Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerRart tegn i taket

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Rart tegn i taket

Innlegg av vamp »

Dette skjedde forrige uke da jeg slet med å få sove. Jeg lå lenge i sengen, langt utpå natten, og fikk ikke sove. Rommet var helt mørkt. Jeg så plutselig opp i taket, og da så jeg et spesielt tegn i taket som lyste. Det første jeg tenkte var hvor det kom fra. Var det lys utenfra? Nei, det var helt mørkt ute også, og ingen biler som lyste inn eller noe. Tenkte at det kunne være mobilen min, men det var heller ikke den. Kom frem til at det var absolutt ingenting som lyste mot taket. Lyset kom nemlig fra taket! (nei det var ikke noe lampe jeg snakker om heller :mozilla_tongue: ). Jeg skjønte at det måtte være noe "overnaturlig." Lå og så på tegnet en stund, og så sovnet jeg. Følte egentlig en ro i meg da jeg så tegnet, sikkert derfor jeg klarte å sovne. Tegnet så ut som en tynn, kanskje litt avlang "halvmåne," bare den var ikke spiss i kantene, liksom. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det...På den ene tuppen lyste lyset ekstra godt. Er det noen som har sett noe lignende? Et lysende tegn i en eller annen slags form? Kan det ha vært et tegn fra en hjelper, eller kanskje noe annet? Det er så mange flinke folk her på forumet, så jeg henvender meg til dere :mozilla_smile:

De neste nettene så jeg opp i taket flere ganger for å se etter tegnet, men da dukket det ikke opp.
Antall ord: 256
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

Aldri hørt om noe lignende før. Var det lys på i rommet utenfor rommet ditt? Var døra stengt?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Du var sikkert en blanding av søvn og våken. Det kalles søvnparalyse.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Jeg kom til å tenke på sånne greier som man kan feste i taket,og så tar de til seg lys sånn at de lyser om kveldene :mozilla_tongue:

Men erlig talt,jeg aner ikke hva det kan ha vert :mozilla_undecided:
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

Døren til rommet var helt stengt, hele rommet var mørkt, og jeg så det lyste fra tegnet i taket. Kan ikke ha vært noe annet. Og nei, det var ikke søvnparalyse, for jeg var fullstendig våken og "klar i toppen" da jeg så det. Det var heller ikke sånne ting man henger i taket :mozilla_tongue: Slike eier eg ikke, hehe.

Hmm, rart at ingen andre her har opplevd noe sånt da :mozilla_surprised: hmmm
Antall ord: 80
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thahila
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Apr 2006 12:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: svolvær

Innlegg av thahila »

vell.. jeg har opplevd noe lignende...

for fire - fem år siden lå jeg i sengen min for å prøve å såve. hun jeg bodde sammen satt ute i stuen og så tv. plutselig fikk jeg en veldig ekkel følelse av at det sto noen ved sengen min. det var helt mørt i rommet, så så jeg en omrisse av en høy tynn mann rett åvenfor sengen, jeg var helt lamslådd og klarte ikke å røre meg eller ingen ting. han var ikke snill. d var nesten som jeg fikk følelsen av Han Selv såm stod der. jeg klarte endelig å rope navnet til venninnen min å få henne til å åpne døren. da det kom lys inn i romet forsvant også denne mannen.

her for ikke så lenge siden lå jeg i sengen min å holdt runt kjæresten min. jeg lå med ansiktet ut i rommet og hadde øynene lukket. vi lå å pratet, og hadde komment inn på et samtale emne om spøkelser og ånder. så plutselig fikk pusia mi før seg at den måtte ut av rommet. og det var ikke liten fart den fikk heller. jeg fikke en ekkel følelse, og åpnet øynene det var helt mørt i rommet, men "så" en dame som bøyde seg ned mot gulvet, hun hadde langt hår. jeg vart helt stiv av skrekk og klarte ikke å si noe. jeg lå å så på dene damen såm bøyde seg ned mot gulvet, men tilslutt så forsvant hun liksom bare. jeg er veldig glad for at kjæresten min var der, men sa ikke til han va jeg hadde sett. for etterpå tenkte jeg bare at det måtte ha vært jeg som bare hadde skremt meg selv.

Men jeg har tenkt litt på dette i ettertid å kommen fram til at det må være det at jeg har rett og slett skremt meg selv. og at det er hode mitt som har skapt disse synene, fordi jeg har innbilt meg det selv. Og jeg vet at jeg er live redd for å se et spøkelse så det er synet som spiller meg et lite puss.
Antall ord: 365
The oldest and strongest emotion of mankind is fear,
and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 194
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: Rart tegn i taket

Innlegg av CandyMilla »

vamp skrev:Dette skjedde forrige uke da jeg slet med å få sove. Jeg lå lenge i sengen, langt utpå natten, og fikk ikke sove. Rommet var helt mørkt. Jeg så plutselig opp i taket, og da så jeg et spesielt tegn i taket som lyste. Det første jeg tenkte var hvor det kom fra. Var det lys utenfra? Nei, det var helt mørkt ute også, og ingen biler som lyste inn eller noe. Tenkte at det kunne være mobilen min, men det var heller ikke den. Kom frem til at det var absolutt ingenting som lyste mot taket. Lyset kom nemlig fra taket! (nei det var ikke noe lampe jeg snakker om heller :mozilla_tongue: ). Jeg skjønte at det måtte være noe "overnaturlig." Lå og så på tegnet en stund, og så sovnet jeg. Følte egentlig en ro i meg da jeg så tegnet, sikkert derfor jeg klarte å sovne. Tegnet så ut som en tynn, kanskje litt avlang "halvmåne," bare den var ikke spiss i kantene, liksom. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det...På den ene tuppen lyste lyset ekstra godt. Er det noen som har sett noe lignende? Et lysende tegn i en eller annen slags form? Kan det ha vært et tegn fra en hjelper, eller kanskje noe annet? Det er så mange flinke folk her på forumet, så jeg henvender meg til dere :mozilla_smile:

De neste nettene så jeg opp i taket flere ganger for å se etter tegnet, men da dukket det ikke opp.
Jeg har opplevd det der, og det som gjorde at jeg vet at jeg ikke drømte er at min daværende samboer så akkurat det samme. Jeg våknet på natten, rommet var bekmørkt bortsett fra at det lyste et merkelig mønster på veggen. Det lyste ikke utover liksom, men bare i de banene mønsteret var, så det lyste ikke opp rommet. Det var ganske stort, omtrent en meter i diameter og jeg skvatt skikkelig da jeg så det. Ristet i samboeren min og sa et eller annet sånn herregud ser du det der, og han sa hva faen er det?? Og jeg bare spurte om igjen om han så det, og han sa ja!! hvor er det det kommer fra??
Vi tok på veggen også, men det kjentes ikke noe rart ut. Jeg aner ikke hva det kan ha kommet fra, for døren var igjen, mørke gardiner trukket helt for og helt mørkt i det andre rommet. Det varte i noen minutter. Vi skrudde av og på lyset for å se om det kom tilbake, og det gjorde det, så forsvant det.
Greit å nevne at vi bodde i et hus med stor plass ute og naboer langt unna, så det kan ikke ha kommet utenfra.
Antall ord: 471
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thahila
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Apr 2006 12:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: svolvær

Re: Rart tegn i taket

Innlegg av thahila »

CandyMilla skrev:
vamp skrev:Dette skjedde forrige uke da jeg slet med å få sove. Jeg lå lenge i sengen, langt utpå natten, og fikk ikke sove. Rommet var helt mørkt. Jeg så plutselig opp i taket, og da så jeg et spesielt tegn i taket som lyste. Det første jeg tenkte var hvor det kom fra. Var det lys utenfra? Nei, det var helt mørkt ute også, og ingen biler som lyste inn eller noe. Tenkte at det kunne være mobilen min, men det var heller ikke den. Kom frem til at det var absolutt ingenting som lyste mot taket. Lyset kom nemlig fra taket! (nei det var ikke noe lampe jeg snakker om heller :mozilla_tongue: ). Jeg skjønte at det måtte være noe "overnaturlig." Lå og så på tegnet en stund, og så sovnet jeg. Følte egentlig en ro i meg da jeg så tegnet, sikkert derfor jeg klarte å sovne. Tegnet så ut som en tynn, kanskje litt avlang "halvmåne," bare den var ikke spiss i kantene, liksom. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det...På den ene tuppen lyste lyset ekstra godt. Er det noen som har sett noe lignende? Et lysende tegn i en eller annen slags form? Kan det ha vært et tegn fra en hjelper, eller kanskje noe annet? Det er så mange flinke folk her på forumet, så jeg henvender meg til dere :mozilla_smile:

De neste nettene så jeg opp i taket flere ganger for å se etter tegnet, men da dukket det ikke opp.
Jeg har opplevd det der, og det som gjorde at jeg vet at jeg ikke drømte er at min daværende samboer så akkurat det samme. Jeg våknet på natten, rommet var bekmørkt bortsett fra at det lyste et merkelig mønster på veggen. Det lyste ikke utover liksom, men bare i de banene mønsteret var, så det lyste ikke opp rommet. Det var ganske stort, omtrent en meter i diameter og jeg skvatt skikkelig da jeg så det. Ristet i samboeren min og sa et eller annet sånn herregud ser du det der, og han sa hva **BANNEORD!?** er det?? Og jeg bare spurte om igjen om han så det, og han sa ja!! hvor er det det kommer fra??
Vi tok på veggen også, men det kjentes ikke noe rart ut. Jeg aner ikke hva det kan ha kommet fra, for døren var igjen, mørke gardiner trukket helt for og helt mørkt i det andre rommet. Det varte i noen minutter. Vi skrudde av og på lyset for å se om det kom tilbake, og det gjorde det, så forsvant det.
Greit å nevne at vi bodde i et hus med stor plass ute og naboer langt unna, så det kan ikke ha kommet utenfra.


har dere som har sett disse tegnene, å prøve å finne de på nettet eller å lete de opp andre steder å finne ut hva disse tegnene betyr?
Hvis dere finner ut hva det betyr kan det jo kansje forklare hvorfor disse har vist seg..
Hadde vær spennende å vite...
Antall ord: 520
The oldest and strongest emotion of mankind is fear,
and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 194
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

Det jeg så var mer et stort mønster, så det ville blitt vanskelig å finne på nettet. Jeg husker ikke hvordan det så ut heller, fordi det var så mye krimskrams på en måte. Er ca seks-sju år siden det skjedde, så hadde ikke internett da. Ellers ville jeg nok ha søkt litt om det
Antall ord: 58
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

hmm ja ska prøve og se om jeg finner det på nettet kanskje.husker godt hvordan det så ut siden det ikke er lenge siden det skjedde.ska si i fra hvis eg finner noe...
Antall ord: 36
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links