Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skummel video :S
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
SKUMMELT
Frysninger som stiger opp igjen ryggenmargen som en kald snøball.
Frysninger som stiger opp igjen ryggenmargen som en kald snøball.
Antall ord: 12
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Jeg har ikke sett den enda. Men håper ikke dette er enda en sånn med et fjes som spretter opp og skriker
Antall ord: 24
Hide post links |
jeg har sett alle slike filmer. Men jeg er fortsatt i tvil. Med en gang filmen kommer fram stopper jeg filmen. Jeg ser på hvor lang tid den varer. Hvis den er over 0.45 sec er ikke noen fjes som dukker opp. Men jeg sopper hele tiden neon sekunder før slutten itifelle det er noe der. Jeg leser også komentarene på filmen.fridabæret14 skrev:Jeg har ikke sett den enda. Men håper ikke dette er enda en sånn med et fjes som spretter opp og skriker
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Haha! :mozilla_laughing: Antar at dette er en spøk..
Så ikke noe skummelt med den,jeg. Og joda,jeg så de greiene som de sikkert mener at er gjennferd. Men erlig talt!
Så ikke noe skummelt med den,jeg. Og joda,jeg så de greiene som de sikkert mener at er gjennferd. Men erlig talt!
Antall ord: 33
Hide post links |
jeg mener ikke det er gjenferd... men hater japanske hvitmalte personer...fridabæret14 skrev:Haha! :mozilla_laughing: Antar at dette er en spøk..
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg har sett filmen nå. Var ikke noe skrikende fjes på denTheTech skrev:jeg har sett alle slike filmer. Men jeg er fortsatt i tvil. Med en gang filmen kommer fram stopper jeg filmen. Jeg ser på hvor lang tid den varer. Hvis den er over 0.45 sec er ikke noen fjes som dukker opp. Men jeg sopper hele tiden neon sekunder før slutten itifelle det er noe der. Jeg leser også komentarene på filmen.fridabæret14 skrev:Jeg har ikke sett den enda. Men håper ikke dette er enda en sånn med et fjes som spretter opp og skriker
Kan ikke si det var så mye annet heller
Antall ord: 114
Hide post links |
Uff.. jeg syntes de overdrever litt da.. altså det med at hun der synger karaoke... oxo er det noe mørkt bakom.. omg.. det er jo sikkert bare en pute eller noe sånn da..
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Enig med deg..CheapSheep skrev:Uff.. jeg syntes de overdrever litt da.. altså det med at hun der synger karaoke... oxo er det noe mørkt bakom.. omg.. det er jo sikkert bare en pute eller noe sånn da..
Antall ord: 40
Hide post links |
Hehefridabæret14 skrev:Jeg har sett filmen nå. Var ikke noe skrikende fjes på denTheTech skrev:jeg har sett alle slike filmer. Men jeg er fortsatt i tvil. Med en gang filmen kommer fram stopper jeg filmen. Jeg ser på hvor lang tid den varer. Hvis den er over 0.45 sec er ikke noen fjes som dukker opp. Men jeg sopper hele tiden neon sekunder før slutten itifelle det er noe der. Jeg leser også komentarene på filmen.fridabæret14 skrev:Jeg har ikke sett den enda. Men håper ikke dette er enda en sånn med et fjes som spretter opp og skriker
Kan ikke si det var så mye annet heller
Men, fridabæret14
tyttebær vokser ikke på trær (De vokser på bakken som du sikkert vet, og det du sikkert mente) Men fridabæret vokser hele ikke på trær
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Haha! Men det kan jo ikke du vite Desuten så er jeg et tyttebær :mozilla_wink:TheTech skrev: Hehe
Men, fridabæret14
tyttebær vokser ikke på trær (De vokser på bakken som du sikkert vet, og det du sikkert mente) Men fridabæret vokser hele ikke på trær
Hva er du da???
Antall ord: 56
Hide post links |
fridabæret14 skrev:Haha! Men det kan jo ikke du vite Desuten så er jeg et tyttebær :mozilla_wink:TheTech skrev: Hehe
Men, fridabæret14
Hva er du da???
DU er sjelden, like mye som ett tyttebær på tre. Du må bøye deg ned på kne, for å se kakkelakken på bakken. Håper du likte det
Jeg vet ikke hva jeg er. Vi er da alle spasielle
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja ikke sant? Håper du finner ut hva du er også da :mozilla_wink:
Kansje en gulrot? Eller en kolrabi? Eller rett og slett et skrikende fjes på en elendig vidio??
Kansje en gulrot? Eller en kolrabi? Eller rett og slett et skrikende fjes på en elendig vidio??
Antall ord: 32
Hide post links |