Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker i butikken min..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg tror ikke dette var bevisst ment som reklame, aeemana.
Snehvit; jeg er ikke synsk.
Snehvit; jeg er ikke synsk.
Antall ord: 15
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2006 14:06
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Dette var ABSOLUTT ikke ment som reklame..
Hvem er det som reklamerer på et åndeforum?
Jeg er seriøst bare interessert i å vite mer om butikken jeg driver.
syntes både det er skummelt og interessant på en gang..
Hvem er det som reklamerer på et åndeforum?
Jeg er seriøst bare interessert i å vite mer om butikken jeg driver.
syntes både det er skummelt og interessant på en gang..
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2005 16:05
- 19
- Lokalisering: Larvik
Jeg var inne på siden, og så på bildene under "Butikken". Jeg er egentlig ikke så veldig synsk, selvom jeg føler at jeg har hatt litt svak kontakt med gjenferdene i huset mitt. Uansett. Da jeg så på det øverste bildet der, fikk jeg en sterk følelse at det sto noen baki kroken der. Det kan jo selvfølgelig bare være innbilning, men det var omtrent samme følelse som når jeg vet at gjenferdene som er i huset mitt er i samme rom som meg...
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det kan nok stemme. Hun ene jeg har snakket med sier at hun som går igjen, er mye der med de skapene :mozilla_wink:Veb skrev:Jeg var inne på siden, og så på bildene under "Butikken". Jeg er egentlig ikke så veldig synsk, selvom jeg føler at jeg har hatt litt svak kontakt med gjenferdene i huset mitt. Uansett. Da jeg så på det øverste bildet der, fikk jeg en sterk følelse at det sto noen baki kroken der. Det kan jo selvfølgelig bare være innbilning, men det var omtrent samme følelse som når jeg vet at gjenferdene som er i huset mitt er i samme rom som meg...
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Så bare kjapt gjennom bildene, så ingenting, men fikk en veldig sterk "følelse", for å si det sånn. Har alltid hatt spøkelser rundt meg, tror ikke det er noen der jeg nettopp har flyttet inn, men det pleier å fylle seg opp etterhvert. Er sjelden alene :mozilla_surprised: For min del har jeg blitt veldig vant til det, har opplevd både "slemme" spøkelser og av den snille harmløse typen. Så lenge du har et snillt spøkelse, og det ikke har så mye interresse for å gå over til den andre siden ville jeg bare hatt henne der. Se på det som en "good-luck-charm" :mozilla_cool:
Det er jo ikke hun som gir deg denne ubehagelige følelsen, det er jo bare din egen oppfattelse av virkeligheten som har blitt formet til at spøkelser er skummelt og farlig. Det beste man kan gjøre er bare å akseptere at hun er der, og trives med selskapet. Men kanskje ikke snakk med henne foran kundene dine Spøkelser liker å bli lagt merke til og få oppmerksomhet de og, og spesiellt kvinnelige spøkelser, som i livet ellers
Det er jo ikke hun som gir deg denne ubehagelige følelsen, det er jo bare din egen oppfattelse av virkeligheten som har blitt formet til at spøkelser er skummelt og farlig. Det beste man kan gjøre er bare å akseptere at hun er der, og trives med selskapet. Men kanskje ikke snakk med henne foran kundene dine Spøkelser liker å bli lagt merke til og få oppmerksomhet de og, og spesiellt kvinnelige spøkelser, som i livet ellers
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hehe, ja jeg skremmer nok bare meg selv.
Uff, er i butikken nå.
Og det er så iiiiiskaldt her. fryser omtrent ihjel.
Uff, er i butikken nå.
Og det er så iiiiiskaldt her. fryser omtrent ihjel.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Fikk besøk av sønnen min i butikken i dag-
Det første han sa var: der er mannen.. Han så bare bort på en helt hvit vegg.
ikke vet jeg. men han pleier ikke å si sånt uten videre. Litt ekkelt da.
trodde det kun var en dame som gikk igjen. og muligens en gutt
Det første han sa var: der er mannen.. Han så bare bort på en helt hvit vegg.
ikke vet jeg. men han pleier ikke å si sånt uten videre. Litt ekkelt da.
trodde det kun var en dame som gikk igjen. og muligens en gutt
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Tar det i denne tråden her, jamfør det jeg skrev tidligere om at det er "noe" på jobben til kjæresten min. I går var han alene der, og ved 5-tiden ringte han meg ganske oppskaket. Da hadde døra til badet smelt igjen, og da skal jeg si han fikk fart på seg. Vanligvis er det jo ikke krise om en dør smeller igjen, og han er en ganske sindig person, men dette ble han skremt av. Han fortalte at han ikke turte å snu seg da han gikk ut utgangsdøra (som er av glass) fordi han følte noen så på ham.
Må også nevne at det ikke er trekk der (ingen vinduer kan åpnes) og at det første jeg sa da jeg kom dit var "er det spøkelser her?". Et par av de andre har hatt lignende opplevelser, særlig når de er få/alene på kveldsid.
Pussige saker :mozilla_laughing:
Må også nevne at det ikke er trekk der (ingen vinduer kan åpnes) og at det første jeg sa da jeg kom dit var "er det spøkelser her?". Et par av de andre har hatt lignende opplevelser, særlig når de er få/alene på kveldsid.
Pussige saker :mozilla_laughing:
Antall ord: 162
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2006 17:12
- 17
- Lokalisering: Sørtrøndelagen
Men er det ikke en av hjelperne dine da?Na_Mara skrev:Snehvit skrev:Hehe, stemmer detNa_Mara skrev:heisann, medlem på dinbaby og du.
husker innlegget ditt.
sorry at jeg kke har noe vettug svar å gi, har noe selv, men på soverommet...men får meg ikke til å spørre noen om det...de må jo tro jeg er gal.. noe jeg ikke er.
Er du også? verden er liten.
Fant plutselig dette spennende forumet :mozilla_laughing:
jeg er også ja..vært der inne siste 2 åra ca.
har vært her siden jeg ble spådd en graviditet av en oppi nord, som jeg aldri hadde møtt. kort tid etter testet jeg positivt gitt.
Syntes alt her inne er så spennende, og skulle gjerne hatt en forklaring på hvem/hva som er på soverommet mitt. Tror nemlig jeg har et dyr der også.
Antall ord: 148
Hide post links |
Oooops....reklame.....nå kjem Jovian og tek døkk :mozilla_wink:Snehvit skrev:Her er i hvertfall link til hjemmesiden min, så kan dere som er synske se om det er noe der..http://www.primadonna.no
Jeg har og bodd et sted hvor det "spøkte". Ute i gangen kunne man se skygger - særlig avspeilte de seg i stuevinduene, så jeg trakk som regel for gardinene når det var mørkt ute så slapp jeg å bli forstyrret rett som det er. Jeg tok testen på div. gjester og trakk fra gardinene før de kom - sa ingenting - og flere av dem reagerte og så skyggene de også. En av dem så også en skygge som gikk opp trappen og hun hadde absolutt ingen tro på slike ting så hun ble meget forundret og måtte bare lure på hva i all verden som foregikk.
Antall ord: 147
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2006 22:04
- 18
- Lokalisering: kristiansand
jeg jobber i en brudesalong i Kristiansand. Der er det også mye rart: vi måtte slå av pling plangen over døra for den synes å plinge hele tiden. Alle som jobber der kan også skrive under på at vi hører fottrinn fra andre etg. det er høye heler som klakker over gulvet. En morgen jeg kom på jobb kan jeg sverge på at jeg hørte en dame som pratet oppe i andre etg. jeg tenkte med en gang at det var kunder som var sluppet inn før åpningstid av min kolega og ropte hallo og da ble det stille.Jeg så da at det var mørkt der oppe . Merkelig tenkte jeg og hang av meg tøyet idet det tikket inn en melding på mobilen om at hun ble litt forsinket. Uæh tenkte jeg , hvem var det da som snakket? jeg måtte jo bare gå opp i andre og tredje etg. og slå på lyset og der var det jo ingen ......
Antall ord: 169
Hide post links |