Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKanskje? kanskje ikke?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Irenelli...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jan 2007 21:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Haugesund:p

Kanskje? kanskje ikke?

Innlegg av Irenelli... »

I mitt første innlegg snakket jeg om å få kontakt med hjelperne mine.. tror kanskje dette har skjedd:D
Mange vil nok tro det er tull, men for meg var det hellt ekte. Jeg 2venner av meg skulle gå en tur å lufte hunden. da vi var kommet et godt stykke skjedde det. jeg så en nydelig katt. den var grålig, nesten hvit, og så så fredfull ut. sjokket kom da jeg sto å sa pus pus kom her dah og vennene mine sto forskrekket og så på meg. de hadde ikke sett katten jeg hadde den rett foran meg men de kunne ikke se noe. merket også at hunden begynnte å knurre veldig etterpå.
noen som har noen formening om hva dette var :mozilla_undecided:
Antall ord: 122
there are gold ships, there are strong ships, but the best ship, is frendship:p

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
mjfFan4ever
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 20:11
18
Lokalisering: hønefoss

Innlegg av mjfFan4ever »

Det kan jo ha vært en dau katte som ikke fant 'lyset' og var en 'jordbunnet sjel'..og kanskje bare du så den fordi du har enklere for å kommunikisere med åndeverdenen.. :mozilla_wink:
Man får egentlig aldri et helt klart svar på sånne ting :mozilla_frown:
Antall ord: 49
* I belive in myself, doesn't that count for something?*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

Heia jeg tviler vel ikke på at du har en katt som hjelper. så klart man kan ha det =)

Jeg opplevde en gang da jeg holdt på å drukne. jeg var på akim badet. å ute i bølgene som de sente ut.. dumt å være der.. jeg trodde jeg rakk ned til bunnen,, men det gjorde jeg ikke. så jeg svelget mye vann,..

å kom aldri opp til overflaten. til slutt ble det helt stille, å jeg så på en måte livet gå i reprise for meg..

helt stille ble det. å på sånne steder pleier man å høre noen lyder da. men ikke her hos meg.

Så plutselig dukker det opp en liten gutt, han hadde mørk kort hår.. blå øyne tror jeg.. å var kansje 6-7 år gammel.

Han dukket plutselig opp fra ingen steder ute i vannet der ved meg, med en svømme plate.. som han dyttet bort til meg så jeg kom meg opp på den.

synes det var så rart at ikke vakten som sto rett over hode mitt reddet meg.. for jeg var jo under vannet rett neden for han, å prøvde rope på hjelp , men var jo bare vann. å jeg veivet med armene. å det var da han lille gutten dukket opp.

Jeg så etter han da jeg var kommet meg opp av bassenget. men så han ikke igjen. han ble plutselig borte.

Så ja jeg tror på hjelpere, men jeg har ikke sett noen dyr ennå.

Legger ved en hendelse til. da jeg å jenta mi skulle på butikken, så tittet jeg oppover bakken. ( jeg trillet vogn ) å så ingen. jeg så ned i bakken 2 sec. å opp igjen. da var det ei jente på sykkel som nesten kjørte i oss. å hun kunne ikke ha rekt å komme ned til oss i bakken så fort på 2 sec som jeg så en annen vei. ingen tvil. jeg snudde meg da hun var kjørt forbi oss. men hun var borte.

rart dette her, men jeg vet de er der. jenta mi har 2. som jeg har sett. inne på soverommet våres. jeg så på et program om krybbedød. ble så lei meg å redd for at jenta mi skulle ende med det. den natten våknet jeg å så noen som lente seg over sengen til jenta mi.. jeg svatt jo å så ble menneske borte.

Å noen uker etter det. trodde jeg J-M satt i sengen sin .. så jeg titta etter.. men hun sov. da gikk det ei / en liten på gulvet ved siden av sengen hennes.
Jeg tror det var lille eva. For vist det er sånn at man har fam.medlemer som hjelpere. så er det eneste eva som jeg vet om som var sånn høy som den ungen da.

men tviler ikke på at vi har dyr som hjelpere.
Antall ord: 471
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Irenelli...
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Irenelli... »

Nå følte jeg meg mye bedre:D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Maritha »

bra :)
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Boo=)
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2006 10:24
17
Lokalisering: Telemark

Innlegg av Boo=) »

Det er fint å tenke på at noen er der for deg :mozilla_laughing:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Maritha »

Jeg er iallfall veldig takknemelig for at jeg ble reddet fra å drukne ;) takker mye for det =)

Takker i det hele tatt mye for at de er her hos meg å datter`n min =)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Irenelli...
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Irenelli... »

je så lenge slike ting ikke skader meg er det helt greit :mozilla_wink:
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Irenelli... skrev:je så lenge slike ting ikke skader meg er det helt greit :mozilla_wink:
hehe. å være redd er det siste du må være :)
Antall ord: 27
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Okt 2005 20:04
19
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

Maritha skrev:Heia jeg tviler vel ikke på at du har en katt som hjelper. så klart man kan ha det =)

Jeg opplevde en gang da jeg holdt på å drukne. jeg var på akim badet. å ute i bølgene som de sente ut.. dumt å være der.. jeg trodde jeg rakk ned til bunnen,, men det gjorde jeg ikke. så jeg svelget mye vann,..

å kom aldri opp til overflaten. til slutt ble det helt stille, å jeg så på en måte livet gå i reprise for meg..

helt stille ble det. å på sånne steder pleier man å høre noen lyder da. men ikke her hos meg.

Så plutselig dukker det opp en liten gutt, han hadde mørk kort hår.. blå øyne tror jeg.. å var kansje 6-7 år gammel.

Han dukket plutselig opp fra ingen steder ute i vannet der ved meg, med en svømme plate.. som han dyttet bort til meg så jeg kom meg opp på den.

synes det var så rart at ikke vakten som sto rett over hode mitt reddet meg.. for jeg var jo under vannet rett neden for han, å prøvde rope på hjelp , men var jo bare vann. å jeg veivet med armene. å det var da han lille gutten dukket opp.

Jeg så etter han da jeg var kommet meg opp av bassenget. men så han ikke igjen. han ble plutselig borte.

Så ja jeg tror på hjelpere, men jeg har ikke sett noen dyr ennå.

Legger ved en hendelse til. da jeg å jenta mi skulle på butikken, så tittet jeg oppover bakken. ( jeg trillet vogn ) å så ingen. jeg så ned i bakken 2 sec. å opp igjen. da var det ei jente på sykkel som nesten kjørte i oss. å hun kunne ikke ha rekt å komme ned til oss i bakken så fort på 2 sec som jeg så en annen vei. ingen tvil. jeg snudde meg da hun var kjørt forbi oss. men hun var borte.

rart dette her, men jeg vet de er der. jenta mi har 2. som jeg har sett. inne på soverommet våres. jeg så på et program om krybbedød. ble så lei meg å redd for at jenta mi skulle ende med det. den natten våknet jeg å så noen som lente seg over sengen til jenta mi.. jeg svatt jo å så ble menneske borte.

Å noen uker etter det. trodde jeg J-M satt i sengen sin .. så jeg titta etter.. men hun sov. da gikk det ei / en liten på gulvet ved siden av sengen hennes.
Jeg tror det var lille eva. For vist det er sånn at man har fam.medlemer som hjelpere. så er det eneste eva som jeg vet om som var sånn høy som den ungen da.

men tviler ikke på at vi har dyr som hjelpere.
Du tror ikke det var en av englene som hjalp deg da? :D
Antall ord: 485

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links