Universet & dets hemmeligheter ⇒ 3 LYS
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Okt 2006 14:00
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sarpsborg
3 LYS
Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Antall ord: 90
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Re: 3 LYS
Kanskje noen andre barn som ikke klarer vente til 24:00 på søndag?Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kan dere ikke vente med rakettene til nyttår da, så folk får feire nyttår på nyttår, og slipper å feire en hel uke? Når tiden endelig er inne er man søren så lei av raketter at man kan kaste opp av mindre.
Antall ord: 153
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Hahaha. Svært så saklig.Globeline skrev:Kanskje noen andre barn som ikke klarer vente til 24:00 på søndag?Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kan dere ikke vente med rakettene til nyttår da, så folk får feire nyttår på nyttår, og slipper å feire en hel uke? Når tiden endelig er inne er man søren så lei av raketter at man kan kaste opp av mindre.
Neida, jeg er enig med deg i den rakett saken. Synes jeg hører raketter her i ett sett. Slitsomt.
Antall ord: 180
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Uff. Ja. det blir så rakettene starter 2 dager før. Og når klokken endelig er midnatt er ser vi faktisk ingen forskjell. det ser likt ut som det har gjort i to dager. Nesten så jeg er enig i at privatpersoner ikke skulle fått lov å fyre opp raketter. Hva er vitsen? De ødelegger bare nyttårsfesten for de som ønsker å symbolisere midnatt.un0rmal skrev:Hahaha. Svært så saklig.Globeline skrev:Kanskje noen andre barn som ikke klarer vente til 24:00 på søndag?Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Neida, jeg er enig med deg i den rakett saken. Synes jeg hører raketter her i ett sett. Slitsomt.
Antall ord: 247
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Raketter skulle ha vært forbudt ved Norsk lov..
Antall ord: 9
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
Har hørt raketter i en måned nå jeg.
Ja det hadde gått an å vente til nyttårsaften.
Ja det hadde gått an å vente til nyttårsaften.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- 18
Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Lokalisering: Akershus
Kanskje et fly, hvor du så et lys foran, et bak, og et på den ene vingen?Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Antall ord: 109
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Nei det var det ikke,det blinket ikke og det var for langt unna til å være fly.Ananas skrev:Kanskje et fly, hvor du så et lys foran, et bak, og et på den ene vingen?Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.Globeline skrev:Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Gjorde det pga hadde fikk bare lyst. Ah folk som deg irriterer meg jaja.
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
-
- Standard bruker
- 18
Du mener altså at du ikke forstår problemet med at raketter fyker i en hel uke slik at når det er nyttår så blir det ingen forskjell? Det er da også omtrent hva jeg forventet.Berat skrev:
Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
"Gjorde det pga hadde fikk bare lyst". Hhaahahhaha. Jaja.Berat skrev:Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.Globeline skrev:Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Vet du hva ? Folk som deg irriterer meg veldig.
And btw, om det er noen her som ikke er smart så er det du
Antall ord: 160
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Dette er mer i ferd med å bli mobbetråd/hate-raketter-før-nyttårsaften-tråd enn å handle om lysene som ble observert...un0rmal skrev:"Gjorde det pga hadde fikk bare lyst". Hhaahahhaha. Jaja.Berat skrev:Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.Globeline skrev:Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Vet du hva ? Folk som deg irriterer meg veldig.
And btw, om det er noen her som ikke er smart så er det du
Antall ord: 186
Hide post links |