Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjepler..?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
mjfFan4ever
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 20:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hønefoss

Hjepler..?

Innlegg av mjfFan4ever »

Okey..jeg hvet ikke om dettte bare er tilfeldig eller om jeg fikk hjelp av hjelperen min...
Det skjedde for non år siden når jeg skulle på skolen.

Jeg var alene hjemme i huset og jeg sov,skolen begynte klokka 08.15
og Som sakt jeg sov..Og plutselig nøyaktig klokken 08.15, var det som om noen rev meg ut av senga og jeg våknet i et sjokk klokka 08.15 da skolen skulle begyne.
Jeg skynta meg inn på bade å fiksa meg og fiksa mat te skolen..og fra meg tar det ca 10-15min og gå til skolen. Men merkelig nok, så kom jeg klokka 08.20, og jeg kunne jo ikke bare bruke 5min..? og jeg hadde sjekka alle klokkene, alle hviste det samme, så det var ikke at jeg bare hadde sett feil på no klokke eller no...
Men uansett, jeg trur man får hjelp av hjelperen sin hvis man er i en sånn sitvasjon feks. Så jeg tipper kanskje at jeg fikk det..Hvem hvet, for jeg har fått hjelp av hjelperen min før..
Hva trur dere folkz?
Antall ord: 191
* I belive in myself, doesn't that count for something?*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Vomit

Innlegg av Vomit »

Tror ikke det var en hjelper.
Tror ikke de kan stoppe tiden for deg.

At du våknet akkurat 08.15 var sikkert fordi hjernen vet at da er det jobb/skole og bråvåkner.

Det skjer meg alt for ofte, våkner da jeg begynner og skal ha vært på jobb.
Jeg bruker tilfeldigvis 1 time til jobb, og er like irritert hver gang det skjer, kunne like gjerne bare forsovet meg med ett par timer i steden..
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

En hjelper som hjelper med skole? Få den med i en prøve :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Tvilsomt at det var en hjelper. Det er som Drogh-vonney sier,hjernen vet at du skal noe da,og så våkner du. Og det at du bare brukte 5 minutter,kan forklares med at du skynta deg mer enn vanlig,siden du var såpass sent ute.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mjfFan4ever
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 20:11
18
Lokalisering: hønefoss

Innlegg av mjfFan4ever »

Jah, hvem hvet, det kan jo godt henne dere har rett :mozilla_innocent:
Antall ord: 11
* I belive in myself, doesn't that count for something?*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Viking
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Okt 2006 15:07
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Viking »

Hei, tror nok ikke dette hadde med hjelperen din å gjøre. Har selv ett "godt" forhold til hjelperen min, å tviler i grunn på at disse kan stoppe å "redigere" tid. Ikke ment som kritikk, men tror dette har en annen forklaring. Men vil også si at hvis du har ett forhold til hjelperen, eller hjelperne dine så er det en god ting. Jeg føler ihvertfall at det å ha kontakt med hjelpere er en god ting :mozilla_smile:
Antall ord: 77
Mer mellom himmel å jord enn vi vet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Viking skrev:Hei, tror nok ikke dette hadde med hjelperen din å gjøre. Har selv ett "godt" forhold til hjelperen min, å tviler i grunn på at disse kan stoppe å "redigere" tid. Ikke ment som kritikk, men tror dette har en annen forklaring. Men vil også si at hvis du har ett forhold til hjelperen, eller hjelperne dine så er det en god ting. Jeg føler ihvertfall at det å ha kontakt med hjelpere er en god ting :mozilla_smile:
Hvordan har du fått kontakt med hjelperen din ?
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links