Synes de var pene de over selve bildet...mrs.mystic skrev:Midt i porten og ørlitt til venstre er det jo et skikkelig ondt ansikt... creepy!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ sør etnedal kirke
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Smurfeland?
er det noe rundt der jeg har sirka rundtmrs.mystic skrev:Midt i porten og ørlitt til venstre er det jo et skikkelig ondt ansikt... creepy!
http://img408.imageshack.us/my.php?image=jkfh6.jpg
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Man må ha en veldig god fantasi for og se noe på det bildet der. :mozilla_wink:
Antall ord: 17
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Litt til venstre i inngangspartiet....Og trur bildet er ekte.Frodo skrev:hvor ser du manns personenTheTech skrev:Mysticool skrev:Jeg ser nå en mannsperson på bildet!
Jeg ser han også!
Masse orber som jeg tror er fukt på kameraet også....men
jeg er ganske sikker på at du har fanget en ånd på bildet ditt!
Antall ord: 57
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
fukt på bildet,det var 15 minus ute og jeg hadde ikke hatt kameraet kontakt med snøMysticool skrev:Litt til venstre i inngangspartiet....Og trur bildet er ekte.Frodo skrev:hvor ser du manns personenTheTech skrev:Mysticool skrev:Jeg ser nå en mannsperson på bildet!
Jeg ser han også!
Masse orber som jeg tror er fukt på kameraet også....men
jeg er ganske sikker på at du har fanget en ånd på bildet ditt!
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
jeg tror jeg kan se noe der Frodo har ringet rundt, ser et ansikt med ganske sinte øyne, men det er oppned ! *forvirret*
Antall ord: 23
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
*kremt*
den som sa at det er orber på hele bildet, det er nok litt feil ja... fordi de "orbene" du sa er over hele bildet, er enten støv, regn eller snø:)
men den store hvite nederst til høyre derimot, der ser du ringer inno orben osv:)
det syns jeg var en fin orb, men resten er nok bare regn,støv osv:)
har selv tatt massevis av slike "orber":) og blitt fortalt det ikke er ordentlige hehe:P
den som sa at det er orber på hele bildet, det er nok litt feil ja... fordi de "orbene" du sa er over hele bildet, er enten støv, regn eller snø:)
men den store hvite nederst til høyre derimot, der ser du ringer inno orben osv:)
det syns jeg var en fin orb, men resten er nok bare regn,støv osv:)
har selv tatt massevis av slike "orber":) og blitt fortalt det ikke er ordentlige hehe:P
Antall ord: 81
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Sikker på at det ikke var noe galt med kameraet eller noe lignende? Hvis ikke, og hvis dette er orber, da er det det mest orbfylte bildet jeg har sett. Jeg syntes også jeg så noe som kunne ligne litt utydelige personer på den andre siden av porten, ca midt i blidet. Kan ikke si noe mer beskrivende enn dette.
Antall ord: 60
MM
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja er helt sikker på at det var ikke noe galt med kameraet, men jeg har prata litt med ei dame inne her og hun har sagt at etneda har blitt plagal i mange hundre år,dette er hva hun skrevTrøndergut skrev:Sikker på at det ikke var noe galt med kameraet eller noe lignende? Hvis ikke, og hvis dette er orber, da er det det mest orbfylte bildet jeg har sett. Jeg syntes også jeg så noe som kunne ligne litt utydelige personer på den andre siden av porten, ca midt i blidet. Kan ikke si noe mer beskrivende enn dette.
"noen kan ha drevet med occultisme i fortiden som ikke har lukket porten etter seg ved endt arbeid. stedet har vert plaget i over 150 -250 år.
legg merke til den forholdsvis høge andelen med unaturlige dødsfall (ulykker, branner, drap og selvmord).
og det stemmer,det har sjekka, mange rare mord og selv mord og slikt
Antall ord: 162
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
så dere tror jeg har kommet over no stort eller`?Dark Lord skrev:Hm.. siden plassen er kjent for åndelig aktivitet så er det vell en mulighet for at det ikkej er noe fake greier, eg tror faktisk du kan vere heldig å ha fått en ånd på bilde ditt
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
jeg er kansje androgyn men dame er jeg ikke med mindre du vet noe jeg ikke vet :mozilla_surprised:ja er helt sikker på at det var ikke noe galt med kameraet, men jeg har prata litt med ei dame inne her og hun har sagt at etneda har blitt plagal i mange hundre år,dette er hva hun skrev
har foresten ny info om kirka: Det sies at det ligger 2 munker begravet under den; begravd *feil vei*.
kan være en av munkene vi ser forran kirka.
Antall ord: 89
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mai 2006 12:06
- 18
- Lokalisering: oslo
min historie
for noen aar siden kom jeg opp til etnedal. der jeg fant meg en kjereste for lenge siedn har ikke han naa. men forste natta skulle han vise meg forskjellige ting som han hadde funnet ut paa et halvt aar. den natta fant jeg ut veldig mye mere.. de forste nettene skulle bli rare for meg. han fortale det at for lenge siden var det et tater folge som gikk rund aa la foser i vegger og laaver med skjellette av en slange. noen stene og fjer. dette huse som vi bodde i var en av de husene. vi bodde fint oven for bruflat kirke og saa utover hele bruflat omtrent. en dag satte jeg med ned a saa utover og la merke til kors jeg tegnet opp disse korssene og det dannet seg en stjerne. enten davidstjernen eller pantgram usikker mangler en rettnign. men samme det inni denne danner der seg en diamant. denne natten skulle bli rar. paa morgen kvisten da alle sto opp fikk jeg ikke lov til aa vokne jeg sto i en ring fullt av svarte munker men han ene sankket i gjennom meg. hva han sa vet jeg ikke.
de forste gangene jeg var ned paa kafeen sa alle stygt paa meg som om jeg var en intrenger som skulle komme aa brette ut hele hemmligheten deres. men hvor mere de saa meg hvor mere godtatt ble jeg. men selve settingen folte jeg at her var det noe aom ikke stemmer i det hele tatt. det som forunderet meg i begynnelsen var at jeg fikk ** hvor mange som hadde skutt seg i hode der oppe . og det er ikke rent faa helle. mange dode liksom saa alt for mange. mange av familiene der oppe har hatt ett eller annet de sliter med. my sorg aa smerte. naa er jo valdres kjent for sin hulder nisser og overnaturlige ting f.eks margret sandemo. som har bodd ikke saa lengt i fra etnedal. of det er saaaaa utolig mye jeg kan fortelle etter 3 aar der.
men jeg prover aa korte det inn litt.
vi fant ut at her oppi her det en potal mellom to verdner. mye hekse kraft og hellige skifter. i bruflat kirke ligger dert to munker begravd feil vei under kirken. en av de tingene som her pess er at jeg har tatt paa meg for stor oppgave og jeg klarer ikke dette alene.
vi har bodd frere steder i etnedal og det ene stede var kreepe der ble hundene som vi hadde nesten gale de bjeffet og bjeffet. hvis ikke mirka bjeffet til veggen bak meg var jeg utrygg selv om den persjonen aanden ikke var noe snill. masse lyder dunking i vefgger uten at noen var der. litt lener oppi bygda kunne x sviger og sviger mor fortelle meg at det hadde vert en sirkel oppi fjelle der en uvedkommen gikk og ble dyttet utfor et stup og dode . enda en av de tusen sirklene som er der oppe.eller naar han var ung og hesten braa stoppet aa nektet aa gaa lengere. jeg har heldig vis vert heldig aa ikke har kommet tilskade men har tilatelse til aa gaa nesten over alt. mange av vaares venner kunne fortelle om den ene natten i aare man kunne ** barne graat og skrik fra kvinnen som begravde barnet sitt. barn uten for ekteskap. eller der pesjonene han stoppet for som skulle krysse veien men naar han stoppet var de borte de forsvant veed veien. den dale skulle ha vert godt i gjennom det er noe som ligger der og bare venter pa aa bli funnet. jeg tror jeg vet jeg kunne ha skrevet en hel bok om dette stede.
de forste gangene jeg var ned paa kafeen sa alle stygt paa meg som om jeg var en intrenger som skulle komme aa brette ut hele hemmligheten deres. men hvor mere de saa meg hvor mere godtatt ble jeg. men selve settingen folte jeg at her var det noe aom ikke stemmer i det hele tatt. det som forunderet meg i begynnelsen var at jeg fikk ** hvor mange som hadde skutt seg i hode der oppe . og det er ikke rent faa helle. mange dode liksom saa alt for mange. mange av familiene der oppe har hatt ett eller annet de sliter med. my sorg aa smerte. naa er jo valdres kjent for sin hulder nisser og overnaturlige ting f.eks margret sandemo. som har bodd ikke saa lengt i fra etnedal. of det er saaaaa utolig mye jeg kan fortelle etter 3 aar der.
men jeg prover aa korte det inn litt.
vi fant ut at her oppi her det en potal mellom to verdner. mye hekse kraft og hellige skifter. i bruflat kirke ligger dert to munker begravd feil vei under kirken. en av de tingene som her pess er at jeg har tatt paa meg for stor oppgave og jeg klarer ikke dette alene.
vi har bodd frere steder i etnedal og det ene stede var kreepe der ble hundene som vi hadde nesten gale de bjeffet og bjeffet. hvis ikke mirka bjeffet til veggen bak meg var jeg utrygg selv om den persjonen aanden ikke var noe snill. masse lyder dunking i vefgger uten at noen var der. litt lener oppi bygda kunne x sviger og sviger mor fortelle meg at det hadde vert en sirkel oppi fjelle der en uvedkommen gikk og ble dyttet utfor et stup og dode . enda en av de tusen sirklene som er der oppe.eller naar han var ung og hesten braa stoppet aa nektet aa gaa lengere. jeg har heldig vis vert heldig aa ikke har kommet tilskade men har tilatelse til aa gaa nesten over alt. mange av vaares venner kunne fortelle om den ene natten i aare man kunne ** barne graat og skrik fra kvinnen som begravde barnet sitt. barn uten for ekteskap. eller der pesjonene han stoppet for som skulle krysse veien men naar han stoppet var de borte de forsvant veed veien. den dale skulle ha vert godt i gjennom det er noe som ligger der og bare venter pa aa bli funnet. jeg tror jeg vet jeg kunne ha skrevet en hel bok om dette stede.
Antall ord: 617
hmm skriver senere
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg har tenkt å dra opp dit når snøen går, for å se om jeg for noen andre bilder og da har jeg kanskje no bedre utsyr også,da snakkes vi om evp,natt kamera og bedre kamera, og digitalt video kamera med natt funkson
Antall ord: 46
Hide post links |