Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Poltergeist videoer
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Poltergeist videoer
Kom vist over disse to videoene her på et annet forum og syns det var ganske bra laget hvis det skulle være falskt, egentlig tror jeg nok det er falskt, men uansett så er det spennende å se på. Hva syns dere og har dere lignende klipp?
http://www.youtube.com/watch?v=PRaGjLJ-OtU
http://www.youtube.com/watch?v=BQBEVb-WA8o
Og ja hvis noen lurer på hva et poltergeist er så er det vanligvis det man mener med ånder som ikke er redd for å vise at dem er der, gjerne ved å lage lyder, flytte eller å kaste på ting.
http://www.youtube.com/watch?v=PRaGjLJ-OtU
http://www.youtube.com/watch?v=BQBEVb-WA8o
Og ja hvis noen lurer på hva et poltergeist er så er det vanligvis det man mener med ånder som ikke er redd for å vise at dem er der, gjerne ved å lage lyder, flytte eller å kaste på ting.
Antall ord: 101
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Til alle dere unge, uskyldige som ikke vet hva en poltergeist er...
Se filmene!!
(poltergeist 1, poltergeist 2 osv osv...)
De florerte da jeg var ung (AAAAHRG, snakker om å ha blitt gammel... "da jeg var ung", liksom... )
Uansett, de er vel fra åtti-tallet,
og er utvilsomt grunnen til at jeg grøsser på ryggen bare jeg hører ordet poltergeist...
Jada, jeg er kjent for å være pysete! Og egentlig burde jeg kanskje bare ha sett de filmene igjen nå, for jeg tror kanskje ikke de er så skumle som jeg husker dem...
Men jeg tør ikke
Hilsen Lilja, som faktisk ikke er tredve enda!!
Se filmene!!
(poltergeist 1, poltergeist 2 osv osv...)
De florerte da jeg var ung (AAAAHRG, snakker om å ha blitt gammel... "da jeg var ung", liksom... )
Uansett, de er vel fra åtti-tallet,
og er utvilsomt grunnen til at jeg grøsser på ryggen bare jeg hører ordet poltergeist...
Jada, jeg er kjent for å være pysete! Og egentlig burde jeg kanskje bare ha sett de filmene igjen nå, for jeg tror kanskje ikke de er så skumle som jeg husker dem...
Men jeg tør ikke
Hilsen Lilja, som faktisk ikke er tredve enda!!
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
De er ikke skumle i det hele tatt Lilja-selv for en "pyse". Fine filmer, har sett dem så mange ganger og helt alene. Så bare se dem du, og blir du redd så skyld på meg.
Antall ord: 37
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg HAR jo sett dem!!sosja skrev:De er ikke skumle i det hele tatt Lilja-selv for en "pyse". Fine filmer, har sett dem så mange ganger og helt alene. Så bare se dem du, og blir du redd så skyld på meg.
Og som sagt, grøsser enda bare jeg hører ordet poltergeist!
Men jeg har dog en merkelig greie med akkurat sånne filmer, syns det er kjempeskummelt, mens jeg syns andre "bra skrekkfilmer" er tåpelige, og jeg sitter og ler meg gjennom dem...
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Sto bare at du egentlig ville se dem igjen, det var det jeg tenkte på da jeg skrev, men som du sier, det er mange skrekkfilmer man bare ler av, men derimot synes jeg Amytville er dritskummel, har sett den mange ganger alene. :mozilla_smile:
Antall ord: 45
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Det med døren var bra laget,lurer på hvordan det gikk for seg.
Antall ord: 14
Hide post links |
Har sett eneren og jeg var sikkert yngre enn deg....den er ikke skummel!!!Lilja skrev:Jeg HAR jo sett dem!!sosja skrev:De er ikke skumle i det hele tatt Lilja-selv for en "pyse". Fine filmer, har sett dem så mange ganger og helt alene. Så bare se dem du, og blir du redd så skyld på meg.
Og som sagt, grøsser enda bare jeg hører ordet poltergeist!
Men jeg har dog en merkelig greie med akkurat sånne filmer, syns det er kjempeskummelt, mens jeg syns andre "bra skrekkfilmer" er tåpelige, og jeg sitter og ler meg gjennom dem...
Men da har du ikke mye å gå på før du springer av gårde.....etter å ha sett en grøsser...sånn...generelt altså
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2006 19:38
- 17
- Lokalisering: Trondheim
TIL LILJA:
Jeg er 12 år, og har sett èn Poltergeist film, og har ikke så lyst å se flere! xD Den jeg så, tror jeg var nr. 1. Jeg fikk ikke sove før flere mnd. etterpå! =/ Den var skikkelig creepy, azz.. Det var med den da jenta ble sugd inn i lekebua. Etter jeg så filmen, fikk jeg ikke sove fordi jeg trodde treet utenfor rommet mitt skulle komme å ta meg! xP Trodde også at det var et monster (poltergeist) oppe på loftet... Så jeg anbefaler ikke denne filmen for barn under 12 år! (Jeg var 10 da jeg så filmen)
Mvh. Stine^^,
Jeg er 12 år, og har sett èn Poltergeist film, og har ikke så lyst å se flere! xD Den jeg så, tror jeg var nr. 1. Jeg fikk ikke sove før flere mnd. etterpå! =/ Den var skikkelig creepy, azz.. Det var med den da jenta ble sugd inn i lekebua. Etter jeg så filmen, fikk jeg ikke sove fordi jeg trodde treet utenfor rommet mitt skulle komme å ta meg! xP Trodde også at det var et monster (poltergeist) oppe på loftet... Så jeg anbefaler ikke denne filmen for barn under 12 år! (Jeg var 10 da jeg så filmen)
Mvh. Stine^^,
Antall ord: 104
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
Ja det var nå nesten i det yngste laget.
Kanskje du skal vente litt til med å se skumle filmer???
Kanskje du skal vente litt til med å se skumle filmer???
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2006 02:06
- 18
- Lokalisering: Sandnessjøen
:mozilla_surprised: De derre var rå!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ikke huske å ha sett noen filmer som var så klare før, få ting så godt bevist er
noe jeg har huget etter!!!!
Som dere vet :
Kan ikke huske å ha sett noen filmer som var så klare før, få ting så godt bevist er
noe jeg har huget etter!!!!
Som dere vet :
Antall ord: 33
Some souls never rests!!!!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2006 14:31
- 17
- Lokalisering: Arendal
-
- Standard bruker
- 18
Jeg var elleve da jeg så dem...Vermilion Oriol skrev:
Har sett eneren og jeg var sikkert yngre enn deg....den er ikke skummel!!!
Men da har du ikke mye å gå på før du springer av gårde.....etter å ha sett en grøsser...sånn...generelt altså
Tøff i trynet, og VELDIG spak etterpå
Det er noe med nettopp poltergeist-filmene som skremmer vannet av meg!!
Men har faktisk ikke vært borti så mange andre grøssere som virkelig har gjort meg redd... Som sagt, endel av de filmene som andre syns er fæle, syns jeg bare er tåpelige...
Bare sånn til mitt forsvar
Vil da ikke få tidenes pyse-stempel på meg :mozilla_wink:
Antall ord: 122
Hide post links |
Jeg var elleve da jeg så dem...
Men har faktisk ikke vært borti så mange andre grøssere som virkelig har gjort meg redd... Som sagt, endel av de filmene som andre syns er fæle, syns jeg bare er tåpelige...
Vil da ikke få tidenes pyse-stempel på meg :mozilla_wink:[/quote]
Ha ha ingen fare.
Vennina mi var redd Candyman og IT hun.
Vil da ikke få tidenes pyse-stempel på meg :mozilla_wink:[/quote]
Ha ha ingen fare.
Vennina mi var redd Candyman og IT hun.
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Huff, IT var faktisk skummelt selv for meg...
Antall ord: 8
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |