Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ 1.Juledag skjedde det jeg var mest redd for..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
Gaute har misforstått ett par ting her. nemlig at det er litt forskjell på klebeånder og demoner. klebeånder gor degh ubehag og hissighet, du blir slapp, irritabel,kranglete, for fysisk smerte, tungsinn ++, slike lever på negative følelser og energier, dette er *lavere rangerte* demoner. de kan se ufattelig mektige ut men kan også psykes ut til intet enkelt. En Deamon av høyere rang, en hersker demon som har andre demoner som slaver, f.eks. sønnene og døtrene til Asmodeus, de er en annen historie.
jeg lurer litt på om Gaute tror på Engler? og englers makt?
saken er at Demoner er avgrunnens svar på engler.
Ville du ha gått i kamp mot en engel?
Gaute har ett godt poeng, vi har alle vert amatører, men som amatør bør man ha en mentor som lærer deg opp og som er med deg og gir oppgaver og assistanse.
Jeg Ønsker deg lykke til Marihta og håper du får deg en mentor som kan lære deg opp og bli med deg tilbake til det huset for å assistere deg i å avslutte oppgaven som har blitt pålagt deg.
Gaute har ett godt poeng, vi har alle vert amatører, men som amatør bør man ha en mentor som lærer deg opp og som er med deg og gir oppgaver og assistanse.
Jeg Ønsker deg lykke til Marihta og håper du får deg en mentor som kan lære deg opp og bli med deg tilbake til det huset for å assistere deg i å avslutte oppgaven som har blitt pålagt deg.
Antall ord: 199
non omnis moriar
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 14:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
Takk for innlegg =)Xirque Zdataan skrev:Gaute har misforstått ett par ting her. nemlig at det er litt forskjell på klebeånder og demoner. klebeånder gor degh ubehag og hissighet, du blir slapp, irritabel,kranglete, for fysisk smerte, tungsinn ++, slike lever på negative følelser og energier, dette er *lavere rangerte* demoner. de kan se ufattelig mektige ut men kan også psykes ut til intet enkelt. En Deamon av høyere rang, en hersker demon som har andre demoner som slaver, f.eks. sønnene og døtrene til Asmodeus, de er en annen historie.
Jeg hadde nå en slags " mentor " men tror ikke han var så seriøs som det han skulle ha det til..
men jeg har nå planene klare. å ja jeg skal ha med meg noen når jeg skal tilbake ditt.
Godt Nytt år =)
Antall ord: 248
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jun 2006 23:10
- 18
Hawk skrev:
Modig jente du , drit i all "pepper" som kommer .. folk har forskjellige grunner til å lette på trykket iblandt
Jeg tror det finnes mennesker som elsker å mystifisere seg selv , også her inne ..
Lykke til videre , driv med det du føler er meningsfullt
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tusen takk for et koselig innlegg =) hihi.. ja jeg tar meg ikke så ille nær av " pepper " liksom.. selv om en blir litt oppgitt av at noen ikke forstår hva man prøver å si.. er som om samme hva man skriver å hvordan man roterer det man vil skrive så , vil en eller annen oppta det jeg har skrevet feil like vel. så jeg sier det bare rett ut.. =)
god jul =)
GOD JUL & GODT NYTTÅR til deg også Maritha Tror ihvertfall Vi forstår hverandre .. Det er så enkelt som at noen personer liker å være litt kverulanter , de kan ha en dårlig dag feks .. helt naturlig det .
Noen blir gode i aksjetransaksjoner , noen blir flinke selgere , noen er supre malere , ja kort sagt , vi duger til forskjellige ting her i verden .
Ta det pent med rakettene !
Modig jente du , drit i all "pepper" som kommer .. folk har forskjellige grunner til å lette på trykket iblandt
Jeg tror det finnes mennesker som elsker å mystifisere seg selv , også her inne ..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tusen takk for et koselig innlegg =) hihi.. ja jeg tar meg ikke så ille nær av " pepper " liksom.. selv om en blir litt oppgitt av at noen ikke forstår hva man prøver å si.. er som om samme hva man skriver å hvordan man roterer det man vil skrive så , vil en eller annen oppta det jeg har skrevet feil like vel. så jeg sier det bare rett ut.. =)
god jul =)
GOD JUL & GODT NYTTÅR til deg også Maritha Tror ihvertfall Vi forstår hverandre .. Det er så enkelt som at noen personer liker å være litt kverulanter , de kan ha en dårlig dag feks .. helt naturlig det .
Noen blir gode i aksjetransaksjoner , noen blir flinke selgere , noen er supre malere , ja kort sagt , vi duger til forskjellige ting her i verden .
Antall ord: 184
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Tusen takk for det =) ja det er godt at noen forstår hihi.. =) her blir det nok ingen raketter.. meneh.. mange å se på iallfall =)Hawk skrev:Hawk skrev:
god jul =)
Ta det rolig du da.. hhi.. du skal sikkert ha noen hihi
Antall ord: 222
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Av de vesnene jeg har vært i kontakt med som gir ubehag og hissighet hos meg og andre jeg kjenner, så var den ene høy, med gammelt ansikt og røde øyner - det var "demonen" jeg snakket om. Jeg kanaliserte ham en stund, men hjelperne mine sa jeg ikke skulle høre på ham, fordi han prøvde å manipulere. Så da ga jeg meg, men han hengte seg på meg og ekssamboern ei ukes tid etterpå. Klebeånd eller demon, spiller ingen rolle - begge kan klebe. Energi er energi, og er de lav-frekvente og har bevissthet så kan de klenge - vel å merke dersom du åpner opp et lite smutthull i bevisstheten din og slipper de inn. Jeg kan fortsatt føle de tunge energiene til vesnene dersom jeg kobler meg på de jeg har møtt på tidligere, får en svak hodepine. Men det er helt greit, de må jo få lov til være en del av eksistensen de også stakkarsXirque Zdataan skrev:Gaute har misforstått ett par ting her. nemlig at det er litt forskjell på klebeånder og demoner. klebeånder gor degh ubehag og hissighet, du blir slapp, irritabel,kranglete, for fysisk smerte, tungsinn ++, slike lever på negative følelser og energier, dette er *lavere rangerte* demoner. de kan se ufattelig mektige ut men kan også psykes ut til intet enkelt. En Deamon av høyere rang, en hersker demon som har andre demoner som slaver, f.eks. sønnene og døtrene til Asmodeus, de er en annen historie.
Andre jeg har møtt er såkalte "svartkapper". Vesener med kappe, hette, og gulgrønne øglelignende øyner. Reptiler er et annet navn på disse. Disse næres også av frykt og negative tanker, og kan holde deg nede psykisk på en grå hverdag. Ingenting farlig med disse heller. Bare man vet at de næres av frykt, og møter de med kjærlighet og aksept, så forsvinner de.
Hersker-demoner som du skriver om har jeg aldri møtt, og kommer aldri til å møte de heller. Jeg tiltrekkes ikke disse lave energiene lengre. Men jeg kjenner noen som gjør det, et klarsynt medium med 20 års erfaring. H*n kjemper mot slike stadig vekk, inkludert reptiler og svartkapper....hele spekteret av negativitet som man kan finne på astral-planet. H*n ville ha meg med til et sted som var voktet av en stor stygg demon en gang. Mange sjeler hadde visst blitt fanget i en annen dimensjon inne i et fjell, for å slippe disse fri måtte vi beseire denne demonen som holdt vakt. Dette var et meeeget farlig oppdrag fikk jeg vite. Men det ble ikke noe av for min del. H*n kontaktet meg aldri, så h*n dro dit uten meg, og det gikk selvfølgelig helt fint.
Poenget mitt er at dersom man kommer borti slike lav-frekvente energier, gjerne om og om igjen, så er dette bare en slags test hvor du får sjansen til å overvinne frykt. Slik fungerer universet. Dersom du fortsetter å kjempe mot disse, og går kurs for å lære å slåss mot demoner osv. fordi du tror du må det "for å overleve" - så er du fanget i en ond sirkel. Det blir en håpløs kamp, som å prøve å utrydde en hel maurtue ved å tråkke på en og en maur. For å bryte denne sirkelen, må du erfare at dette ikke er noe å frykte eller å kjempe mot. Du må skifte ut frykt med kjærlighet og aksept. Og dersom du trives med denne demon-jakten fordi du synes det er spennende, så er det også et tankesett som er basert på frykt (ego). Så snart du skifter ut spennings-behovet med kjærlighet og aksept for vesnene, så sørger sjelen din for at dette blir kjedelig - fordi du ikke lenger trenger å erfare dette.
Livet er som en sirkel full av valg. Tar man feil valg, et valg som er basert på frykt og tvil - så møter man på det samme valget igjen helt til man har tatt riktig valg som er basert på kjærlighet. Hvis man tenker seg en løk: etterhvert som man tar riktige valg så er man ett lag nærmere midten, som er sjelen. Jo nærmere sjelen man er, jo nærmere er man sitt menneskelige potensiale.
Jeg har kommunisert med engler og vet de har mye god makt.jeg lurer litt på om Gaute tror på Engler? og englers makt?
Demoner har fryktbasert makt, og den er ikke særlig mektig. Det gode er mektigere enn det onde. Kjærlighet er mektigere enn frykt.
Jeg skulle jo være med i kampen mot en slik en, men det ble ikke noe av fordi jeg kvittet meg med den fryktbaserte holdningen jeg hadde til slike. Jeg erfarte etterhvert at alt det skumle og fæle som mediumet fortalte meg om reptiler og demoner ikke lenger var riktig for meg. Det ble ikke lenger en del av min virkelighet. Jeg så at h*n var full av frykt, og at h*n fikk blåmerker av de samme vesnene som jeg selv hadde møtt på og fått fred ifra da jeg sendte dem kjærlighet og aksept fremfor frykt og kampvilje.
En mentor er bra å ha ja, men ikke nødvendigvis i forhold til ånder og husrens. Egne erfaringer av egne evner og metoder for å rense områder for negative energier er vel så bra, ofte bedre. Jo mer man prøver og feiler jo klokere blir man. Skal man kun gjøre som andre sier så kanskje man går glipp av gode erfaringer.Gaute har ett godt poeng, vi har alle vert amatører, men som amatør bør man ha en mentor som lærer deg opp og som er med deg og gir oppgaver og assistanse.
En mentor som har jobbet seg gjennom mye ego, og som stråler ut sjelskraft som smitter og hever bevisstheten til mennesker rundt ham er etter min mening den optimale mentor. En som handler utifra de universelle lovene som han har fått kjennskap til gjennom sjelen, og ikke gjennom bøker. En som taler rett fra sjelen og som gir deg tårer i øynene når han sier noe som din egen sjel gjenkjenner. Slike kan gi deg mye visdom ved å vekke den visdommen du selv har i sjelen, og den er mye mer verdifull og nyttig enn det du får vite på diverse "åndelige" kurs. Du får en høyere bevissthet og dermed større forståelse og klarhet for alt som er.
Jeg for min del har fått nok av "åndelige" foredrag med oppskrytte "åndelige" mennesker stappfulle av gammel tillært informasjon, slike som snakker ifra hodet og ikke hjertet. Dette er gørr kjedelig å høre på
Jeg kan anbefale et Silva UltraMind-kurs, der lærer du det grunnleggende innen klarsyn, healing, energi og metafysikk. Veldig bra kurs! Det er ikke som dyre Mumbo Jumbo-kurs hvor de fokuserer på EN retning, som "medium-utvikling", tarot-spåing eller lignende. Silva Ultramind dekker hele spekteret.
Antall ord: 1260
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
må bare si at du er tøff, MAritha, som faktisk er villig til å fortelle om opplevelsen din her. her veldig glad for å få lese den :mozilla_smile: og som vi alle sikekrt vet, skal det svært lite til før man får kritikk, blir irettesatt eller misforstått. det skal litt til for å få aksept her inne virker det som.
som sagt, innmari tøft av deg å gjøre dette her. stå på, og drit i all kriikken du måtte få ! når det kommer til stykket er det du selv som vet best hvordan dine evner virker :mozilla_smile:
så må jeg si at Gaute, du virker som en veldig informert og erfaren person. var veldig interessant og lærerikt å lese innleggene dine ! bra vi har sånne som deg her ! :mozilla_smile:
som sagt, innmari tøft av deg å gjøre dette her. stå på, og drit i all kriikken du måtte få ! når det kommer til stykket er det du selv som vet best hvordan dine evner virker :mozilla_smile:
så må jeg si at Gaute, du virker som en veldig informert og erfaren person. var veldig interessant og lærerikt å lese innleggene dine ! bra vi har sånne som deg her ! :mozilla_smile:
Antall ord: 138
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Takk for at du deler din historie med oss Maritha :mozilla_smile:
Jeg gleder meg til å høre fortsettelsen.. :mozilla_wink:
Jeg har også opplevd at ånder har gått inn i meg, via nakken.. Var det sånn for deg?
Håper du kan hjelpe ånden videre.. Klem
Jeg har også opplevd at ånder har gått inn i meg, via nakken.. Var det sånn for deg?
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei tusen takk for et fint innlegg. blir glad når noen forstår hva jeg snakker om =) ville jo bare dele mine opplevelser med dere andre. å setter stor pris på dere som forstår uten å gi kritikk osv..chupacabra16 skrev:må bare si at du er tøff, MAritha, som faktisk er villig til å fortelle om opplevelsen din her. her veldig glad for å få lese den :mozilla_smile: og som vi alle sikekrt vet, skal det svært lite til før man får kritikk, blir irettesatt eller misforstått. det skal litt til for å få aksept her inne virker det som.
JA Gaute er jeg å glad for at vi har her inne, lærer mye av å lese det han skriver. han er fliiink =) det kommer nok mer fra meg om akkurat dette med 1 juledagen må jo skrive inn hvordan det gikk til slutt =)
Godt nyttår til deg og dine =)
Antall ord: 229
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei på deg, og tusen takk =)ToneG skrev:Takk for at du deler din historie med oss Maritha :mozilla_smile:
Jeg håper jeg kan hjelpe den iallfall. om jeg ikke gjør det selv , skal jeg iallfall prøve å få med meg noen som kan gjøre det. å jeg skal ikke dra tilbake ditt før jeg evt har noen som kan det. el så klart evt hvst jeg har lært meg å føre den videre. =)
Skal legge ut hvordan det har gått da vi har ført ham over =)
Nei.. ikke via nakken. gikk så fort fra han på en måte dyttet mannen til mamma vekk, fra han var inne i meg. var som han bare smatt inn rett forfra på meg. =)
Men ikke via nakken.
Du må gjærne fortelle meg mer om hvordan du har opplevd dine ånder da ?
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Merkelig det at de kan gå inn i oss..Maritha skrev:Hei på deg, og tusen takk =)ToneG skrev:Takk for at du deler din historie med oss Maritha :mozilla_smile:
Jeg håper jeg kan hjelpe den iallfall. om jeg ikke gjør det selv , skal jeg iallfall prøve å få med meg noen som kan gjøre det. å jeg skal ikke dra tilbake ditt før jeg evt har noen som kan det. el så klart evt hvst jeg har lært meg å føre den videre. =)
Nei.. ikke via nakken. gikk så fort fra han på en måte dyttet mannen til mamma vekk, fra han var inne i meg. var som han bare smatt inn rett forfra på meg. =)
Men ikke via nakken.
Jeg er sikker på at du kan hjelpe ånden, iallefall om du kan kommunisere med den..
Får håpe noen kan lære deg det...
Lykke til!
Antall ord: 229
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja det er rart.. ennå en ting å begynne å lure seg over hihi =)ToneG skrev:Merkelig det at de kan gå inn i oss..Maritha skrev:Hei på deg, og tusen takk =)ToneG skrev:Takk for at du deler din historie med oss Maritha :mozilla_smile:
Men ikke via nakken.
Jeg er sikker på at du kan hjelpe ånden, iallefall om du kan kommunisere med den..
Får håpe noen kan lære deg det...
Lykke til!
Antall ord: 243
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2006 14:31
- 17
- Lokalisering: Arendal
-
- Nybegynner
- 18
=))goolux skrev:Takk for historien din
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2006 02:06
- 18
- Lokalisering: Sandnessjøen
NEI NÅ ER DET NOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er ganske ofte inne her å leser om spennede ting, koser meg stort...
MEN så kommer det sånne som SÅNNE KVALMSEKKER som Frokost, Sparrow og ødelegger alt........
HVORFOR er dere her inne egentlig?????
HVA er vitsen med å holde på slik????
og det er flere av dere her inne!!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....
Maritha, stå på fortsett med ditt, syns historien din var kongebra, lyst å ta en tur dit jeg også!!!
MEN så kommer det sånne som SÅNNE KVALMSEKKER som Frokost, Sparrow og ødelegger alt........
Maritha, stå på fortsett med ditt, syns historien din var kongebra, lyst å ta en tur dit jeg også!!!
Antall ord: 74
Some souls never rests!!!!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei takk for innlegget =) å takk for at du tror på meg da =)) hihi.. ja ikke alle som er like sikkre i den duren der..hihi.. men vi har jo forskjellige ting å tro på alle man =)The Undertaker skrev:NEI NÅ ER DET NOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja.. en har lyst å dra tilbake, men om jeg i det hele tatt viser veien ditt.. kommer veldig ann på gitt. for etter min mening, så skal jeg kunn vise veien til huset med noen som kan føre han over. så om du kan det.. så sakker vi kansje Gody nyttår til deg og dine =)
Antall ord: 169
Hide post links |