Hjemsøkt, Gjenferd & Åndernøkkelfinner (?)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
puma/f

nøkkelfinner (?)

Innlegg av puma/f »

Jeg er veldig flink til og rotevekk nøkler lommebok og mobiltelfon, og somregel er det samboern min som finner de igjen. Vell poenget er vi flytta til en liten leilighet og der klarte jeg det kunstykke og rote vekk jobbnøklene mine. Krise siden de er ganske mye stress om de må bytte låser. Første stede jeg sjekker er en krok ved døra så endeverner jeg leiligheten og i panikk vekker min kjære. Første sted han sjekker er kroken ved døra så går det vell en 10 min med leiting så stopper han bare opp og peker. Jeg ser på kroken ved døra og stopper jeg med for der henger nøklane mine. Og ingne av oss klarer og finne ut hvordan de havna der, men jeg takker ut i lufta og komer meg på jobb. Siden så har vi flytta men det virker som "keykeepern" har flytta med for rett osm det er så dukker lommebøker og slikt opp... Så jeg lurer er det noen her inne som har peiling på hva i alleverden det er for noe. For nei det er ikke hjelpern min, det er jeg 110% sikker på og siden jeg bare har en så er han uskyldig i dette tilfelle... Så om det noen som har forslag til hva som liker og finne ting for meg og samboern syng ut :)

mvh

puma/f
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
child_in_time
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Des 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: troms

Innlegg av child_in_time »

noen som prøve å vise deg at du stresser litt for mye?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Er du sikker på at det ikke er samme vesen som roter det vekk for deg?
Kanskje du ikke egentlig er en rotekopp likevel? :mozilla_laughing:

Vi har en sånn en. Som flytter litt på ting og liker å låne...
Opplever stadig at vi leter og leter etter ting, som plutselig dukker opp igjen på steder hvor det hadde vært umulig å overse dem hvis de hadde vært der hele tiden...

Uskyldig nok, men fryktelig irriterende!!
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links