drømte at jeg var min egen venn og min egen fiende!
så meg selv først som den jeg har vært, så den jeg kunne ha vært, så den jeg er, og jeg, jeg følte det alle jeg'ne følte! ene var høyt oppe, andre var utenfor gjerde, tredje var alene men sammen med klanen, og jeg, jeg var på alle plassene!
hva vil det si å drømme sånn??
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ drømme i 4 person
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jan 2007 18:59
- 17
drømme i 4 person
Antall ord: 76
Mitt Sinn Befinner Seg I En Tilastand Av Filosofisk Tvil
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: drømme i 4 person
skriv alt i mer detalj. så kan kanskje noen som kan med drøme tydning svare deg merk. eg sa kanskjeKineMor skrev:drømte at jeg var min egen venn og min egen fiende!
så meg selv først som den jeg har vært, så den jeg kunne ha vært, så den jeg er, og jeg, jeg følte det alle jeg'ne følte! ene var høyt oppe, andre var utenfor gjerde, tredje var alene men sammen med klanen, og jeg, jeg var på alle plassene!
Antall ord: 99
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: drømme i 4 person
hvor detaljert da? kan jo forsåvidt skrive det temmelig tetaljert!Dj_Devil skrev:skriv alt i mer detalj. så kan kanskje noen som kan med drøme tydning svare deg merk. eg sa kanskjeKineMor skrev:drømte at jeg var min egen venn og min egen fiende!
jeg ser meg selv bli sendt inn i et lyst rom, et rom der de tar abort! det er ei sykepleierske der, hun skal hjelpe meg, men jeg vil ikke ha noe av det, legen er den eneste som får røre meg, og jeg kaster henne ut! jeg står der sammen med noen av mine nermeste! ingen viser særlige følelser, men redselen, sinnet og frustrasjonen er der, den er til å ta å føle på! jeg ser meg selv gå bort til vinduet, titter ned på skolegården og sjokkerer meg selv! jeg kan se meg selv to andre steder, der en ene av meg titter opp og ser på meg!
jeg forsvinner ned til den meg som ser opp på meg i legekontoret! like forbauset! jeg er en bølle, en hissig liten dritt som vil ta alt som er! jeg vil sloss! jeg føler meg trokket på!
da ser jeg den siste meg, komme gående med hode ned, ane fred å ingen fare, men allikevel er deppa for noe, i min helt egen tanke verden!
jeg blir stoppet av meg selv, hissig og jævelig duelerer jeg til kamp mot meg selv! men jeg jeg vil ikke, jeg har andre ting å tenke på! jeg blir skjelt ut av meg selv, jeg blir trakkasert, ertet, slått og det som verre er! det er da jeg griper inn i kampen mot meg selv! får meg en på tryne og brå våkner! jeg gråt, var sint og redd samtidig!
hele den dagen var jeg gråtkvalt, gikk å holdt meg på magen og glefset mot alle som lurte på hva det var med meg!
annen fakta:
-legekontoret var stort sett hvit med noen varme kremgule farger,
-det var sol og fint vær,
-det var på sommeren,
-skolen hadde så vidt startet,
-alle de andre menneskene rundt om kring, viste enten å leke med, ikke bry seg eller baksankke,
-ene meg var kledd i hvitt,
-andre i svart,
-siste i gult og grønt.
mer fakta man trenger?
Antall ord: 457
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg er ingen drømmetyder, bare så det er sagt...
Men dette virker ganske greit å tolke likevel.
Du så forskjellige sider av deg selv, forskjellige deler av din personlighet, og disse er i konflikt med hverandre.
Kan være du er midt i en brytningsfase, hvor du har problemer med å finne ut hvem du egentlig er og vil være? Er det kanskje sider ved din personlighet du undertrykker? Sider som ligger der, men som du nekter å la komme frem?
Samtidig virker det som om du ikke stoler helt på hverken deg selv eller menneskene rundt deg. De av dine nærmeste som er i drømmen viser ingen følelser for deg utad, men samtidig vet du at de bryr seg, siden du sier at følelsene i rommet er til å ta og føle på!
Jaja, dette var mitt forsøk...
Men dette virker ganske greit å tolke likevel.
Du så forskjellige sider av deg selv, forskjellige deler av din personlighet, og disse er i konflikt med hverandre.
Kan være du er midt i en brytningsfase, hvor du har problemer med å finne ut hvem du egentlig er og vil være? Er det kanskje sider ved din personlighet du undertrykker? Sider som ligger der, men som du nekter å la komme frem?
Samtidig virker det som om du ikke stoler helt på hverken deg selv eller menneskene rundt deg. De av dine nærmeste som er i drømmen viser ingen følelser for deg utad, men samtidig vet du at de bryr seg, siden du sier at følelsene i rommet er til å ta og føle på!
Jaja, dette var mitt forsøk...
Antall ord: 143
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
jeg fikk litt følelsen av at det er den jeg har vært, den jeg kunne vært, den jeg sansynligvis ville blitt men også meg selv som den jeg er!
jeg kjente ingen av de rundt meg... det var meg, meg, og meg mot meg men jeg tror du ogaå kan ha rett... men det hadde vært greit fra en drømmetyders synspungt også!
jeg kjente ingen av de rundt meg... det var meg, meg, og meg mot meg men jeg tror du ogaå kan ha rett... men det hadde vært greit fra en drømmetyders synspungt også!
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Hvis du fikk den følelsen, syns jeg du skal stole på den!KineMor skrev:jeg fikk litt følelsen av at det er den jeg har vært, den jeg kunne vært, den jeg sansynligvis ville blitt men også meg selv som den jeg er!
Ingen kan tyde din egen underbevissthet så godt som du kan selv :mozilla_wink:
Men tror da det finnes et par habile drømmetydere på forumet, og jeg er også litt nysgjerrig på hvor langt ute på viddene jeg er, sååå *dytter opp tråden*
Forresten: Kjente ingen av de rundt deg, sier du? Du skrev da at du sto der sammen med noen av dine nærmeste... Hmm... Skjønte ikke det...
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
..
Må si at jeg stötter Lilja i hennes tolkning, tenkte akkurat det samme selv da jeg leste innlegget ditt!
Antall ord: 20
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: ..
det var mine nermeste, ut i fra den følelsen jeg fikk, men jeg hadde aldri sett dem før... hvis du skjønner hva jeg mener?
hadde vært spennende å se andres mening ja
hadde vært spennende å se andres mening ja
Antall ord: 35
Hide post links |