Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mann i sofaen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 14:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
Hmm.. detta var jo int.. meneh.. litt skummelt med at øynene er borte. svarte.. ikk..
Men godt han ikke gjør noe vondt da.. bare ille at han tapper deg for energi. ikke bra ikke. meneh.. hva skal jeg si.. håper at dere finner ut av det =) å at han kommer seg over på andre siden
Men godt han ikke gjør noe vondt da.. bare ille at han tapper deg for energi. ikke bra ikke. meneh.. hva skal jeg si.. håper at dere finner ut av det =) å at han kommer seg over på andre siden
Antall ord: 56
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Lokalisering: østfold
Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
Antall ord: 32
Hide post links |
Skal heller ikke si at det ikke skjedde, men det hele virket litt for "villt" for meg også etterhvert..........Mandi skrev:Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
Men for all del, la oss høre resten! :mozilla_smile:
Antall ord: 64
Hide post links |
Kan han få dama på legekontoret til å svare telefonen?
Hvis ikke gir jeg blanke i han.
*venter i telefonkø og blir mer og mer irritert for hvert sekund*
Antall ord: 28
Hide post links |
Hvis han sitter der enå, er han virkelig en tålmodig sjel må jeg si..........Drogh-vonney skrev:Kan han få dama på legekontoret til å svare telefonen?
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Christina skrev:Skal heller ikke si at det ikke skjedde, men det hele virket litt for "villt" for meg også etterhvert..........Mandi skrev:Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
kanskje hvis det var noen andre enn meg, litt mer følsomme, ville kanskje sagt at DET var litt frekt. baksnakk meg så mye dere vil, jeg tok nært av det.
det skjedde faktisk. det endte med spysjuka, vondt i magen, og my mer.
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Syns da du virker følsom nok
Jeg kan ikke si om det skjedde eller ikke, men det er noe uhøytidelig med måten du skriver på som gjorde det hele litt for sprita opp. Og det er ikke meninga å fornærme deg på noe vis.
Men da kan du kanskje fortelle hva som skjedde mer?
Og kanskje forandre nicket ditt til no annet enn ghost lover?hehe kan hende de blir tiltrukket av det? :mozilla_wink:
Jeg kan ikke si om det skjedde eller ikke, men det er noe uhøytidelig med måten du skriver på som gjorde det hele litt for sprita opp. Og det er ikke meninga å fornærme deg på noe vis.
Men da kan du kanskje fortelle hva som skjedde mer?
Og kanskje forandre nicket ditt til no annet enn ghost lover?hehe kan hende de blir tiltrukket av det? :mozilla_wink:
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Og jeg vil jo heller ikke kalle det baksnakking så lenge det er i DIN tråd som vi diskuterer detteGhostlover skrev:Christina skrev:Skal heller ikke si at det ikke skjedde, men det hele virket litt for "villt" for meg også etterhvert..........Mandi skrev:Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
kanskje hvis det var noen andre enn meg, litt mer følsomme, ville kanskje sagt at DET var litt frekt. baksnakk meg så mye dere vil, jeg tok nært av det.
Antall ord: 134
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Føler jo ikke at du ble baksnakket, skrev bare at jeg følte det ble litt for mye...De fleste av oss her inne er vel ikke bortskjemt den denslags opplevelser, og mange prøver å lure på oss masse rart her inne....Vi går jo ikke på alt selvom vi er "troende" innen det paranormale....
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
:mozilla_smile: Enig. Det ble bare litt for mye av det gode.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jeg håper dere er fornød med dere selv.Mandi skrev:Og jeg vil jo heller ikke kalle det baksnakking så lenge det er i DIN tråd som vi diskuterer detteGhostlover skrev:Christina skrev:Skal heller ikke si at det ikke skjedde, men det hele virket litt for "villt" for meg også etterhvert..........Mandi skrev:Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
Dere skulle jammen meg ønske å være borte fra skolen hele uka, sitte hjemme med krampe, og spy !?
Antall ord: 164
Hide post links |
Ta deg ei pille!
Er vel ikke vår feil at du ligger hjemme å spyr?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ta ei pille sjøl -.-Christina skrev:Ta deg ei pille!
Antall ord: 22
Hide post links |