Samboeren min var på leteaksjon her om natten.Jeg lå hjemme og prøvde å sove. Fikk da opp en dame i blå og rød klær og forbokstaven på navnet. Fikk da en følelse av at hun var død.
Da samboeren kom hjem sa han at hun var funet død og på nettet sto det at hun hadde blå jakke og rød bukse. Til og med forbokstaven var rett.
Jeg er ikke klarsynt,tror jeg. Men åssen kan jeg lære meg mer?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Leteaksjon
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: østfold
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Du og samboeren er skikkelig på bølgelengde, skjønner jeg.
Jeg er ikke klarsynt, så jeg kan ikke svare deg helt konkret. Det kan sikkert hjelpe å jobbe med energien din og heve vibrasjonene dine gradvis gjennom balansering. Og så er det vel bare å øve......
Jeg er ikke klarsynt, så jeg kan ikke svare deg helt konkret. Det kan sikkert hjelpe å jobbe med energien din og heve vibrasjonene dine gradvis gjennom balansering. Og så er det vel bare å øve......
Antall ord: 45
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja vi er det. :mozilla_smile:
Men jeg trodde faktisk ikke at jeg kunne se sånne ting. Har følt åndelig aktivitet men aldri sett noe. Ble litt satt ut da jeg fikk høre historien på morgenen.
Men jeg trodde faktisk ikke at jeg kunne se sånne ting. Har følt åndelig aktivitet men aldri sett noe. Ble litt satt ut da jeg fikk høre historien på morgenen.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Leteaksjon
Og du er sikker på at du ikke kunne høre noe av beskrivelsen som samboeren din fikk?Mandi skrev:Samboeren min var på leteaksjon her om natten.Jeg lå hjemme og prøvde å sove. Fikk da opp en dame i blå og rød klær og forbokstaven på navnet. Fikk da en følelse av at hun var død.
Da samboeren kom hjem sa han at hun var funet død og på nettet sto det at hun hadde blå jakke og rød bukse. Til og med forbokstaven var rett.
Jeg er ikke klarsynt,tror jeg. Men åssen kan jeg lære meg mer?
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jaja han var en times kjøring vekk fra meg og jeg viste at det var en dame i 50 åra det var snakk om, men ikke mer.men jeg er ikke klarsynt asså. Er ikke det jeg skal fram til. Men jeg ble litt perpleks kan du si.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Drar den opp jeg tilfelle noen klarsynte stikker innom.
Antall ord: 9
Hide post links |