Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelper eller bare skytesengel?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Jerker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 20 Mar 2005 17:33
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et øde sted kalt Skedsmokorset

Hjelper eller bare skytesengel?

Innlegg av Jerker »

Har lurt på en ting siden 2002/2003
Venninna mi Helena så noe rart bak faren sin en gang hu satt å spiste frokost eller no, hun stoppet og spiste og konsentrerte seg om å se det bak ham, hun beskrev dette som en høy gammel mann med et langt skjegg, personen var helt blå sånn skiftende mellom blå og lyse blå. Han så ganske streng ut og bare stod der bak ham med et strengt uttrykk.

Hva er dette? Både hun og jeg har lurt lenge på hva dette er for noe...
Har hørt at skytesengelen din går bak deg, altså en død person fra slekta di, fikk høre det fra en synks person som har drevet med dette i mange år, men var han her en slik engel, til tross for det sure ansktiet sitt kunne han godt ha vært det har Helena sagt...
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
TheTech

Innlegg av TheTech »

Kansje det var en hjelper, hun spiste med feil hand kansje?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

hei

Innlegg av line001 »

denne personen hun så bak denne mannen, kan være et gjenferd som ikke har kommet over enda.. eller en nær slektning som ha kommet på besøk. Du kan ikke se hvem som er hva..

Men når man har de åndligeveilederne med seg står de som oftes bak deg.. Da jeg skulle ta healing på moren min kunne jeg kjenne en annen sin energi som lå litt utenfor høyre skulder. denne personen var henne åndligeveileder.. (jeg tror du skal høre på hjertet ditt, spørre ved tankene: "hvem er du?" og høre om du får svar.. dette kan være overaskende i starten men kan hjelpe dere begge på veien.. :) )
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links