Nær hytten min, i lyngen, er det et hvitt hus, dette er veldig ekkelt...
Jeg har hørt banking og skrik der inne fra, og det var ikke bare jeg som hørte det..
Jeg og mine to søskenbarn var ute og hoppet på en trampoline som er rett ved siden av hytta vår... vi hørte banking, og alle sprang inn ...
Vi kan ikke gå inn der heller, fordi det er en slags midd i huset som gjør at det er falleferdig...
Huset er fra begynnelsen 1900-tallet og ligger ca 50 meter fra hytta... Og vi eier det ikke
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det skumle huset nært hytta.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Re: Det skumle huset nært hytta.
Ja det kan være ekkelt. Jeg har også et hus litt oppi gata der jeg bor, der bor jo folkCheapSheep skrev:Nær hytten min, i lyngen, er det et hvitt hus, dette er veldig ekkelt...
Jeg har hørt banking og skrik der inne fra, og det var ikke bare jeg som hørte det..
Jeg og mine to søskenbarn var ute og hoppet på en trampoline som er rett ved siden av hytta vår... vi hørte banking, og alle sprang inn ...
Vi kan ikke gå inn der heller, fordi det er en slags midd i huset som gjør at det er falleferdig...
Huset er fra begynnelsen 1900-tallet og ligger ca 50 meter fra hytta... Og vi eier det ikke
ihuset, er kanksje fra 40-50 tallet og jeg får grøssninger av huset. Men, kan jo
ikke bare ringe på å spørre: Hei! Spøker det i huset deres.
Antall ord: 159
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Haha
Et hus et stykke fra her jeg bor,tror vi er hjemmsøkt. Det har stått tomt lenge,men nå er det en mann som har leigt det. En gang han var ute så gikk vi rett opp til han og spurte om det spøkte der :mozilla_laughing: Men han sa at det ikke gjorde det
Så hadde han nå ikke flyttet inn enda
Et hus et stykke fra her jeg bor,tror vi er hjemmsøkt. Det har stått tomt lenge,men nå er det en mann som har leigt det. En gang han var ute så gikk vi rett opp til han og spurte om det spøkte der :mozilla_laughing: Men han sa at det ikke gjorde det
Så hadde han nå ikke flyttet inn enda
Antall ord: 67
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |