Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Møter osv.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2006 10:15
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Møter osv.
Jeg leser ofte om at det er kvelder og netter som blir tilbringet på såkalte hjemsøkte plasser.
Hvor får dere informasjon om hvor og når slike treff skal holdes? Eller bestemmer dere dere bare sammen med venner og søker om å få tilbringe en natt/kveld for å undersøke?
Kunne virkelig tenkt meg å fått med noen på å undersøke Fossesholm Herregård en natt sammen med noen som har litt peiling..
Hvor får dere informasjon om hvor og når slike treff skal holdes? Eller bestemmer dere dere bare sammen med venner og søker om å få tilbringe en natt/kveld for å undersøke?
Kunne virkelig tenkt meg å fått med noen på å undersøke Fossesholm Herregård en natt sammen med noen som har litt peiling..
Antall ord: 76
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hmm ja det kunne vært kult det da, mange har har planlagt å dra til et hjemsøkt sted sammen for liksom bare å bli litt kjent osv men også oppleve noe sammen:)
Antall ord: 32
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Re: Møter osv.
Hvor du bor da?Tadriendra skrev:Jeg leser ofte om at det er kvelder og netter som blir tilbringet på såkalte hjemsøkte plasser.
Jeg har vært på et par delvis paratreff turer, Hvam/Nes og Lier og truffet på andre
(delvis avtalt) fra paranormal..
Antall ord: 104
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hehe mysticool, vi kan jo dra sammen vi og noen andre nesten når som helst vi da, bor jo 10 min unna hverandre hehe:PMysticool skrev:Hvor du bor da?Tadriendra skrev:Jeg leser ofte om at det er kvelder og netter som blir tilbringet på såkalte hjemsøkte plasser.
Jeg har vært på et par delvis paratreff turer, Hvam/Nes og Lier og truffet på andre
hadde blitt kult vettu:) bare å dra med flere folk så er jeg med jeg, det er sikkert mange andre også:)
Antall ord: 152
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har du bil da? Det har ikke jeg.....chupacabra18 skrev:hehe mysticool, vi kan jo dra sammen vi og noen andre nesten når som helst vi da, bor jo 10 min unna hverandre hehe:PMysticool skrev:Hvor du bor da?Tadriendra skrev:Jeg leser ofte om at det er kvelder og netter som blir tilbringet på såkalte hjemsøkte plasser.
hadde blitt kult vettu:) bare å dra med flere folk så er jeg med jeg, det er sikkert mange andre også:)
Antall ord: 162
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Forresten, June og Hallinka bor jo i området, June litt nordaforda...et par mil...chupacabra18 skrev:hehe mysticool, vi kan jo dra sammen vi og noen andre nesten når som helst vi da, bor jo 10 min unna hverandre hehe:PMysticool skrev:Hvor du bor da?Tadriendra skrev:Jeg leser ofte om at det er kvelder og netter som blir tilbringet på såkalte hjemsøkte plasser.
Og Karoline på Hagan har jeg llitt kontakt med, www.ghostfriends.piczo.com
Dem og jeg og mine venner var på lier 29.09.
Antall ord: 193
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Å så spennende, har lyst til å være med jeg også.
Bor i Rælingen.
Bor i Rælingen.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Hvor ligger egentlig Fossesholm herregård? Skulle gjerne ha gjort noe slikt i Bergensområdet selv hvis det var noen å gjøre det med. Og eg har en tendens til å øke "aktiviteten" i et område jeg er i virker det som, enten jeg gjør det bevisst eller ubevisst. Har noen venner som driver og renser rom både før og etter at jeg har vært der fordi de har blitt freaket ut noen ganger.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Send meg en PM med MSN adresse eller vanlig mail så kan vi avtale.Sol@ngelica skrev:Å så spennende, har lyst til å være med jeg også.
Bor i Rælingen.
Du, jeg , chupacabra 18, og flere jeg kjenner bor jo i akershus-distriktet.
Så det hadde vært gøy å fått til noe
Antall ord: 55
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Den er greiSol@ngelica skrev:Oki det skal jeg gjøre, jeg er alså Hoochi mama.
Nå tar jeg kvelden, blir henta 08 i morges, frisørvennine skal gå løs på hårmanken min
og jeg vet ikke hav som venter meg...Hjeeelp!
Antall ord: 45
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Oki håper du fikk pm fra meg vet ikke om det skjedde noe klikk.
Natta.
Natta.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
det må vi får til assa:) gleder meg allerede;)Mysticool skrev:Send meg en PM med MSN adresse eller vanlig mail så kan vi avtale.Sol@ngelica skrev:Å så spennende, har lyst til å være med jeg også.
Bor i Rælingen.
Du, jeg , chupacabra 18, og flere jeg kjenner bor jo i akershus-distriktet.
Så det hadde vært gøy å fått til noe
bare å få med flere folk vettu så tar vi en skikkeli get-together::)
Antall ord: 80
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
bra plan dette her, hadde vært fett å få til en gang !
bor jo ikke så langt unna jeg heller, så om det blir noe til, har dere har nå fått med dere en til !
bor jo ikke så langt unna jeg heller, så om det blir noe til, har dere har nå fått med dere en til !
Antall ord: 36
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
til elise:chupacabra16 skrev:bra plan dette her, hadde vært fett å få til en gang !
vi drar jo sammen fra deg vi da vettu:)
skal jeg være hos deg hele helga da ellr? tar med kamera og datakabel jeg da så tar vi å sjekker over bilder osv på paint shop ell no:)
som vi gjorde sist helg:)
til alle;
men det her blir bra:D kan jo kanskje dra neste helg? ikke denne men neste:)
Antall ord: 101
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |