Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ 1.Juledag skjedde det jeg var mest redd for..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2006 02:06
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnessjøen
Hei Maritha!!!!
Godt Nyttår til deg og dine også :mozilla_laughing: :mozilla_laughing:
Ja, alt med energier og ånder er spennende, jeg er i begynner fasen enda, men jeg er stadig under utvikling med mitt klarsyn.
Kona er healer på 1.grad så her hjemme er det full aktivitet.
Har ei venninde som i et hjemsøkt hus, er der titt og ofte å tester meg ut, sliter litt ennå med å kommunisere med de jeg ser....
Men men det kommer vel med tiden, du har helt rett i å ta med deg noen som kan hjlpe mannen over til lyset, det er nok det beste syns jeg!!!!!!
Lykke til videre!!! :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing:
Godt Nyttår til deg og dine også :mozilla_laughing: :mozilla_laughing:
Ja, alt med energier og ånder er spennende, jeg er i begynner fasen enda, men jeg er stadig under utvikling med mitt klarsyn.
Kona er healer på 1.grad så her hjemme er det full aktivitet.
Har ei venninde som i et hjemsøkt hus, er der titt og ofte å tester meg ut, sliter litt ennå med å kommunisere med de jeg ser....
Men men det kommer vel med tiden, du har helt rett i å ta med deg noen som kan hjlpe mannen over til lyset, det er nok det beste syns jeg!!!!!!
Lykke til videre!!! :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing:
Antall ord: 115
Some souls never rests!!!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Hmm..
Maritha, det virker som om du tror du er et medium og tror dette er en lek.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Re: Hmm..
Er det kun erfarne medium som skal få lov til å møte på ånder og gjøre seg erfaringer? Da blir det jammen få dyktige medium å se i fremtiden, hvis ingen skal få lov til å være uerfarne! Utryddingstruet vil de bli daKnut-Stian-93 skrev:Maritha, det virker som om du tror du er et medium og tror dette er en lek.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Medier er folk som er kanaler, de ser ikke inn i fremtiden. Det er klarsynte og synske som gjør det Men folk kan selvfølgelig være begge deler. Eller mediet kan oppnå kontakt med noen som forteller om fremtiden.Gaute skrev:Er det kun erfarne medium som skal få lov til å møte på ånder og gjøre seg erfaringer? Da blir det jammen få dyktige medium å se i fremtiden, hvis ingen skal få lov til å være uerfarne! Utryddingstruet vil de bli daKnut-Stian-93 skrev:Maritha, det virker som om du tror du er et medium og tror dette er en lek.
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 14:12
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Nei Knut-Stian-93 det kan jeg skrive under på at jeg tror ikke at jeg er noen medium å jeg tror heller ikke at dette er noen lek. jeg synes du skal lese ordentlig i teksten før du sier at du tror jeg leker . nei jeg gjør ikke det. men tro hva du vil. stemple meg som hva du vil og. jeg ville bare fortelle hva som skjedde jeg.Knut-Stian-93 skrev:Maritha, det virker som om du tror du er et medium og tror dette er en lek.
men vi er jo forskjellige å vi tror å mener helt forskjellig, det må vi bare respektere.
Antall ord: 107
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja detta var bra skrevet Gaute =)Gaute skrev:Er det kun erfarne medium som skal få lov til å møte på ånder og gjøre seg erfaringer? Da blir det jammen få dyktige medium å se i fremtiden, hvis ingen skal få lov til å være uerfarne! Utryddingstruet vil de bli daKnut-Stian-93 skrev:Maritha, det virker som om du tror du er et medium og tror dette er en lek.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Yepp, det er sant. Brukte samme ordet som Knut-Stian for enkelthetens skyld.Globeline skrev:Medier er folk som er kanaler, de ser ikke inn i fremtiden. Det er klarsynte og synske som gjør det Men folk kan selvfølgelig være begge deler. Eller mediet kan oppnå kontakt med noen som forteller om fremtiden.
Men alle kan utvikle seg til å både kanalisere og til å se inn i andre dimensjoner, til en viss grad ihvertfall. Dersom vi fjerner alle blokkeringer fra pannechakra/3. øye, så blir vi mer visuelle. Gjør vi det samme med hjertechakra og kronechakra så kan vi lettere kommunisere gjennom kanalisering. For noen kan evnene komme lettere enn hos andre, fordi de har gjort det før i tidligere liv - og fordi de sannsynligvis skal gjøre det igjen. Det er derfor mennesker er så forskjellige, og har ulike karakterer på skolen - fordi vi har ulike livsoppgaver, som vi er perfekte til
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hmmm da lurer jeg på hva jeg ender opp med tilslutt.. for jeg hatet skolen.. å karakterene .. de var vel som såå.. bare de tingene som jeg int. meg for som det ble bra karakterer av.. hmm jeje.. spenndende å se hva som skjer dette året her =)Gaute skrev:Yepp, det er sant. Brukte samme ordet som Knut-Stian for enkelthetens skyld.Globeline skrev:Medier er folk som er kanaler, de ser ikke inn i fremtiden. Det er klarsynte og synske som gjør det Men folk kan selvfølgelig være begge deler. Eller mediet kan oppnå kontakt med noen som forteller om fremtiden.
Men alle kan utvikle seg til å både kanalisere og til å se inn i andre dimensjoner, til en viss grad ihvertfall. Dersom vi fjerner alle blokkeringer fra pannechakra/3. øye, så blir vi mer visuelle. Gjør vi det samme med hjertechakra og kronechakra så kan vi lettere kommunisere gjennom kanalisering. For noen kan evnene komme lettere enn hos andre, fordi de har gjort det før i tidligere liv - og fordi de sannsynligvis skal gjøre det igjen. Det er derfor mennesker er så forskjellige, og har ulike karakterer på skolen - fordi vi har ulike livsoppgaver, som vi er perfekte til
Jeg å tror nok at vi kan utvikle oss. men man må ta tiden til hjelp. er ikke noe som skjer over ei natt liksom,. at man er klar til å ta verden med storm . hihi.
så vi får bare ta tiden til hjelp. så ser vi hva som skjer, det er jo trossalt en mening med oss alle sammen. hva vi gjør å ikke gjør er opp til hver enkelt å ta det riktige valget.
nå skal jeg legge meg, så da får du sove godt gaute når den tid kommer =)
Antall ord: 298
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du gjorde det best i de fagene du interesserte deg mest for du også altså? Så rartMaritha skrev:hmmm da lurer jeg på hva jeg ender opp med tilslutt.. for jeg hatet skolen.. å karakterene .. de var vel som såå.. bare de tingene som jeg int. meg for som det ble bra karakterer av.. hmm jeje.. spenndende å se hva som skjer dette året her =)
Jeg å tror nok at vi kan utvikle oss. men man må ta tiden til hjelp. er ikke noe som skjer over ei natt liksom,. at man er klar til å ta verden med storm . hihi.
så vi får bare ta tiden til hjelp. så ser vi hva som skjer, det er jo trossalt en mening med oss alle sammen. hva vi gjør å ikke gjør er opp til hver enkelt å ta det riktige valget.
nå skal jeg legge meg, så da får du sove godt gaute når den tid kommer =)
Jeg gjorde ei tabbe og valgte en studieretning med de fagene jeg likte minst og gjorde det dårligst i, sluttet i yrket etter 7 år - det var jo gørr kjedelig. Men det var nok en mening med det også. Jeg har ihvertfall lært det til neste liv, at jeg skal satse på det jeg interesserer meg for. Dersom du ikke trives med jobben du er i, når den tapper deg for energi og livsglede - så er det et sikkert tegn på at dette ikke er din livsvei. Så sant det ikke er arbeidsmiljøet eller hvordan du forholder deg til miljøet som tapper deg da, og ikke jobben i seg selv. Da kan det være nok å skifte firma, eller å endre holdninger.
Sov godt Maritha! Burde tatt til fornuften og legge meg snart jeg også....
Antall ord: 297
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
Mange gode poeng, og jeg har ingen problemer med å forså hva du hva du mener, men det er andre ting som spiller inn på hvor store problemer man får med demoner av forekjellige type (disse svartkappene er høyst sansynlig demoner eller aller helst falne engler eller onde vampyr ånder). jeg vet ikke på hvilket felt du jobber, men enkelte har lettere for å få problemer/erfaring med demoner enn andre:Gaute skrev:Av de vesnene jeg har vært i kontakt med som gir ubehag og hissighet hos meg og andre jeg kjenner, så var den ene høy, med gammelt ansikt og røde øyner - det var "demonen" jeg snakket om. Jeg kanaliserte ham en stund, men hjelperne mine sa jeg ikke skulle høre på ham, fordi han prøvde å manipulere. Så da ga jeg meg, men han hengte seg på meg og ekssamboern ei ukes tid etterpå. Klebeånd eller demon, spiller ingen rolle - begge kan klebe. Energi er energi, og er de lav-frekvente og har bevissthet så kan de klenge - vel å merke dersom du åpner opp et lite smutthull i bevisstheten din og slipper de inn. Jeg kan fortsatt føle de tunge energiene til vesnene dersom jeg kobler meg på de jeg har møtt på tidligere, får en svak hodepine. Men det er helt greit, de må jo få lov til være en del av eksistensen de også stakkarsXirque Zdataan skrev:Gaute har misforstått ett par ting her. nemlig at det er litt forskjell på klebeånder og demoner. klebeånder gor degh ubehag og hissighet, du blir slapp, irritabel,kranglete, for fysisk smerte, tungsinn ++, slike lever på negative følelser og energier, dette er *lavere rangerte* demoner. de kan se ufattelig mektige ut men kan også psykes ut til intet enkelt. En Deamon av høyere rang, en hersker demon som har andre demoner som slaver, f.eks. sønnene og døtrene til Asmodeus, de er en annen historie.
Andre jeg har møtt er såkalte "svartkapper". Vesener med kappe, hette, og gulgrønne øglelignende øyner. Reptiler er et annet navn på disse. Disse næres også av frykt og negative tanker, og kan holde deg nede psykisk på en grå hverdag. Ingenting farlig med disse heller. Bare man vet at de næres av frykt, og møter de med kjærlighet og aksept, så forsvinner de.
Hersker-demoner som du skriver om har jeg aldri møtt, og kommer aldri til å møte de heller. Jeg tiltrekkes ikke disse lave energiene lengre. Men jeg kjenner noen som gjør det, et klarsynt medium med 20 års erfaring. H*n kjemper mot slike stadig vekk, inkludert reptiler og svartkapper....hele spekteret av negativitet som man kan finne på astral-planet. H*n ville ha meg med til et sted som var voktet av en stor stygg demon en gang. Mange sjeler hadde visst blitt fanget i en annen dimensjon inne i et fjell, for å slippe disse fri måtte vi beseire denne demonen som holdt vakt. Dette var et meeeget farlig oppdrag fikk jeg vite. Men det ble ikke noe av for min del. H*n kontaktet meg aldri, så h*n dro dit uten meg, og det gikk selvfølgelig helt fint.
Poenget mitt er at dersom man kommer borti slike lav-frekvente energier, gjerne om og om igjen, så er dette bare en slags test hvor du får sjansen til å overvinne frykt. Slik fungerer universet. Dersom du fortsetter å kjempe mot disse, og går kurs for å lære å slåss mot demoner osv. fordi du tror du må det "for å overleve" - så er du fanget i en ond sirkel. Det blir en håpløs kamp, som å prøve å utrydde en hel maurtue ved å tråkke på en og en maur. For å bryte denne sirkelen, må du erfare at dette ikke er noe å frykte eller å kjempe mot. Du må skifte ut frykt med kjærlighet og aksept. Og dersom du trives med denne demon-jakten fordi du synes det er spennende, så er det også et tankesett som er basert på frykt (ego). Så snart du skifter ut spennings-behovet med kjærlighet og aksept for vesnene, så sørger sjelen din for at dette blir kjedelig - fordi du ikke lenger trenger å erfare dette.
Livet er som en sirkel full av valg. Tar man feil valg, et valg som er basert på frykt og tvil - så møter man på det samme valget igjen helt til man har tatt riktig valg som er basert på kjærlighet. Hvis man tenker seg en løk: etterhvert som man tar riktige valg så er man ett lag nærmere midten, som er sjelen. Jo nærmere sjelen man er, jo nærmere er man sitt menneskelige potensiale.
Jeg har kommunisert med engler og vet de har mye god makt.jeg lurer litt på om Gaute tror på Engler? og englers makt?
saken er at Demoner er avgrunnens svar på engler.
Ville du ha gått i kamp mot en engel?
Demoner har fryktbasert makt, og den er ikke særlig mektig. Det gode er mektigere enn det onde. Kjærlighet er mektigere enn frykt.
Jeg skulle jo være med i kampen mot en slik en, men det ble ikke noe av fordi jeg kvittet meg med den fryktbaserte holdningen jeg hadde til slike. Jeg erfarte etterhvert at alt det skumle og fæle som mediumet fortalte meg om reptiler og demoner ikke lenger var riktig for meg. Det ble ikke lenger en del av min virkelighet. Jeg så at h*n var full av frykt, og at h*n fikk blåmerker av de samme vesnene som jeg selv hadde møtt på og fått fred ifra da jeg sendte dem kjærlighet og aksept fremfor frykt og kampvilje.
En mentor er bra å ha ja, men ikke nødvendigvis i forhold til ånder og husrens. Egne erfaringer av egne evner og metoder for å rense områder for negative energier er vel så bra, ofte bedre. Jo mer man prøver og feiler jo klokere blir man. Skal man kun gjøre som andre sier så kanskje man går glipp av gode erfaringer.Gaute har ett godt poeng, vi har alle vert amatører, men som amatør bør man ha en mentor som lærer deg opp og som er med deg og gir oppgaver og assistanse.
Jeg Ønsker deg lykke til Marihta og håper du får deg en mentor som kan lære deg opp og bli med deg tilbake til det huset for å assistere deg i å avslutte oppgaven som har blitt pålagt deg.
En mentor som har jobbet seg gjennom mye ego, og som stråler ut sjelskraft som smitter og hever bevisstheten til mennesker rundt ham er etter min mening den optimale mentor. En som handler utifra de universelle lovene som han har fått kjennskap til gjennom sjelen, og ikke gjennom bøker. En som taler rett fra sjelen og som gir deg tårer i øynene når han sier noe som din egen sjel gjenkjenner. Slike kan gi deg mye visdom ved å vekke den visdommen du selv har i sjelen, og den er mye mer verdifull og nyttig enn det du får vite på diverse "åndelige" kurs. Du får en høyere bevissthet og dermed større forståelse og klarhet for alt som er.
Jeg for min del har fått nok av "åndelige" foredrag med oppskrytte "åndelige" mennesker stappfulle av gammel tillært informasjon, slike som snakker ifra hodet og ikke hjertet. Dette er gørr kjedelig å høre på
Jeg kan anbefale et Silva UltraMind-kurs, der lærer du det grunnleggende innen klarsyn, healing, energi og metafysikk. Veldig bra kurs! Det er ikke som dyre Mumbo Jumbo-kurs hvor de fokuserer på EN retning, som "medium-utvikling", tarot-spåing eller lignende. Silva Ultramind dekker hele spekteret.
Jeg er healer og energimagiker/manipulator, og min "kundekrets" består primært av personer med plager som legene ikke finner forklaring på, og som får beskjed av leger om at det er psykisk. La meg understreke at disse ikke vet noe om klebeånder og demoner. lang mindre tror på dem, og på den måten ikke kan ha tiltrukket seg dem pga frykt.
Jeg er i kontakt med slike vesener daglig og har heller ikke frykt for dem, men når du jobber på denne måten, så skaper du deg fiender fra den andre siden. er du så "heldig" å få herskere på nakken så har du det gående, også forde at om du "elsker " *en* til "døde", så blir bare neste"mann" sent på deg, dette uansett om du frykter dem eller ikke.
Jeg kjenner klarsynte som til tider sliter med demoner, dette er ofte veldig sterke klarsynte som. av og til får problem med feilinformasjon. når infoen plutselig må sorteres, sliter dette. det er det som er grunnen til at selv "feilfrie" klarsynte tar feil.
Personer som ikke har en menneske ånd (stjernebarn) er mere utsatt enn mennesker, dette forde de er en trussel overfor "kjelleren": De er viktige brikker i krigen som pågår/har pågått astralt en god stund nå.
Medium har generelt mindre kontakt med Demoner, og overlater ofte den jobben til utdrivere, på den annen side er uerfarne medium lettere å besette da en fort kan glemme å sette opp forsvar mot slike, eller tror at ånden er av ett menneske.
Viser til overstående "hjemsøkt:A haunted House"
En Herskerdemon hadde slaveholdt 3 avdøde ånder i ett hus, de som flyttet inn i huset ble terrorisert av denne demonen; det startet faktisk med fysisk terror.,såkalt Poltergeist. Ingen av disse trodde på slike ting i utgangspkt.
Antall ord: 1647
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2006 00:00
- 18
- Lokalisering: Akershus
Maritha, det du fortalte var spennende og jeg skjønner at det var en stor opplevelse for deg. Du bør dra tilbake og se om du kanskje kan hjelpe denne mannen over. MEN det var ikke så lett å forstå hva du egentlig mente i det første innlegget ditt. Du skriver slik du snakker og da blir det mange underlige setninger og ikke alltid like lett å følge. Ikke noe kritikk !, det blir lett sånn for alle, når man skal skrive og er ivrig og oppglødd.
Jeg tror kanskje du er litt for nærtagende. Kan ikke se at du har fått så mye kritikk jeg. Bare respons og det må man tåle her inne selv om ikke all responsen går hånd i hånd med egne meninger og oppfatninger.
Det er jo slike tilbakemeldinger som får oss videre ikke sant ?
Jeg tror kanskje du er litt for nærtagende. Kan ikke se at du har fått så mye kritikk jeg. Bare respons og det må man tåle her inne selv om ikke all responsen går hånd i hånd med egne meninger og oppfatninger.
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei takk for innlegget ditt =) nei kan ikke si at jeg er nærtagende. men noen ganger blir man litt oppgitt.. men går over like fort som det kom. =)Drusilla skrev:Maritha, det du fortalte var spennende og jeg skjønner at det var en stor opplevelse for deg. Du bør dra tilbake og se om du kanskje kan hjelpe denne mannen over. MEN det var ikke så lett å forstå hva du egentlig mente i det første innlegget ditt. Du skriver slik du snakker og da blir det mange underlige setninger og ikke alltid like lett å følge. Ikke noe kritikk !, det blir lett sånn for alle, når man skal skrive og er ivrig og oppglødd.
Du vet, vi opplever ting forskjellig. ingen av oss er like. =)
Ja.. kansje jeg skriver sånn jeg snakker, men da jeg skrev innlegget skrev jeg det første som kom inn i hode mitt etter hva som hadde skjedd der opp da. men hvist noen føler det sånn at jeg skriver sånn jeg snakker. så kan det nok kansje ja , bli vanskelig å følge med..
=))
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei å takk for et fint innlegg =) er bra når noen skriver om dette. man lærer liksom litt mer. min mor fortalte meg om denne herskerdemon i dette huset. å jeg håper jeg slipper noen gang å møte på en sånn en ..Xirque Zdataan skrev:Mange gode poeng, og jeg har ingen problemer med å forså hva du hva du mener, men det er andre ting som spiller inn på hvor store problemer man får med demoner av forekjellige type (disse svartkappene er høyst sansynlig demoner eller aller helst falne engler eller onde vampyr ånder). jeg vet ikke på hvilket felt du jobber, men enkelte har lettere for å få problemer/erfaring med demoner enn andre:Gaute skrev:Av de vesnene jeg har vært i kontakt med som gir ubehag og hissighet hos meg og andre jeg kjenner, så var den ene høy, med gammelt ansikt og røde øyner - det var "demonen" jeg snakket om. Jeg kanaliserte ham en stund, men hjelperne mine sa jeg ikke skulle høre på ham, fordi han prøvde å manipulere. Så da ga jeg meg, men han hengte seg på meg og ekssamboern ei ukes tid etterpå. Klebeånd eller demon, spiller ingen rolle - begge kan klebe. Energi er energi, og er de lav-frekvente og har bevissthet så kan de klenge - vel å merke dersom du åpner opp et lite smutthull i bevisstheten din og slipper de inn. Jeg kan fortsatt føle de tunge energiene til vesnene dersom jeg kobler meg på de jeg har møtt på tidligere, får en svak hodepine. Men det er helt greit, de må jo få lov til være en del av eksistensen de også stakkarsXirque Zdataan skrev:Gaute har misforstått ett par ting her. nemlig at det er litt forskjell på klebeånder og demoner. klebeånder gor degh ubehag og hissighet, du blir slapp, irritabel,kranglete, for fysisk smerte, tungsinn ++, slike lever på negative følelser og energier, dette er *lavere rangerte* demoner. de kan se ufattelig mektige ut men kan også psykes ut til intet enkelt. En Deamon av høyere rang, en hersker demon som har andre demoner som slaver, f.eks. sønnene og døtrene til Asmodeus, de er en annen historie.
Andre jeg har møtt er såkalte "svartkapper". Vesener med kappe, hette, og gulgrønne øglelignende øyner. Reptiler er et annet navn på disse. Disse næres også av frykt og negative tanker, og kan holde deg nede psykisk på en grå hverdag. Ingenting farlig med disse heller. Bare man vet at de næres av frykt, og møter de med kjærlighet og aksept, så forsvinner de.
Hersker-demoner som du skriver om har jeg aldri møtt, og kommer aldri til å møte de heller. Jeg tiltrekkes ikke disse lave energiene lengre. Men jeg kjenner noen som gjør det, et klarsynt medium med 20 års erfaring. H*n kjemper mot slike stadig vekk, inkludert reptiler og svartkapper....hele spekteret av negativitet som man kan finne på astral-planet. H*n ville ha meg med til et sted som var voktet av en stor stygg demon en gang. Mange sjeler hadde visst blitt fanget i en annen dimensjon inne i et fjell, for å slippe disse fri måtte vi beseire denne demonen som holdt vakt. Dette var et meeeget farlig oppdrag fikk jeg vite. Men det ble ikke noe av for min del. H*n kontaktet meg aldri, så h*n dro dit uten meg, og det gikk selvfølgelig helt fint.
Poenget mitt er at dersom man kommer borti slike lav-frekvente energier, gjerne om og om igjen, så er dette bare en slags test hvor du får sjansen til å overvinne frykt. Slik fungerer universet. Dersom du fortsetter å kjempe mot disse, og går kurs for å lære å slåss mot demoner osv. fordi du tror du må det "for å overleve" - så er du fanget i en ond sirkel. Det blir en håpløs kamp, som å prøve å utrydde en hel maurtue ved å tråkke på en og en maur. For å bryte denne sirkelen, må du erfare at dette ikke er noe å frykte eller å kjempe mot. Du må skifte ut frykt med kjærlighet og aksept. Og dersom du trives med denne demon-jakten fordi du synes det er spennende, så er det også et tankesett som er basert på frykt (ego). Så snart du skifter ut spennings-behovet med kjærlighet og aksept for vesnene, så sørger sjelen din for at dette blir kjedelig - fordi du ikke lenger trenger å erfare dette.
Livet er som en sirkel full av valg. Tar man feil valg, et valg som er basert på frykt og tvil - så møter man på det samme valget igjen helt til man har tatt riktig valg som er basert på kjærlighet. Hvis man tenker seg en løk: etterhvert som man tar riktige valg så er man ett lag nærmere midten, som er sjelen. Jo nærmere sjelen man er, jo nærmere er man sitt menneskelige potensiale.
Jeg har kommunisert med engler og vet de har mye god makt.jeg lurer litt på om Gaute tror på Engler? og englers makt?
saken er at Demoner er avgrunnens svar på engler.
Ville du ha gått i kamp mot en engel?
Demoner har fryktbasert makt, og den er ikke særlig mektig. Det gode er mektigere enn det onde. Kjærlighet er mektigere enn frykt.
Jeg skulle jo være med i kampen mot en slik en, men det ble ikke noe av fordi jeg kvittet meg med den fryktbaserte holdningen jeg hadde til slike. Jeg erfarte etterhvert at alt det skumle og fæle som mediumet fortalte meg om reptiler og demoner ikke lenger var riktig for meg. Det ble ikke lenger en del av min virkelighet. Jeg så at h*n var full av frykt, og at h*n fikk blåmerker av de samme vesnene som jeg selv hadde møtt på og fått fred ifra da jeg sendte dem kjærlighet og aksept fremfor frykt og kampvilje.
En mentor er bra å ha ja, men ikke nødvendigvis i forhold til ånder og husrens. Egne erfaringer av egne evner og metoder for å rense områder for negative energier er vel så bra, ofte bedre. Jo mer man prøver og feiler jo klokere blir man. Skal man kun gjøre som andre sier så kanskje man går glipp av gode erfaringer.Gaute har ett godt poeng, vi har alle vert amatører, men som amatør bør man ha en mentor som lærer deg opp og som er med deg og gir oppgaver og assistanse.
Jeg Ønsker deg lykke til Marihta og håper du får deg en mentor som kan lære deg opp og bli med deg tilbake til det huset for å assistere deg i å avslutte oppgaven som har blitt pålagt deg.
En mentor som har jobbet seg gjennom mye ego, og som stråler ut sjelskraft som smitter og hever bevisstheten til mennesker rundt ham er etter min mening den optimale mentor. En som handler utifra de universelle lovene som han har fått kjennskap til gjennom sjelen, og ikke gjennom bøker. En som taler rett fra sjelen og som gir deg tårer i øynene når han sier noe som din egen sjel gjenkjenner. Slike kan gi deg mye visdom ved å vekke den visdommen du selv har i sjelen, og den er mye mer verdifull og nyttig enn det du får vite på diverse "åndelige" kurs. Du får en høyere bevissthet og dermed større forståelse og klarhet for alt som er.
Jeg for min del har fått nok av "åndelige" foredrag med oppskrytte "åndelige" mennesker stappfulle av gammel tillært informasjon, slike som snakker ifra hodet og ikke hjertet. Dette er gørr kjedelig å høre på
Jeg kan anbefale et Silva UltraMind-kurs, der lærer du det grunnleggende innen klarsyn, healing, energi og metafysikk. Veldig bra kurs! Det er ikke som dyre Mumbo Jumbo-kurs hvor de fokuserer på EN retning, som "medium-utvikling", tarot-spåing eller lignende. Silva Ultramind dekker hele spekteret.
Jeg er healer og energimagiker/manipulator, og min "kundekrets" består primært av personer med plager som legene ikke finner forklaring på, og som får beskjed av leger om at det er psykisk. La meg understreke at disse ikke vet noe om klebeånder og demoner. lang mindre tror på dem, og på den måten ikke kan ha tiltrukket seg dem pga frykt.
Jeg er i kontakt med slike vesener daglig og har heller ikke frykt for dem, men når du jobber på denne måten, så skaper du deg fiender fra den andre siden. er du så "heldig" å få herskere på nakken så har du det gående, også forde at om du "elsker " *en* til "døde", så blir bare neste"mann" sent på deg, dette uansett om du frykter dem eller ikke.
Jeg kjenner klarsynte som til tider sliter med demoner, dette er ofte veldig sterke klarsynte som. av og til får problem med feilinformasjon. når infoen plutselig må sorteres, sliter dette. det er det som er grunnen til at selv "feilfrie" klarsynte tar feil.
Personer som ikke har en menneske ånd (stjernebarn) er mere utsatt enn mennesker, dette forde de er en trussel overfor "kjelleren": De er viktige brikker i krigen som pågår/har pågått astralt en god stund nå.
Medium har generelt mindre kontakt med Demoner, og overlater ofte den jobben til utdrivere, på den annen side er uerfarne medium lettere å besette da en fort kan glemme å sette opp forsvar mot slike, eller tror at ånden er av ett menneske.
Viser til overstående "hjemsøkt:A haunted House"
En Herskerdemon hadde slaveholdt 3 avdøde ånder i ett hus, de som flyttet inn i huset ble terrorisert av denne demonen; det startet faktisk med fysisk terror.,såkalt Poltergeist. Ingen av disse trodde på slike ting i utgangspkt.
Antall ord: 1694
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
du vet at vii nnerst inne prøver å hjelpe håper jeg, og jeg hadde ingen planer om å skremme, bare gi en forklaring, og gi deg vilje til å ville dette.Maritha skrev:Hei takk for innlegget ditt =) nei kan ikke si at jeg er nærtagende. men noen ganger blir man litt oppgitt.. men går over like fort som det kom. =)Drusilla skrev:Maritha, det du fortalte var spennende og jeg skjønner at det var en stor opplevelse for deg. Du bør dra tilbake og se om du kanskje kan hjelpe denne mannen over. MEN det var ikke så lett å forstå hva du egentlig mente i det første innlegget ditt. Du skriver slik du snakker og da blir det mange underlige setninger og ikke alltid like lett å følge. Ikke noe kritikk !, det blir lett sånn for alle, når man skal skrive og er ivrig og oppglødd.
Ja.. kansje jeg skriver sånn jeg snakker, men da jeg skrev innlegget skrev jeg det første som kom inn i hode mitt etter hva som hadde skjedd der opp da. men hvist noen føler det sånn at jeg skriver sånn jeg snakker. så kan det nok kansje ja , bli vanskelig å følge med..
=))
Antall ord: 283
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei ja kjære deg =) jeg tar i mot alt med åpent hjerte =) å ja jeg vet dere vil hjelpe =)Xirque Zdataan skrev:du vet at vii nnerst inne prøver å hjelpe håper jeg, og jeg hadde ingen planer om å skremme, bare gi en forklaring, og gi deg vilje til å ville dette.Maritha skrev:Hei takk for innlegget ditt =) nei kan ikke si at jeg er nærtagende. men noen ganger blir man litt oppgitt.. men går over like fort som det kom. =)Drusilla skrev:Maritha, det du fortalte var spennende og jeg skjønner at det var en stor opplevelse for deg. Du bør dra tilbake og se om du kanskje kan hjelpe denne mannen over. MEN det var ikke så lett å forstå hva du egentlig mente i det første innlegget ditt. Du skriver slik du snakker og da blir det mange underlige setninger og ikke alltid like lett å følge. Ikke noe kritikk !, det blir lett sånn for alle, når man skal skrive og er ivrig og oppglødd.
=))
Noe jeg faktisk synes er veldig koselig, å jeg synes det er bra at dere deler erfaringer med meg =)
Jeg har vært mot tagelig i mange år. men da jeg var yngre, stengte jeg meg litt for det, men nå på bursdagen min i fjor fikk jeg en underlig beskjed av min mor. å så sa det bare pang. å nå går det ikke å lukke seg lenger,. for nå bare skjer det uannsett. så jeg tror at dette er min mening med livet. å da må man ta vare på det , å bruke fornuft =)
* men skriver til dere alle sammen , tusen takk for alle innlegg , jammen meg blitt ennå mer klok nå enn det jeg var gitt * =))
Antall ord: 419
Hide post links |