Tror verden hadde vært bedre om vi ikke var så opptatt av hva alle andre tror og mener.
Jeg er mer opptatt av å finne ut hva jeg selv tror (og det er ikke lite) og har mer enn nok med det.
Fakta, teori & skepsis ⇒ Tru believer syndrom, mange som er angrepet av dette tro
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2007 02:51
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Betyr det noe....
Antall ord: 42
Du skaper din egen virkelighet, vi er alle guder.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Re: Betyr det noe....
Jeg vet hva jeg tror og ikke tror, men er også interessert i andres teorier om verdens underfundigheter. Man kan lære mye av å gå i seg selv, men man lærer også mye av andre man møter på livets vei...Gedden skrev:Tror verden hadde vært bedre om vi ikke var så opptatt av hva alle andre tror og mener.
Jeg er mer opptatt av å finne ut hva jeg selv tror (og det er ikke lite) og har mer enn nok med det.
Antall ord: 86
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 00:01
- 17
Okey God Morgen, Fantasitilbøyelige mennesker
Bedre å vite enn å tro, folkens
"Fru Larsen
Seriøs/ærlig spådame med lang erfaring og meget gode tilbakemeldinger spår deg. Klarsynt.Tlf. 829 95 458 (kr. 25,91 pr min)."
Forresten, SÅNT burde vært fjernet, og håper den norske stat snart kommer med et forbud mot slik svindler-virksomhet! Forkastelig. I likhet med alle andre såkalte "evne" mennesker som tar seg grovt betalt for udokumentert vissvass!
Bedre å vite enn å tro, folkens
"Fru Larsen
Seriøs/ærlig spådame med lang erfaring og meget gode tilbakemeldinger spår deg. Klarsynt.Tlf. 829 95 458 (kr. 25,91 pr min)."
Forresten, SÅNT burde vært fjernet, og håper den norske stat snart kommer med et forbud mot slik svindler-virksomhet! Forkastelig. I likhet med alle andre såkalte "evne" mennesker som tar seg grovt betalt for udokumentert vissvass!
Antall ord: 78
møø
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
Kjekay:
Visdom,kunnskap,healing,ekstaste,vitenskap og tro - alt sammen som en helhet - det er MYE bedre enn ditt sitat...Bedre å vite enn å tro, folkens
Jeg misliker også at sånn forekommer - at noen må ta så jævlig mye penger for sine tjenester - og mesteparten av pengene går vel til Telenor eller lignende operatører. Det er kynisk og destruktivt - ikke bra. Jeg skjønner ikke at noen har samvittighet som synsk eller klarsynt å ta så mye penger for sine tjenester eller ha sånne teletorgtjenester. Det er utover min fatteevne. Men,men..en velger jo selv hva en vil bruke sine egenskaper og sånt til. Selv om den største stygge ulven er teleoperatørene så hadde jeg aldri brukt mine evner til å ta meg så mye betalt eller være med i teletorg selv om mesteparten av pengene går til Telenor o.l."Fru Larsen
Antall ord: 216
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/
http://melchizedek73.angelfire.com/
Hide post links |