Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKlebeånd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Sep 2006 00:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Klebeånd

Innlegg av Golden_Angel »

Hei allesammen riktig god lørdag.
Jeg hare en vennine som jeg mistenker har pådratt seg en klebeånd.
Hvor enn hun bor eller oppholder seg skjer det merkelige ting.
Da snakker jeg om ting som flytter på seg, banking i vegger. Lys som blinker, dører som låser seg, kraner på badet som plustselig begynner og renner osv osv.

Bare lurer på hvordan vi kan blir kvitt dette her jeg. For det virker som den suger energi av henne. Når hun blir redd, skremt eller sint opplever hun at hun blir fysisk syk.
Feber, kvalm, svimmel osv osv.. Håper dere kan hjelpe med noen gode råd for hun vet virkelig ikke hva hun skal gjøre..

takker allesammen.

ps Delphy her endret nick.. Just so you all know. hehehe :)
Antall ord: 135
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Klebeånd

Innlegg av ape »

Ja, der har vi saker!
En sånn har jeg hatt, og det viste seg og være onkelen til farmora til en som jeg gikk i barnehage med! (Sprøtt)
Snakk med en prest, eller kontakt en Healer.
Hvis du velger healer, spør om han kan lyshealing, energihealing, pendling, spiritisme, eller reiki- healing.
dte som er mest effektivt (hva jeg gjorde, og mine meninger om det) er energihealiing og pendling. reiki- healing er noe indianerne gjorde på syke / døende folk.
Spørsmål om healing? PM :D
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

det var en her på forumet som mente at man kan bli kvitt slike ting ved å gi de kjærlighet. du kan jo prøve å se om det virker. vet nå ikke helt hvordan man skal gi noe man ikke kan se eller føle kjærlighet men..
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
18

livingdeaddoll skrev:det var en her på forumet som mente at man kan bli kvitt slike ting ved å gi de kjærlighet. du kan jo prøve å se om det virker. vet nå ikke helt hvordan man skal gi noe man ikke kan se eller føle kjærlighet men..
Vil ikke det gi klebeånden enda mere energi tror du??

takk for svar... :D
Antall ord: 64
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

Golden_Angel skrev:

jo, det høres fornuftig ut. men hvis en klebeånd nærer seg av negativ energi, vil ikke da positiv energi nøytralisere klebeånden? bare en teori. har ingen erfaring med åndeverdenen enda.. :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
18

livingdeaddoll skrev:
Golden_Angel skrev:

jo, det høres fornuftig ut. men hvis en klebeånd nærer seg av negativ energi, vil ikke da positiv energi nøytralisere klebeånden? bare en teori. har ingen erfaring med åndeverdenen enda.. :)
Hmmm ja det hørtes også logisk ut. hehe skal ikke være enkelt dette her.
Jeg tenkte bare at den suger energi uansett hvilken form den evnt sendes ut i?
Antall ord: 85
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

Golden_Angel skrev: Hmmm ja det hørtes også logisk ut. hehe skal ikke være enkelt dette her.
joa, energi er vel energi uansett hvilken form den kommer i. hva er egentlig en klebånd? en laverestående ånd, en laverestående demon, eller manifistert(?) negativ energi? vi får vente på svar fra de som har peiling:)
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
18

livingdeaddoll skrev:
Golden_Angel skrev: Hmmm ja det hørtes også logisk ut. hehe skal ikke være enkelt dette her.
joa, energi er vel energi uansett hvilken form den kommer i. hva er egentlig en klebånd? en laverestående ånd, en laverestående demon, eller manifistert(?) negativ energi? vi får vente på svar fra de som har peiling:)
Ja jeg tror det er lurt at vi venter:) Slipper vi å sitte her og spekulere ute i den lange natten. Det eneste jeg vet er at en klebeånd er en "ånd" man drar med seg overalt. Den fester seg på deg som en ryggsekk, og spiser energien din..
Antall ord: 125
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zeth
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 22:59
17
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Zeth »

Kanskje det ikke er en klebeånd men et "poltergeist" fenomen.

henvisning til link:

http://www.survivalafterdeath.org/artic ... ations.htm
Antall ord: 21
Quod peto expiscor qui quae que quod Absconditus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

jeg tror faktisk ideen til livingdeaddoll var ganske god.
jeg har ingen som helst erfaring rundt dette, men jeg inbiller meg at det kanskje ville funke... :mozilla_undecided:

dette tipper jeg Gaute kan mye om. han virker som en opplyst og bevandret fyr innen temaet, så av han tror jeg du kunne fått et godt og utfyllende svar :mozilla_smile:
Antall ord: 59
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gummitarzan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2007 00:36
17
Lokalisering: Bergen

Re: Klebeånd

Innlegg av Gummitarzan »

Golden_Angel skrev:Hei allesammen riktig god lørdag.
Da snakker jeg om ting som flytter på seg, banking i vegger. Lys som blinker, dører som låser seg, kraner på badet som plustselig begynner og renner osv osv.

Bare lurer på hvordan vi kan blir kvitt dette her jeg. For det virker som den suger energi av henne. Når hun blir redd, skremt eller sint opplever hun at hun blir fysisk syk.
Feber, kvalm, svimmel osv osv.. Håper dere kan hjelpe med noen gode råd for hun vet virkelig ikke hva hun skal gjøre..

takker allesammen.

ps Delphy her endret nick.. Just so you all know. hehehe :)
Hei på deg.
Snillt av deg å tenke på venninen din.

Nå er det lenge siden du skrev dette. Det hadde vert interessant å vite om dere har prøvd å gjøre noe med det?
Det du beskriver synes å være klassiske gjenganger fenomener. Jeg har hørt alle de der tingene før.
Jeg tror ett annerkjent medium er det beste. De kan ta kontakt med ånden og få vite hva den egentlig vil.
Ofte prøver de og kommunisere noe ser du. Det kan være noe den ikke liker etc.
Ofte tar de seg litt vel godt til rette her i vår fysiske verden.
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

men det som er med medium, er at de koster masse peng.. og man har dessuten ingen garanti på at de gjør jobben de har betalt for..
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Innlegg av mrs.mystic »

[quote="Golden_Angel"]Hei allesammen riktig god lørdag.

Dette er jo alle symptomer på angst anfall da....
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
18

mrs.mystic skrev:
Golden_Angel skrev:Hei allesammen riktig god lørdag.

Ja det var det jeg trodde også helt til alt det rare skjedde med lysene, veggene osv... Vanskelig å få til det med ett angst anfall..
Antall ord: 162
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Golden_Angel skrev:
Når hun blir redd, skremt eller sint opplever hun at hun blir fysisk syk.
Ja det var det jeg trodde også helt til alt det rare skjedde med lysene, veggene osv... Vanskelig å få til det med ett angst anfall..
Det ER angst + en latterlig liten plageånd som forsterker denne angsten.
Jeg har ei venninne selv som blir pissredd og løper ut av huset hver gang den avdøde bestefaren henens kommer innom og hun kjenner energiene hans, men jeg står i energiene og NYTER kjærlighetsenergien. Det viser hvor irrasjonell denne frykten er, og at den kommer helt an på øyet som ser. Men vi reagerer jo ofte mer frykt for det som er fremmed for oss, - da er imidlertid den eneste løsningen å møte denne frykten, og kjenne på den. Og mens man jobber med frykten, så kan vi sende healing og kjærlighet til åndene, da slipper de også ofte taket. Men det aller beste er å kvitte seg helt med alle negative energier som man selv har, og å ikke fornekte sine egne "mørke" sider. Å bare godta at ALT er godt, at det negative er like mye en del av skapelsen som det gode osv osv. Vit at ALT er ett, at alle mennesker, dyr, ånder og vesener er forbundet til hverandre. Den ånden speiler bare sider som hun selv har. Så be henne OMFAVNE ånden, og godta at han også er en del av skapelsen og må lov til å eksistere stakkar.

Hadde venninnen din kvittet seg med frykten så er hun kvitt 90% av problemet, og da blir den ikke mer irriterende enn en mygg. Ånden nærer seg av frykt og andre lavfrekvente energier som f.eks irritasjon, jo mer frykt eller negative energier du selv sender ut, jo sterkere blir disse lavfrekvente åndene. Men det er ikke alltid like enkelt å kvitte seg med frykt dersom du har så mye, ihvertfall ikke om du flykter fra det du frykter. Venninna mi har gradvis fått litt mindre frykt nå etter 3 år. Men hun har mye igjen.

Les det jeg skrev på disse to trådene....der tømte jeg meg for det meste jeg har å fortelle om negative energier, og om hvordan unngå slike. Og bla gjennom alle sidene....jeg skrev mye:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=10349

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=10367
Antall ord: 439

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links