Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkyggefolket

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
DarkBleedingBimbo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mar 2006 21:32
18

Hei

Innlegg av DarkBleedingBimbo »

Jeg har opplevd noe lignende.. jeg tror det var et av skyggefolket altså.. men er ikke sikker.. min er ikke fullt så skremmende da, men det skremt vettet av meg i hvert fall.. okei her er det: En natt så hørte jeg en slags hviskende synging rett ved siden av meg i senga, jeg ble redd, men overbeviste meg om at det kom fra utenfor vinduet.. selv om det også var skremmende da. Men uansett.. Den natten, eller natten etter (jeg husker ikke helt..) så hadde jeg mareritt om at jeg og en venninne var liksom tilbake i 1800-tallet, og hadde på oss sånne gamle kjoler, og bodde i et stort, gammelt viktoriansk hus alene. I drømmen følte vi og sa alltid at det var på en måte en skygge som fulgte etter oss.. og da vi skulle hjem i drømmen, var jeg plutselig helt alene, og skyggen kom for å ta meg.. jeg var redd, og tok tak i et jernrør på en måte og stod klar for å slå løs på skyggen, men akkurat idet jeg så at skyggen bevegde seg sakte mot meg, så våknet jeg igjen.. Jeg var livredd og følte at noe stirret på meg. Natten etter det husket jeg fortsatt følelsen fra marerittet, og var livredd for å gå i seng.. men jeg beit det i meg, slukket lyset, krøp i senga og sa til meg selv: Det var bare en drøm, det er ikke noe å uroe seg for.. Og akkurat da jeg hadde roet meg ganske mye ned, skulle jeg snu meg på den andre siden, og stirret rett på en slags skygge som så på meg med røde øyne. Jeg så det egentlig bare i et glimt, men jeg er ikke sikker, for når jeg spurtet ut av senga, og var ved døra, så jeg tilbake, og det var akkurat som om noe hadde ligget på den andre sia av dyna, selv om jeg aldri bruker den siden av senga, og jeg sover ikke oppå dyna.. Og så så jeg en slags skygge som gikk fra kanten av senga, og plutselig ble borte..
Jeg har aldri egentlig tenkt over dette her noe senere.. men tror kanskje det kan være et slags skyggemenneske..?? er ikke helt sikker.. kanskje jeg bare innbilte meg det hele .. men en annen historie som hendte så tidlig som i går kveld.. Jeg hadde akkurat lest mye om dette her, og alle innleggene deres.. og jeg fikk skikkelig noia da.. men uansett, jeg var litt redd når jeg la meg, men jeg slo jo av lyset og la meg i senga. Jeg var jo litt paranoid for øyeblikket og dritredd.. så jeg var ganske på vakt.. Jeg prøvde å puste rolig, og tenke klart.. men jeg klikka da jeg så en skygge smyge seg langsomt bort mot senga.. og jeg løp ut av rommet, men hadde mobilen i hånda, og hvis man kommer nær en viss knapp på den, så tar det bilde, og jeg tror det var det som hadde skjedd.. men når jeg var ute av rommet så jeg på mobilen, og da var bildet hvitt.. jeg sverger, det var heeelt mørkt i rommet altså.. det frika meg ut.. lurer på hva det vra.. men kanskje det bare var noe teknisk.. det er det jo sikkert, men man kan jo aldri vite..
Antall ord: 578
Dark*Bleeding*Bimbo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Interessant tema dette her, om det virkelig er reèlle skapninger man har med å gjøre eller vår egen hjerne som spiller oss et puss, DET er ikke godt å si, men interessant er det ihvertfall.

I den anledning kan jeg også refere noen historier som en bekjent av meg har opplevd. Muligens tar han turen innom forumet selv etterhvert og kanskje legger til flere detaljer, men her er ihvertfall historien slik jeg kjenner den.

Det starter egentlig for rundt 20 år siden. Søstera til min bekjent og hennes venne-gjeng bedriver lek med ouija-brett på hennes soverom. Dette er noe som forgår over lang tid. Så, en tid etter dette (1 år eller 2) så ligger hun på senga og leser i ei bok. Plutselig får hun en følelse av at noen ser på henne, og kikker opp og ser en eldre dame som står der og smiler til henne. Samtidig holder denne eldre damen armen strukket ut i et slags "stopp-tegn" mot døra ut til gangen. I døråpningen eller like ved døra står det så et kullsvart vesen, det har konturene av en menneskekropp, men ingen detaljer kan sees, da det er helt svart og det avgir også en ondskapsfull hensikt. Når dette pågår så føler jenta som opplever dette, seg helt lammet av skrekk, hun klarer bare å bevege hodet. Klarer ikke å skrike eller si noe som helst. Etter en stund forsvinner begge skapingene.

Etter dette flyttet jenta ned fra soverommet sitt og sov på stua i flere uker etterpå, før hun kort tid deretter flyttet fra stedet pga. skolegang eller jobb.

Så, mange år senere så har en bekjent av meg (som er broren til jenta som er nevnt over), overtatt huset og bor der alene. Han har da soverommet på samme rommet som søstera hadde tidligere. Han våkner en sommernatt av en intens summelyd i rommet, omtrent som om det er en sverm med fluer eller mygg der. Når han åpner øynene ser han en kullsvart "skygge" som ser ut til å bestå av en helt svart "masse" som svever rett over han. Denne massen utstråler en veldig negativ og ubehagelig energi. Denne opplevelsen kjennes ikke bra og han reiser seg opp og slår han på lyset på nattbordslampa. I samme sekund forsvinner både summelyden og den svarte skyggen/skikkelsen.

Noen mndr. senere våkner han igjen av samme summelyden. Da har han i mellomtiden flyttet soverommet til en annen del av huset, men lyden virker til å kommer fra det "gamle" soverommet. Igjen er det en intens, nesten elektrisk-lignende lyd, omtrent som fra en høyspenttrafo, men veldig kraftig. Han åpner døra fra soverommet og kikker ut i gangen for å prøve å finne ut mer om hva dette er, men da forsvinner lyden med en gang.

Kort tid etter dette igjen, våkner han en natt av at senga som han sover i, rister kraftig. Til og begynne med tror han det er noen kamerater som har lurt seg inn og som står og rister i senga for å vekke han. Han slår på lyset, og ristinga forsvinner. Han setter seg opp i senga og kikker både under den og rundt i rommet, uten å finne noen. Da tror han at han kanskje har innbilt seg det hele og legger seg ned igjen for å sove. Så fort han dog har slokket lyset, og lagt seg ned, som starter senga å rista kraftig igjen. Han ligger en stund og "kjenner" på dette, men når det ikke gir seg så setter han seg opp igjen og slår på lyset, og igjen, så stopper ristinga i senga opp.

Så er spørsmålet, kan disse episodene tilskrives søvnparalyse? Er det "tilfeldig" at to personer opplever en slik svart skikkelse på det samme rommet i det samme huset? Hva skyldes ristinga i senga? Og hva med denne summelyden? Og hvem var denne eldre dama som hans søster så som holdt "skyggen" på avstand?

Det er forørvrig en veldig pålitelig person som har opplevd dette, og han farer ikke med skrøner for å si det slik. Han er 100% sikker på at han var lys våken når han så den svarte "massen/skikkelsen" sveve over seg, og han var ikke "paralysert" hverken da eller ved den andre epiosoden, når sengeristinga skjedde. Hans søster følte seg dog paralysert under sin "episode", men det måtte vel muligens være av skrekk, siden hun også var våken når opplevelsen hennes skjedde.
Antall ord: 775

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Yvain el FuchsiaS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 13:54
18

Innlegg av Yvain el FuchsiaS »

Hei folkens. :)

Jeg er helt ny her og starter med en post i dette temaet om det er greit.
Jeg har ogsaa en liten personlig historie aa fortelle anngaaende dette "skyggefolket" eller kansje heller hypnagogiske drommer.
For et paar aar siden da jeg studerte, hadde jeg ved flere tilfeller slike paralyserende droemmer som noen av dere beskriver.

I alle tilfellene var jeg paralysert og i dyp frykt, men klarte aa bevege oynene mine nok til a se litt rundt i rommet. En gang saa sag jeg en sort liten skikkelse i dora som nesten var lukket. En annen gang saa hoerte jeg romstering og stemmen til min mor, som klaget paa rot og at jeg ikke kom meg opp av senga. Jeg husker godt at denne fremstillingen av henne raste opp og ned trappa, var sinna og maste pa meg mens hun ville jeg skulle "vakne". Jeg klarte ikke aa vokne foer hun kom inn i rommet og kjente vekten av en lett form som satt seg i sengen.

En annen gang jeg hadde en hypnagogisk droem laa jeg pa sofaen, og proevde i panikk og desperasjon a hoylydt kommunisere med kjaeresten min som var i rommet, for aa faa ham til a vekke meg ettersom jeg visste "noe" kom til aa oppsoeke meg. Heldigvis la han merke til rykking i kroppen min, mumling og halvaapne oyer, og vekkte meg raskt. :)

Alle gangene jeg har hatt desse droemmene har jeg vaert stressa, og har det ubehagelig i livet mitt. Jeg tror desse droemmene tyder paa stress og at vedkommede boer ta seg en hvil og rette pa noen ting i livet sitt..

http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnagogia

Jeg beklager mangelen pa de siste bokstavene i det norske alfabetet :)
Klem M~
Antall ord: 291

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Huff dette hørtes skummelt ut..

hva skal man gjøre om man møter på en da?

Siden de er onde,blir de påvirket av Kors?

Blir de påvirket av bibelen?
Antall ord: 34
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Imle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2006 16:16
18
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Imle »

manitou skrev:Interessant tema dette her, om det virkelig er reèlle skapninger man har med å gjøre eller vår egen hjerne som spiller oss et puss, DET er ikke godt å si, men interessant er det ihvertfall.

I den anledning kan jeg også refere noen historier som en bekjent av meg har opplevd. Muligens tar han turen innom forumet selv etterhvert og kanskje legger til flere detaljer, men her er ihvertfall historien slik jeg kjenner den.

Det starter egentlig for rundt 20 år siden. Søstera til min bekjent og hennes venne-gjeng bedriver lek med ouija-brett på hennes soverom. Dette er noe som forgår over lang tid. Så, en tid etter dette (1 år eller 2) så ligger hun på senga og leser i ei bok. Plutselig får hun en følelse av at noen ser på henne, og kikker opp og ser en eldre dame som står der og smiler til henne. Samtidig holder denne eldre damen armen strukket ut i et slags "stopp-tegn" mot døra ut til gangen. I døråpningen eller like ved døra står det så et kullsvart vesen, det har konturene av en menneskekropp, men ingen detaljer kan sees, da det er helt svart og det avgir også en ondskapsfull hensikt. Når dette pågår så føler jenta som opplever dette, seg helt lammet av skrekk, hun klarer bare å bevege hodet. Klarer ikke å skrike eller si noe som helst. Etter en stund forsvinner begge skapingene.

Etter dette flyttet jenta ned fra soverommet sitt og sov på stua i flere uker etterpå, før hun kort tid deretter flyttet fra stedet pga. skolegang eller jobb.

Så, mange år senere så har en bekjent av meg (som er broren til jenta som er nevnt over), overtatt huset og bor der alene. Han har da soverommet på samme rommet som søstera hadde tidligere. Han våkner en sommernatt av en intens summelyd i rommet, omtrent som om det er en sverm med fluer eller mygg der. Når han åpner øynene ser han en kullsvart "skygge" som ser ut til å bestå av en helt svart "masse" som svever rett over han. Denne massen utstråler en veldig negativ og ubehagelig energi. Denne opplevelsen kjennes ikke bra og han reiser seg opp og slår han på lyset på nattbordslampa. I samme sekund forsvinner både summelyden og den svarte skyggen/skikkelsen.

Noen mndr. senere våkner han igjen av samme summelyden. Da har han i mellomtiden flyttet soverommet til en annen del av huset, men lyden virker til å kommer fra det "gamle" soverommet. Igjen er det en intens, nesten elektrisk-lignende lyd, omtrent som fra en høyspenttrafo, men veldig kraftig. Han åpner døra fra soverommet og kikker ut i gangen for å prøve å finne ut mer om hva dette er, men da forsvinner lyden med en gang.

Kort tid etter dette igjen, våkner han en natt av at senga som han sover i, rister kraftig. Til og begynne med tror han det er noen kamerater som har lurt seg inn og som står og rister i senga for å vekke han. Han slår på lyset, og ristinga forsvinner. Han setter seg opp i senga og kikker både under den og rundt i rommet, uten å finne noen. Da tror han at han kanskje har innbilt seg det hele og legger seg ned igjen for å sove. Så fort han dog har slokket lyset, og lagt seg ned, som starter senga å rista kraftig igjen. Han ligger en stund og "kjenner" på dette, men når det ikke gir seg så setter han seg opp igjen og slår på lyset, og igjen, så stopper ristinga i senga opp.

Så er spørsmålet, kan disse episodene tilskrives søvnparalyse? Er det "tilfeldig" at to personer opplever en slik svart skikkelse på det samme rommet i det samme huset? Hva skyldes ristinga i senga? Og hva med denne summelyden? Og hvem var denne eldre dama som hans søster så som holdt "skyggen" på avstand?

Det er forørvrig en veldig pålitelig person som har opplevd dette, og han farer ikke med skrøner for å si det slik. Han er 100% sikker på at han var lys våken når han så den svarte "massen/skikkelsen" sveve over seg, og han var ikke "paralysert" hverken da eller ved den andre epiosoden, når sengeristinga skjedde. Hans søster følte seg dog paralysert under sin "episode", men det måtte vel muligens være av skrekk, siden hun også var våken når opplevelsen hennes skjedde.

Hei :)

Søstera til din bekjentes opplevelse: Det virket for meg at damen var enten et gjenferd eller en hjelper, og at den "onde" skapningen kanskje var et skyggemenneske eller noe, er ikke helt sikker på hva det kunne være for noe.. Gjenferdet/hjelperen prøvde å stoppe det evt. skyggemennesket for å verne søstera til din bekjente.

At det var i samme rom og hus syntes jeg var veldig interessant, tror mest på at det IKKE var tilfeldighet, men det er jo en liten sjanse på at det er det og.. :mozilla_wink:

Ja, det var mine synspunkter på det, om det er riktig eller ei vites ikke :mozilla_wink:

Ellers så "må" jeg bare legge til min egne opplevelse! Kanskje det er skyggefolket, kanskje ikke? :roll: :mozilla_wink:

Altså, dette har skjedd flere ganger:

Jeg har ligget i sengen for å sove (ikke lenge, så jeg har ikke rukket å bli trøtt enda en gang), ellers så har jeg ligget i sengen, og vært våken lenge før det plutselig skjer ting..
Det jeg opplevde mest av disse hendelsene var skikkelig tung pusting, virket som "ondskap" og som at pustene var skikkelig pervo. :mozilla_surprised: Om det var ekte ondskap eller ikke vites ikk det heller, men det var det jeg følte :mozilla_wink:
Mener også at jeg kjente litt kvelertak i tilegg noen ganger.. Ellers: Den siste gangen jeg opplevde dette var det først den tunge pustingen (holdt pusten til og med, for å høre om det bare var meg eller om det fortsatt var der, og; jeg var alene i rommet. Pusten var der fortsatt). Så plutselig, kjenner jeg to hender på ryggen min som dytter og lager rykkninger i meg, dette kunne jeg til og med se selv!

Ja, pluss, legger til et råd jeg fikk av larsrolle inne på ppv: Legg en rosenkvart under puten din og be skyggemennesket ol om å gå vekk! Det funket i alle fall for meg! :D

Mvh Ida :)
Antall ord: 1108
Hilsen Ida. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alice
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2005 13:41
19

Innlegg av alice »

Dette var skikkelig interesant,da jeg selv har opplevd noe lignende.
Har beskrevet dette under innlegget "åndelig berøring".
Ble også tipset om at det kunne være en søvnparalyse..men det føles liksom som en litt for enkel forlaring på hendelsen...
Pussig at så mange opplever det på samme måte.
Det som "oppsøkte" meg var uten tvil noe ondt.

Har opplevd dette på to forskjellige måter.
Den første gangen var det "noe" som befølte meg på innsiden av lårene,
mens jeg lå helt stiv å ute av stand til å røre meg,ikke kunne jeg få frem en lyd heller.
Det var som om noen tvang seg på meg uten at jeg kunne gjøre noe.
Det var skikkelig ekkelt å på en seksuell måte.

Den andre gangen begynte det på samme måte,hvor jeg ble lammet.
Pluttselig var det som om noen fysisk hoppet på magen min!
Dette slo lufta ut av meg skikkelig!!
Ble liggende slik til jeg trodde jeg skulle dø av mangel på luft.
Kunne ikke se noe men fikk et bilde i hode mitt av en tung feit pervers mann som ikke hadde mye godt i seg.(er glad jeg ikke kunne se noe da jeg sikkert hadde besvimt av skrekk)
Understreker det at jeg ikke sov, eller har sovet noen av de gangene dette har hendt meg.
Jeg var heller ikke i en psykisk ustabil fase i livet.

Jeg har tenkt veldig mye på dette,å snakket med mange om det uten å få svar på noe.
Jeg forventer heller ikke at jeg noen gang kommer til å få svar.
Men det har virkelig vært godt å lese alle innleggene i denne tråden om folk som har opplevd det samme.
Men jeg unner ikke min værste fiende å oppleve noe slikt!(selv ikke de som ikke tror på det jeg forteller)

Oppdaget dette temaet idag.
Det er faktisk bare noen uker siden første gangen jeg leste om noen som hadde en lignende historie å fortelle.
Det var i Allers.
Der var det en gammel dame som beskrev det som en ond masse som kom til henne på natten etter at hun hadde lakt seg. Hun ble også lammet.

Jeg føler at det er noe som bevisst lammer oss for at vi ikke kan gjøre noe motstand,slik at denne ånden eller demonen får fritt spillerom.
Det som er bra er at det ikke varer så lenge før lammelsen slipper taket.Hadde dette pågått i lengre tid hadde vel de fleste av oss havnet på galehus..eller vært døde..?

Tror det var Bjørn som beskrev disse skyggevesene i flere kategorier.
Dette med at noen holder til utendørs fanget også min oppmerksomhet.

En tanke jeg har, er om disse "skyggene" har evnen til å forvandle seg til det de VIL fremstå som?
Det ble nevnt noe tidligere her at de også kan fremstå som avdøde?
(Eller tar jeg feil?)

Dette var et tema som interiserte mange,og mange har kommet med innlegg.
Håper det fortsetter!

Blir også glad om noen sender meg en PM om mine innlegg.
:mozilla_smile:
Sist redigert av alice på 24 Sep 2007 01:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 531

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Granny

Innlegg av Granny »

Jeg synes dette tema er så spennende at det er vel verdt å diskutere. Jeg føler det ligger noe her som vil "gi oss svar" på noe...
Søvnparalyse - eller at du i innsovingsfasen eller oppvåkningsfasen liksom ikek klarer å røre deg - Noe som"berører" kroppen, noen ganger på en "seksuell" måte uten at du klarer å gjøre noe med det. jeg hadde et besøk en gang like før jeg ble alvorlig syk - og begynte å lenke det sammen med besøk fra dette såkalte skyggefolketsom Bjørn fortalte så utfyllende om....hva dette nå er...Har alt en eller annen sammenheng...ufo - skyggefolk - gjenferd-etc.? Jeg føler liksom at det er en eller annen sammenheng her...
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Marielle*

Innlegg av *Marielle* »

Dette er et virkelig spennende tema. Har opplevd noe lignende selv faktisk. Jeg våknet midt på natten etter en merkelig drøm (har skrevet om dette før) som avsluttet med at en person sto i døråpningen og sa et navn høyt og tydelig... Så våknet jeg av at noe eller noen presset meg ned i senga med uvanlig sterkt kraft, mens det "vesenet" prøvde å kvele meg. Så når du skriver dette får det meg til å tenke at dette vesenet kanskje satt på meg ! Kan det være sånn det henger sammen ?

Hver kveld når jeg ligger i senga og kikker på refleksjonen fra den svarte tv-skjermen foran meg kan jeg se omrisset av en liten mørk skikkelse i døråpningen min. Den er ikke alltid der, men ofte !

Så har jeg skyggefolk i huset eller er det noe annet ?
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*++*History*++*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Des 2006 01:07
17
Lokalisering: et hus...

Re:  

Innlegg av *++*History*++* »

Everclear skrev:Jeg kan ofte føle at folk kommer bak meg når jeg sitter ved pcen, ofte får jeg den følelsen når jeg spiller musikk med litt "Mørke" tekster også..

Men jeg har aldri merket noe vondt, tvert i mot..

Alt var frysninger konstant i ca 30 sek.. det er det eneste "vonde" jeg har merket..

den følelsen får jeg omtrent hele tiden og det er veldig ubehagelig.
til tider er det som om noen skrur opp "volumet" eller "styrken" på hvor intens denne følelsen er, og jeg synes det er lite deilig å ikke føle seg "velkommen" i sitt eget hus.
det skjer bare hjemme, enten jeg er alene eller sammen med noen.
Antall ord: 123
*++*Every Day Create Your History*++*-og det er helt sant!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

nå er jeg egentlig veldig ute av diskusjonen her, og har ikke rukket å lese alle de nye innleggene ennå så pardon me :mozilla_smile:

uansett, jeg vil bare få si at dette var interessant lesning, Bjørn. leste innlegget ditt for en stund tilbake, og leste det med like stor interesse denne gangen. enten det "stemmer" eller ikke (det er ikke jeg den rette å uttale meg om, og ikke tviler jeg på historien din heller :mozilla_tongue:) så var det utrolig spennende å lese, og jeg ble veldig begeistret da jeg fikk muligheten til å lese om opplevelsen en gang til, den gjorde inntrykk på meg første gangen jeg leste den, så jeg gikk faktisk og husket den i lang tid :mozilla_tongue:

synes også det virket veldig saklig og overbevisende den informasjonen du har skaffet om fenomenet, og jeg må innrømme at det høres veldig interessant ut. (og selvølgelig nokså skremmende også :mozilla_tongue:)

uansett, takk for delingen av en utrolig spennende opplevelse, og lærerik lesing i ettertid :mozilla_smile:
Antall ord: 168
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Re: jepp

Innlegg av chupacabra18 »

Overlord skrev:Har leste en del om shadow ghosts.

Skal se om jeg finnet et bilde som skremte meg en del..
holy shit, rota rundt på internet og lette etter bilder av slike skyggefolk
og fant dette, noe jeg og chupacabra16 syns var et utrolig bra bilde:)
ikke mitt bilde, bare kopiert, så ikke skyld på meg om dere syns det er falskt hehe:P:P

http://www.castleofspirits.com/Australi ... urelrg.jpg

nyyyyyt det:D:D:D
Antall ord: 78
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Shew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2007 20:23
17

Innlegg av Shew »

Lammelsen høres ut som søvnparalyse. Søvnparalyse er gateway til astral. Dette
pakket finnes i astraldimensjonen og det er måter å bli kvitt dem på. De kalles negative entities og er god til psykologisk krigføring. En må aldri være redd dem, men konfrontere
dem med motangrep for da stikker de av. Eneste teorien jeg har for at de gjør dette
og diskutert det med andre som astral projekterer er at de føder på chakra energi som parasitter. Vi er gående kraftselskaper hva chakra energi angår.

Gå rett mot dem og be dem forsvinne til der de kom fra. Tilkall sine hjelpere også.
Det er et stort problem nemlig at når folk begynner å oppdage astral dimensjonen
for så å bli møtt av dette pakket. Uansett vil en treffe på dem før eller siden og da
er det viktig at de får vite de ikke kommer noen vei med en.

Jeg har slåss med flere av dem og jaget dem utav huset. Noen ganger operer de i
grupper av 3-4 stk. De stikker plutselig av når en begynner å krangle og sloss med
dem samt jager dem rundt i huset. Sist traff jeg fire som frekt og freidg hatt satt
seg til rette i sofaen. Jeg ba dem pelle seg ut og de begynte å krangle med meg.
To av dem løp ut, mens to gjemte seg på badet. Jeg løp etter, tok et godt tak og
skubbet den ene i retning døren. De ville ikke ut, men til slutt løp de også.

Men ikke gå og angrip vanlige mennesker i astral dimensjonen.
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man

Innlegg av chupacabra18 »

ojda, hmm du sier du krangla med de, hvordan gjorde du dette? komminiserte de tilbake? utenom kroppsspråk selvfølgelig.....

hørtes skummelt ut spør du meg heh:P
Antall ord: 30
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18

Innlegg av Drusilla »

Jeg fikk nettopp en guffen aha opplevelse.
Mamma'n min døde av kreft for 7 år siden og lå de siste ukene på ahus. Jeg var der hele tiden og i en periode, et par uker før hun døde, så var hun vettskremt for å sove. Hun bablet ivei om "mørkemenn" som var oppå brystet hennes. Jeg og de andre prøvde å trøste men vi trodde det var morfinen som snakket. Det var nok ikke noen fantasi skjønner jeg nå ! Hadde jeg visst det jeg vet nå så hadde jeg kanskje kunnet fjerne dem. Stakkars mamma'n min :(
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Drusilla skrev:Jeg fikk nettopp en guffen aha opplevelse.
Mamma'n min døde av kreft for 7 år siden og lå de siste ukene på ahus. Jeg var der hele tiden og i en periode, et par uker før hun døde, så var hun vettskremt for å sove. Hun bablet ivei om "mørkemenn" som var oppå brystet hennes. Jeg og de andre prøvde å trøste men vi trodde det var morfinen som snakket. Det var nok ikke noen fantasi skjønner jeg nå ! Hadde jeg visst det jeg vet nå så hadde jeg kanskje kunnet fjerne dem. Stakkars mamma'n min :(
Jeg syns ikke du skal plage deg selv med dårlig samvittighet for dette!
Mest sansynlig var det morfinen som gjorde dette, eller kreften i seg selv.
Min svigerfar døde av kreft for drøyt 2 år siden, og hadde masse "syner" den siste uka. Vi ble forklart at det var helt normalt hos kreftpasienter, fordi kreften i siste stadiet ødelegger hjernen.

Og for all del, jeg VET ikke om det stemmer angående moren din, men dårlig samvittighet nå, etter sju år, det hjelper uansett ingen...

Lilja-klem
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links