Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sansara skrev:Man har sin frie vilje og et fritt valg. Men når vi dør, så må vi ha gått igjennom en del ting, før vi får valget til å bli noens hjelper. For å sette det totalt (og litt banalt) på spissen: Hva slags "nytte" er det i en hjelper som ikke er "utlært" og som kan mindre enn en selv? :mozilla_wink:
Det ramlet en tanke ned i hodet mitt; hvert liv vi lever på jorden er jo en del av en utviklingsprosess. Så vi skal jo bli litt klokere for hver gang. Hvis man da ikke har lært såpass at man har noe man kan bringe videre så ligger men jo dårlig an.
Men jeg skjønner hvor du vil; hvis den du skal hjelpe er et hakk lurere enn deg sjøl så har vi jo et problem. Men for de fleste av oss så må det jo finnes en eller annen som kan være litt mindre glup enn en sjøl. Eller....???
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
det eneste jeg fikk vite var at i dette venterommet var det krakker som folk satt på. de folkene som satt der satt å vurderte på hva de ville. renkarnasjon for å oppleve det samme som de gjorde i forige eller lage ny grunnplan og være med gud.
Håper de sender noen engler ned til venterommet og serverer tinng til oss
Og kanskje en bunke med "Se og Hør" så vi kan holde oss oppdaterte mens vi venter.
Vermilion Oriol skrev:Men....kan man velge mellom å bli reinkarnert eller hjelper???
Det vet jeg ikke. Om du har skrevet i grunnplanen din om at du skal bli hjelperen din dattern din etter din død så blir du det.. om dere ikke har skrevet noe slikt i grunnplanene kan du velge disse to dørene
Vil bare slenge inn at det som blir fortalt av denne damen er en bitte liten del
av en stor sannhet. Når en jobber med dette så får en den informasjonen en kan forstå, og på den måten en kan godta.
Den med venterom med benker var faktisk litt søt og en helt ny versjon
Hvis jeg havner i et venterom(neste gang), så bør det være en utroilg stor åpen bar der i hvert fall. Tror jeg trenger en god drink eller femti etter dette livet. Satser selvfølgelig på null hangover og ingenting viktig å gjøre de neste hundre årene.