Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Dan skrev:Kanskje vi burde gå sammen alle sammen og reise til Lier med skureklut og vaskebøtte?
Få fjernet noe av alt det støvet der ute slik at det går an å få noen ordentlige bilder derfra.
Mvh Dan
god ide! hvertfall av vi drar dit hehe:P
sikkert mage her som ville blitt med:) det må vi seriøst få til en gang:)
ser fram til det
Hadde faktisk vært litt artig.. hihi.. eller dere kunne vaske og jeg kunne tatt før og etter bilder
Lat jeg hihi
haha du syns det ja:P:P ? tror vi hadde latt DEG ta vaskinga jeg;) hehe neida:P
men uansett hadde det vært utrolig kult med et slikt treff da:D har faktisk tenkt på det lenge å ha et eller annet slags treff for oss her på paranormal:) bare sånn hvor som helst liksom for å bli kjent hehe:)
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Dan skrev:Kanskje vi burde gå sammen alle sammen og reise til Lier med skureklut og vaskebøtte?
Få fjernet noe av alt det støvet der ute slik at det går an å få noen ordentlige bilder derfra.
Mvh Dan
ser fram til det
Hadde faktisk vært litt artig.. hihi.. eller dere kunne vaske og jeg kunne tatt før og etter bilder
Lat jeg hihi
men uansett hadde det vært utrolig kult med et slikt treff da:D har faktisk tenkt på det lenge å ha et eller annet slags treff for oss her på paranormal:) bare sånn hvor som helst liksom for å bli kjent hehe:)
Da måtte vi selvfølgelig dratt til et sted som det er ånder ;-)
Jeg og noen kamerater har vært på Lier ikveld, og jeg tok over 200 bilder derfra.
Har ikke sett igjennom alle ennå, men noen, og et bilde fikk min oppmerksomhet.
Jeg og noen kamerater har vært på Lier ikveld, og jeg tok over 200 bilder derfra.
Har ikke sett igjennom alle ennå, men noen, og et bilde fikk min oppmerksomhet.
Mvh Dan
ser fram til det
Lat jeg hihi
mhm:) noen ide om hvor vi kunne gjort det hen? Lier er jo et sted, hvis du ikke har blirr drita lei det hehe:P
chupacabra18 skrev:
ser fram til det
Lat jeg hihi
mhm:) noen ide om hvor vi kunne gjort det hen? Lier er jo et sted, hvis du ikke har blirr drita lei det hehe:P
Hehe, har bare vært der 1 tur, så har ikke blitt lei det ennå nei.
Jeg tror de fleste her på forumet er fra Østlandet, mulig jeg tar feil. Vi kan jo lage en tråd, på "Prat og generelt snakk", og finne ut hvor de fleste er fra. Lager nå jeg, artig uansett og se hvor de fleste er fra.
mrs.mystic skrev:Skjønner ikke hvorfor dere drar til Lier jeg! Må da bare være tull å plage de stakkarene som er der hvis dere ikke kan hjelpe dem! Flere som er enige?
det er da ikke å plage de å oppsøke det paranormale, vi prøver jo å oppsøke det vi finner spennende.
Og de av oss som tar slike ting alvorlig, pleier faktisk å vandre litt rolig rundt å prøve å få kontakt med de gjennom telepati, og forklare åndene hvorfor vi er her og at vi ikke ønske å gjøre de noe vondt.
Før vi så går rundt, prøver å være beviste på det rundt oss, og samidig vise respekt mot stedet, bygninger osv og naturligvis de eventuelle åndene som henger igjen:)
Det er en ting jeg har opplevd å være betryggende , og være vennlig innstilt mot det vi eventuelt kan treffe på...
stavernsjenta123 skrev:i går var jeg på lier. vi var en gjeng på 10stykker. tok masse bilder. har en del bilder med orber på. men var spesiellt et bilde som fanget oppmerksomheten vår noe veldig. tok et bilde ute.. hvor man kan se tyyyydelig ansikt.
[/img]
Ligner litt på Fritjof Nansen i dress :mozilla_smile:
Antall ord: 57
Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder.....