Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelp :s

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 20 Mar 2005 17:33
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et øde sted kalt Skedsmokorset

hjelp :s

Innlegg av Jerker »

Jeg har et problem, ikke et ille problem, men jeg ville nå si et normalt problem. Hjemme hos meg "bor" det en mann, jeg aner ikke om dette er en skytesengel, ånd, eller en form for en slags husånd som bare vil beskytte mot farer fra utsiden. Han er her hver eneste dag som går, han er intelligent, snill, omtenksom, og hyggelig å prate med, men er han til å stole på??? Han sier han heter Cassidy, rart navn, jeg trodde det var jenter som het det borte i statene, mn nå kan jo både jenter og gutter hete Reneè her hjemme i Norge da så...

Han er på samme sted i huset hver dag som går, jeg tror det er fler her i huset siden pappaen min oppførte seg så rart når han satte seg ned i stolen sin ved stuebordet, noe han aldri har gjort før i sine lange "sette-seg-ned-i-stolen" år som er gått...

Om natten rundt halv to til halv fem ca. kan jeg høre noen som flytter fjernkontrollen bortover stuebordet, noen som går i trappa, nærmere og næremer min soveromsdør... Jeg synes det er ekkelt...

Jeg vil ikke se dem frivillig, men nå er det jo slik at dem kommer til meg så...

Har lurt på dette i snart tre år, noen som kan forklare meg, husk at han er rundt starten av tjueårene og er ekstremt hyggelig å prate med! :)
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Men hvis dere har en kommunikasjon.. kan du ikke bare spørre?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 20 Mar 2005 17:33
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et øde sted kalt Skedsmokorset

...

Innlegg av Jerker »

nei, egentlig ikke... fordi jeg har vært utsatt for noe lignende før på sten-tærud skole, der ble jeg kjent med en mann som sa han var hyggelig, husker ikke sikkert, men jeg husker i hvertfall at han prøvde å skape seg et nytt liv ved hjelp av min kropp... jeg besvimte og gråt og sånt fikk jeg vite senere, stoler ikke helt på "personer" som sier stol på meg... :mozilla_oops:

derfor er jeg litt usikker på om han her er så hyggelig som han virker, han er jo harmløs og har ikke gjort noe spesielt farlig på de ca. 3 årene som har gått... Han første var mye værre... det merker jeg nå..
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !