Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderfryktelig skummelt..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
victoria_t

fryktelig skummelt..

Innlegg av victoria_t »

Hei.. ville bare si at det er kjempe koselig at det finnes en slik side der man kan dele det man har opplevd.. Vel hvet ikke hvor jeg skal begynne...

Var alene hjemme den dagen. min mann hadde nettopp dratt på jobb og han kom ikke hjem før dagen etter.. jeg hadde bestemt meg for en rolig kveld sammen med hunden min.. fant god boken min og la meg ned på sofaen.. alt var helt roligt og koseligt.. hunden lå på gulvet på teppe sitt og sov. Jeg hadde vel lest en side eller to i boken da jeg hørte noen lyder nede i kjelleren.. jeg ble ikke redd for jeg tenkte det var noe som bare hadde falt ned på gulvet.. jeg hadde døren til stuen igjenn og kun kjøkken døren var åpen.. men plutselig hørte jeg som om noen gikk i trappen og skrapte på veggen med neglene.. da ble jeg utrolig redd.. jeg klarte ikke og konsentrere meg.. jeg tenke kun på det som jeg hadde hørt. ble helt stiv i hele kroppen.. jeg kom meg. og bare satt meg opp på sofaen.. da jeg plutselig fikk en iskald følelese i meg. som om den gikk rett inn i meg.. klarte ikke og bevege meg.. hørte kun hjertet mitt.. det var utrolig ekkelt.. hunden reagerte og begynte og bjeffe og kvine.. den løp inn på kjøkkenet.. og så ut igjenn til meg.. jeg klarte ikke og gjøre noe annet en og skjelve.. plutselig åpnet stue døren seg.. og hunden beffet og bjeffet.. jeg turde ikke og se.. da jeg åpnet øynene så jeg en skygge som var på vei ut mot gangen.. den snudde seg fort og gikk ned igjenn til kjelleren.. jeg ble utrolig redd.. og eneste jeg prøvde var og ringe min mann.. men klarte ikke og komme gjennom.. som om noen eller noe hadde sperret mobilen min.. jeg reiste meg forsiktig.. og åpnet døren til verandaen og gikk ut.. ropte på hunden .og låste døren. da jeg gikk et stykke vekk fra huset så jeg ned i kjeller vindiuet der gikk gardin opp.. og der så jeg noe mørkt som så ut mot meg og tokk igjenn gardinene og da løp jeg til min venninde som bor ca 2 min fra meg.. da jeg ringte på klarte jeg ikke og få ut noen ord.. hun så på meg og ble helt skremt.. og spurte har det skjedd noe?? klarte ikke og forklare henne noe.. var helt uta meg selv..

Nå har det gått 2 mnd siden dette skjedde.. jeg tør ikke og være alene hjemme..
jeg har prøvd og komme over dette. går til psykolog også.. men føler det er noen bak meg hele tiden.. og hører stemmer av og til.. dette holder på og ødlegge meg helt.. hvet ikke hva jeg skal gjøre. dette holder på og ødlegge meg.. jeg og min mann har snakket.men vi kommer ikke frem til noe.. han sier det må være noe onde makter som er etter meg eller ham.. eller kansje det huset vi har kjøpt er noe rart i..
min mor hun klarer ikke og være i huset.. hun får sterke migrene annfall. og er som om noe tar energien hennes.. jeg og min mann har ikke vært gift lenge. vi giftet oss 2 desember 06. og jeg er 18 og han 22. vi har vært sammen en god stund. men vi har aldri følt oss forfulgt av noe før vi kjøpte dette huset.. nå våkner han av marerit og jeg føler jeg ikke får puste når jeg sover.. Kan noen forklare meg hva dette kan være??? noe jeg kan prøve??? klem fra Victoria.
Antall ord: 651

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Christina

Innlegg av Christina »

Huff, dette hørtes ikke noe greit ut! Skummelt....... :mozilla_surprised:
Håper noen her inne kanskje kan hjelpe deg, elller fortelle deg hvor du skal får hjelp.
Lykke til, det går nok greit skal du se!
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frodo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Sep 2006 17:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Smurfeland?

Innlegg av Frodo »

du kan jo prøve å snakke til "ånden",og si at det er ditt hus og jeg vil at ånden skal ut,det kan du gjøre i første omgang
Antall ord: 31
i am a ghost hunter,doent you fuck with me

I am 66% addicted to Counterstrike. What about you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
victoria_t

fryktelig skummelt!!

Innlegg av victoria_t »

Jeg tør ikke og "jage ut onden" selv. har prøvd med forskjellige ting jeg har kjøpt på witchy bitchy. men den onden gir seg ikke. den blir bare mer og mer iritert.. nå har den gjort meg redd i mitt eget hus!!!! blir så sint er jo mitt hus.. men jeg klarer ikke og jage den ut.. har sett en skygge ved sengen av og til og i veggene.. er som en mørk skygge.. er redd dette kan gå ut over meg eller min mann.. når jeg tar meg et bad i bade karet pleier lyset og gå.. men jeg har te lys innpå bade rommet.. så jeg har lys der.. dette holder på og ødlegge meg..

klem victoria.
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Hørtes ikkje hyggeli ut nei :/

Kansje du kan kontakte ett medium eller noe?
Antall ord: 14
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
victoria_t

fryktelig skummelt!!

Innlegg av victoria_t »

ja er kansje det jeg skulle gjort.. men nå skal mannen min i militæret og da blir jeg alene hjemme.. så det er min største frykt.. kansje det er en onskap som vil meg noe.. ikke han.. :(
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Re: fryktelig skummelt!!

Innlegg av Mysticool »

victoria_tislavoll skrev:Jeg tør ikke og "jage ut onden" selv. har prøvd med forskjellige ting jeg har kjøpt på witchy bitchy. men den onden gir seg ikke. den blir bare mer og mer iritert.. nå har den gjort meg redd i mitt eget hus!!!! blir så sint er jo mitt hus.. men jeg klarer ikke og jage den ut.. har sett en skygge ved sengen av og til og i veggene.. er som en mørk skygge.. er redd dette kan gå ut over meg eller min mann.. når jeg tar meg et bad i bade karet pleier lyset og gå.. men jeg har te lys innpå bade rommet.. så jeg har lys der.. dette holder på og ødlegge meg..

klem victoria.
Har du snakket med hun finske damen som jobber i butikken? Hun har jeg hørt har bra greie på slikt, et par år siden jeg var der sist. Regner med hun jobber der enda.
Da jeg kjøpte tarot der for en 3-4 år sida hadde hun iallefall innmari god peil.
Prøvd røkelse? Salvie?
Det beste er nok å få profosjonell hjelp.
Ikke foreta noen "utrenskelse" selv med mindre du får klarsignaler fra proff.
Dette som skjer rundt deg kan som du sier
ødelegge deg fullstendig, mentalt og psykisk. Men vær sterk!
Lykke til.
Antall ord: 226
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
victoria_t

fryktelig skummelt!!!

Innlegg av victoria_t »

Ja har snakket med hanna og de på witchy bitchy. er venninde med de.. og er hun som har annbefalt meg dette... er liv redd.. mange tror kansje ikke på hva jeg forteller dere.. men hadde de som ikke trodd vært i mine sko nå ville de nok tisset på seg.. uti hagen har jeg en liten fontene.. og der så mannen min en liten jente med lyst hår.. som så på han og forsvant.. han ble helt rar og når han kom inn gikk han inn på badet og satte seg.. er 1 time siden dette skjedde.. og han har ennå ikke snakket til meg.. er redd for at dette forholdet slart tat slutt.. er som en Demon eller noe som prøver og splitte oss.. vi har jo ikke vært gift mer en en måned nå..
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Kanskje venninnene dine på butikken vet om et dyktig medium?Det du kan pröve, er å si höyt og tydelig når du er hjemme, at du vil väre i fred.Det har i allefall funket for meg når det har blitt litt for livlig...
Antall ord: 48
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dragon no Hana
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2006 17:44
17

Innlegg av Dragon no Hana »

huff, det kan nok ikke være lett. Jeg skjønner at det kan ødelegge deg, du er jo ikke så gammel. Det tryggeste ville nok vært å komme seg ut av huset til du/dere kan få tak i et medium. (da vil du også finne ut om det følger etter deg eller mannen din) dere burde kanskje snakke sammen å finne ut om noen av dere kan ha vært i kontakt med denne ånden når den levde. Du nevnte at mannen din hadde sett en jente, har du spurt om han kjente henne igjen eller noe? Hvis ikke så går det ann og undersøke litt om der du bor, hvis jeg kan hjelpe på en måte er det bare å si ifra. Jeg kan søke på forskjellige ting å skrive om det å samle alt jeg finner å gi det til deg. (men da må du gi meg litt informasjon) Er ikke stort annet jeg kan gjøre, men du bør nok flytte inn hos en venn til du finner en løsning, er i alle fall det jeg ville gjort.
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
victoria_t

fryktelig skummelt!!!

Innlegg av victoria_t »

Jeg har prøvd alt. har ikke tenkt og flytte fra mitt egent hus. jeg har snakket med en som skal hjelpe meg.. hun skulle prøve og drive ut dette som hender her.. snakket med min mann.. han kjente ikke igjenn denne jenten.. men denne jenten var ca 6 eller 7 år gammel...langt lyst hår,tynn,og gikk i en lang hvit sove kjole.. eller noe lignende sa min mann.. hun så på han og smilte og tuklet med hendene.. han ble is kald. og han klarte ikke og rope om hjelp men ble helt taus og låste seg inne på toalettet.. hunden var ute i hagen i ste og begynte og bjeffe på allt og ingen ting.. ble helt paff... naboene mine sier at i dette huset døde det et ekte par de var rundt 80 årene.. og mye før det ca i gamle dagene hadde det død en jente av en syk dom.. men er så usikker på hva jeg skal tro.. mange sier så mye om dette huset .. fikk vite dette i dag..
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
martin her
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2007 14:30
17
Lokalisering: stord

Innlegg av martin her »

kan eg komme tante vicktoria en helg eller noe :) :D ?
Antall ord: 9
I am the boss:P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
victoria_t

fryktelig skummelt

Innlegg av victoria_t »

hei gulle mitt.. må bare komme på besøk når du vil.. bare koselig og få besøk av deg martin.. kjempe glad i deg gutten min.. :mozilla_kiss: :mozilla_kiss: :mozilla_kiss: :mozilla_kiss: :mozilla_kiss: :D
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Det første som slo meg da jeg leste det historien din, var innbruddstyv. Men det stemte ikke overens med resten av innleggene dine... Kontakt et medium eller noe mens mannen din er i militæret!
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LadyDark
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2006 18:02
18
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Akershus

Bare noen tanker...

Innlegg av LadyDark »

Dette hørtes svært kjent ut (etter egne opplevelser).
Hvis jeg kan si min mening... Og det trenger IKKE være tilfelle... (Så ingen trenger å henge seg opp i det jeg skriver...)

Jeg tror det er demon det er snakk om. Skikkelsen du beskriver høres ond ut, og en som nærer på frykten din og energier fra andre i huset. En man skal ta på alvor. Prøv å overvinne frykten din. Skal han få lov til å ødelegge ekteskapet deres?! NEI.
Tillater du det?
På den annen side KAN demoner være nokså farlige og fysiske (nei, ikke alle) så det beste ville kanskje være om dere kontakter et medium med erfaring. Det er verdt pengene i dette tilfelle?

Synes ikke du bør vente for lenge, da dette tærer på dere begge to. Og som du nevnte; på forholdet deres. Utrolig trist å lese...

Jeg fikk jaget bort det som plaget meg og min samboer til slutt, men det er fordi jeg har mye erfaring innen slike opplevelser, og er ikke redd demonene som gjør ting.

I mitt tilfelle var det samboeren min som ble plaget. Skikkelig mye! Og ting flyttet på seg når vi så på. I tillegg hadde vi 2 gjenferd (kvinner) på samme tid, inne på soverommet vårt. Vi så den ene av dem ofte... En rasende høy dame med lyst hår og hvit lang kjole. Hun var ekkel. Hver gang hun kom inn i stua, ble rommet iskaldt og samboeren min kjente utrolig frykt. For å dø. Jeg merket hun sugde energi fra samboeren min.

Demonen som holdt seg i sofaen vår, påvirket min samboers sinn så det ble mørkere. Den fikk jeg fjernet da jeg skjønte hva den gjorde. Fy så sint jeg ble!!! Det var utrolig vondt å oppdage at demonen virket sjalu og forsøkte å gjøre min samboer slem. Aldri har jeg kjent sånt et sinne før! Den kom aldri tilbake etter at jeg vendte meg mot den og gjorde det jeg kunne for å få den bort. Var så bestemt også, det hjalp nok på.

Om natten lå jeg og passet på samboeren min, siden han var sårbar når han sov.
Det var mange i rommet da som forsøkte seg men jeg holdt dem borte. Jeg elsket/elsker ham så høyt, godtar ikke at noen vil ham vondt!!! Dessuten har jeg noen evner jeg holder på å utvikle og lære mer om, så jeg er istand til å beskytte når det er nødvendig. Og hjelperene mine gjør en god jobb for å forhindre at gjenferdene plager meg. De holder dem på litt avstand. :-) Derfor hadde jeg energi til å hjelpe ham.
Liker ikke gjenferd, de er ofte uforutsigbare og veldig plagsomme. :-( Og rommet ble så kaldt, det så vi jo med egne øyne på målestokken. Gradene bare sank nedover.

Mediumet vi tok kontakt med, ønsket ikke hjelpe oss videre da han fikk demon på besøk hjem samme natt. Han hadde slitt lenge med å bli kvitt den. Han ønsket oss lykke til, og foreslo andre medium som hadde mer erfaring innen demoner. Virket faktisk ut som han ikke turde mer, slik oppfattet jeg ham. Fant mediet på en side som noen her inne anbefalte varmt. Han er seriøs, men dette lå tydligvis litt utfor hans arbeid.
Det holdt jo på en stund også, så det er kanskje ikke så rart. Vi hadde t.o.m en katolsk prest hjem til oss fler eganger, og fikk vievann. Det hjalp ikke, tvert i mot.

Vil ønske deg lykke til, og håper inderlig at det ordner seg til slutt. Prøv å tenk skikkelig positive tanker frem til du får hjelp av et medium, og IKKE la det som er hos deg skremme deg mer. (Det nærer på negative følelser)
Tenk på din kjære, tenk på kjærligheten dere føler for hverandre. Ikke la det som er der ødelegge, men hold SAMMEN. Vis det som er der at det ikke skal få viljen sin angående dere. Skulle virkelig ønske jeg kunne hjelpe dere, men jeg har ikke nok erfaring til det. :-(

Hvis du lurer på noe, eller ønsker min msn adresse, er det bare å sende meg en privat melding. Jeg synes det var svært leit, og veldig interessant at dere kanskje opplever det samme som vi gjorde...

Nyx
Sist redigert av LadyDark på 12 Feb 2007 07:22, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 739

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links