for deg. så ber jeg om at den helligeånd skal passe på sjelen min under reisen.
Linemor, dette er en varedeklarasjon for bare enkelte typen brukere, i ditt tilfelle en kristen person..
Selv om jeg ikke er uenig i det du lager som oppskrift, vil den ikke passe alle. Det viktigste som grunnlag har jeg sagt i mitt forrige innlegg her i tråden. Den som ikke finner din metode tilfredstillende kan jo lese litt rundt omkring.
Tren på å nå målet, er nok viktig her.
Antall ord: 230
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2007 12:29
- 17
klar drøm
Jeg har opplevd noe av det som blir forklart her. Jeg sover, men er liksom "våken" inni meg. Hadde en tid hvor jeg kunne styre hva som skulle skje i drømmene mine, om jeg gikk inn for det før jeg la meg til å sove. Kunne også våkne når jeg ville.
Det siste halve året har jeg ikke fått dette til. Har ikke hatt vanlige drømmer en gang, som jeg kan huske hvertfall. Noen tips om hvordan jeg kan komme tilbake til der jeg faktisk kunne styre mine drømmer, og være superhelt?:P
Det siste halve året har jeg ikke fått dette til. Har ikke hatt vanlige drømmer en gang, som jeg kan huske hvertfall. Noen tips om hvordan jeg kan komme tilbake til der jeg faktisk kunne styre mine drømmer, og være superhelt?:P
Antall ord: 101
å være eller ikke være, er ikke alltid spørsmålet
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2006 19:28
- 18
- Lokalisering: Oslo
Du trenger å fokusere mer på drømmene dine i "virkeligheten"!
Antall ord: 10
"How do you achieve and maintain an enlightened sense of existence when you are surrounded by those whose consciousness is stuck in an inferior state?"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
...
Jeg skal prøve din "oppskrift", Line!Virker som noe som vil fungere veldig godt på meg!!Takk skal du ha!!
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Re: ...
Artig å høre Bare hyggelig du.green eyes skrev:Jeg skal prøve din "oppskrift", Line!Virker som noe som vil fungere veldig godt på meg!!Takk skal du ha!!
Kan jeg spørre hvem du møtte? Spennende å høre..
Antall ord: 41
Hide post links |