Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKlebeånd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord

Re: Klebeånd

Innlegg av john_ »

Golden_Angel skrev:Hei allesammen riktig god lørdag.
Jeg hare en vennine som jeg mistenker har pådratt seg en klebeånd.
Hvor enn hun bor eller oppholder seg skjer det merkelige ting.
Da snakker jeg om ting som flytter på seg, banking i vegger. Lys som blinker, dører som låser seg, kraner på badet som plustselig begynner og renner osv osv.

Bare lurer på hvordan vi kan blir kvitt dette her jeg. For det virker som den suger energi av henne. Når hun blir redd, skremt eller sint opplever hun at hun blir fysisk syk.
Feber, kvalm, svimmel osv osv.. Håper dere kan hjelpe med noen gode råd for hun vet virkelig ikke hva hun skal gjøre..

takker allesammen.

ps Delphy her endret nick.. Just so you all know. hehehe :)
Si til veninnen din at hun trenger aldri å være redd med mindre hun vet 100% sikkert at det kan skade henne.. Jeg har vært plaget av klebeånd, og den merket jeg enten jeg satt på rommet mitt eller kjørte bil! Det er en helt spesiell følelse og er man plaget lenge nok kan det gå på nervene løs! Jeg prøvde så og si alt! men det forsvant ikke før jeg var hos en healer og moren min ringte en synsk/healer... En "klebeånd" kan ikke skade deg, bare tappe deg for energi.. i mitt tilfelle merket jeg det ved at jeg fikk uprovoserte mareritt hver gang jeg la meg til å såve.. HVER GANG...Kunne ikke såve mer enn en time før jeg voknet.. heldigvis er det over nå, og jeg ser tilbake på det med et smil ;) Si til veninnen din at når hun føler at det er der, så skal hun lukke øynene og forstille seg at det kommer et hvitt lys av kjærlighet eller whatever ut av henne som fyller hele rommet.. Visualisering hjelper.. om det hjelper på ånder eller psyken er jeg ikke sikker på.. men det har hjelpet meg når jeg har følt at det er på vei tilbake.. onkelen min har vært plaget med dette siden oktober, og er ennå ikke helt kvitt det.. Vi begge to begynte å oppleve rare ting uavhengig av hverandre.. det var vel mest tilfeldig at jeg fikk vite om det at jeg var ikke den eneste..

det ble kansje litt mye.. det eneste som hjelper i lengden er positiv tenking.. husk at det alltid er en grunn til at folk blir plaget med "klebeånder".. Hvis hun tenker mye negativt om seg selv og andre kan hun være mottakelig for negativ innflytelse fra det åndelige plan... Det du sender ut får du tilbake.
Antall ord: 461
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links