Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertapping av energi

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TheTech

Innlegg av TheTech »

cliffie skrev:
TheTech skrev:
cliffie skrev:
TheTech skrev:Når opplevde du dette?
Jeg tror jeg har hatt en drøm eller noe slikt om at akkurat det hadde skjedd.

Jeg så for meg en person som havnet på kne. Og en annen person som ser mot hytten.
det skjedde for ca 2 år siden. Var ingen hyggelig opplevelse.
Oi, det var ca. 2-3 år siden jeg hadde den drømmen...
Det er spesielt...
Husker du mer fra denne drømmen?
Nei... det var noe mere men jeg husker ikke noe mere... Hva gjorde du etter du etter alt dette skjedde,? jeg kan ikke huske at dere sprang tilbake (som dere sikkert gjorde)

Men husker du hvilken farge det var på sjorten du hadde på deg? Hele drømmem var svart da men...
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frodo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Sep 2006 17:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Smurfeland?

Innlegg av Frodo »

Xirque Zdataan skrev:
Frodo skrev:
Mysticool skrev:Har ikke opplevd det, men vet om noen som opplevde noe liknende.
Om hun hadde fått på seg en klebeånd eller hva som skjedde
(Kjenner ikke til omstendighetene) vet jeg ikke helt.
Men hun ble tappet for all energi og krefter, gikk utmatta,
sykemeldt osv i lang tid føre hun fikk hjelp til å bli renset.
Hadde søvnproblemer, tungpusta, tiltaksløs, orket liksom
ingen ting. Trur det går bra med henne nå.
kan man finne ut om man har en klebeånd ute å gå til en "ekspert"?
ja det kan man om man er sensitiv for slikt, men klebeånder fester seg gjærne til kroppen din (kleber/klorer seg fast) og er derfor som oftest mindre.
Trur derfor at dette kan vere en litt større/mektigere demon eller ånden/sjelen til en ond vampyr
kan man få den bort selv eller må man gå til en expert?
Antall ord: 160
i am a ghost hunter,doent you fuck with me

I am 66% addicted to Counterstrike. What about you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cliffie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2007 16:50
17

Innlegg av cliffie »

TheTech skrev:
cliffie skrev:
TheTech skrev:
cliffie skrev:
TheTech skrev:Når opplevde du dette?
Jeg tror jeg har hatt en drøm eller noe slikt om at akkurat det hadde skjedd.

Jeg så for meg en person som havnet på kne. Og en annen person som ser mot hytten.
det skjedde for ca 2 år siden. Var ingen hyggelig opplevelse.
Det er spesielt...
Etter at dette skjedde tok han som er klarsynt meg med inn i hytten vi opprinnelig var i igjen. Der fortalte han meg om noe han selv og en annen hadde opplevd i en annen hytte på feltet. Han hadde merket at noe var der når vi kom dit, men sa ikke noe om dette før etter opplevelsen min. Han gav meg en krystall som jeg skulle holde i for å få energien tilbake.

Nei... det var noe mere men jeg husker ikke noe mere... Hva gjorde du etter du etter alt dette skjedde,? jeg kan ikke huske at dere sprang tilbake (som dere sikkert gjorde)

Men husker du hvilken farge det var på sjorten du hadde på deg? Hele drømmem var svart da men...
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

cliffie skrev:
TheTech skrev:
cliffie skrev:
TheTech skrev:
cliffie skrev: det skjedde for ca 2 år siden. Var ingen hyggelig opplevelse.
Det er spesielt...
Etter at dette skjedde tok han som er klarsynt meg med inn i hytten vi opprinnelig var i igjen. Der fortalte han meg om noe han selv og en annen hadde opplevd i en annen hytte på feltet. Han hadde merket at noe var der når vi kom dit, men sa ikke noe om dette før etter opplevelsen min. Han gav meg en krystall som jeg skulle holde i for å få energien tilbake.

Jeg husker at dere var på vei inn til hytten når jeg tenker meg om. Hvordan det så ut inne tror jeg ikke jeg så. Jeg stod liksom i bakrunnen. Men når jeg tenker etter nå syns jeg jeg ser ånden ser på dere når er på vei til å gå inn.

Det er ikke sikkert det er sant at jeg drømte dette jeg skrev nå, fordi jeg tror det var fantasien som lurte meg der... Men jeg har hatt andre rare drømmer også, jeg drømmer noe også 1dag til 2 månender skjer det... Ganske kult, hvis jeg kunne gått inn i min hjerne når jeg er våken kunne jeg kansje spådd framtiden.
Antall ord: 294

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Innlegg av ape »

Det var sikkert en gammel død healer (de hadde andre healingmetoder for lenge siden).
Jeg er healer selv, (går i slekta) og har merka sånne ting.
F.eks når en som jeg kjenner har vondt (la oss si det er nyrebekkenbetennelse) så 'låner' vi jo energi fra ossselv. (meg) kanskje han var svak, men ikke klar for å gå over og ville prøve å komme seg tilbake?
Eller så kan det ha vært Vannårer. enkelt :mozilla_wink: :mozilla_sealed: :mozilla_oops:
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links