Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBle pappa hjelpet?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

det er bra :D
Antall ord: 3
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Skeptikeren: Hvordan tolket du innlegget mitt da? Hva tror du jeg mente, siden du sier det jeg skrev var motsigende.

:mozilla_smile:
Antall ord: 22
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Ble pappa hjelpet?

Innlegg av Globeline »

mvga skrev:Når pappa hadde begynnt i Televerket skulle han til et sted. Han parkerte i en nedoverbakke, ovenfor han var en lastebil. Han skulle til og gå mellom Lastebilen og bilen hans, men "noe" sa til han att det ikke var lurt. Så han gikk rundt lastebilen. Akuratt da "glapp" lastebilden "fotfestet" og kræsja inn i bilen til pappa. Så hvis han hadde gått igjen der hadde han blitt klemt. Var det en hjelper som sa ifra til han da?
Eller kanskje han har god intuisjon. Eller kanskje han er fornuftig og tenker før han handler. Det var en ganske logisk slutning. Det er vanskelig å si, det var uansett flott. Og han vet nok selv, om det var innstinkt eller hjelp utenfra. Bare spør ham :)
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

un0rmal skrev:Skeptikeren: Hvordan tolket du innlegget mitt da? Hva tror du jeg mente, siden du sier det jeg skrev var motsigende.

:mozilla_smile:
"Hver gang noen gjør noe slikt. Så er det automatisk hjelperne som har hjulpet til."

Her mener du at det var hjelperne som automatisk ordnet det slik at han gikk rundt lastebilen.

"Jeg tror at det like godt kan ha vært en tilfeldighet. Og det kan ha vært han selv, agefølelsen og intuisjon og det der."

Men her mener du at det er en tilfeldighet/magefølelse.

Syns det ble litt rart :mozilla_wink:
Antall ord: 102
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

skeptikeren skrev:
un0rmal skrev:Skeptikeren: Hvordan tolket du innlegget mitt da? Hva tror du jeg mente, siden du sier det jeg skrev var motsigende.

:mozilla_smile:
"Hver gang noen gjør noe slikt. Så er det automatisk hjelperne som har hjulpet til."

Her mener du at det var hjelperne som automatisk ordnet det slik at han gikk rundt lastebilen.

"Jeg tror at det like godt kan ha vært en tilfeldighet. Og det kan ha vært han selv, agefølelsen og intuisjon og det der."

Men her mener du at det er en tilfeldighet/magefølelse.

Syns det ble litt rart :mozilla_wink:
Det jeg mente var at andre automatisk tror at det er hjelperne. Men jeg tror IKKE det hjelperne hver gang. Jeg tror at det like så godt kan være en tilfeldighet eller magefølelsen. :mozilla_wink:
Antall ord: 141
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Okei, da hang det bedre sammen :mozilla_smile:
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

skeptikeren skrev:Okei, da hang det bedre sammen :mozilla_smile:
Hehe, jeg skjønte ikke helt hva du mente da du sa at innlegget mitt var motsigende. Men når du forklarte deg. Så ser jeg hvordan du har misforstått.
Antall ord: 41
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links