hehe.. at BA skriver dritt nei.. h*n er flink til å holde seg til fakta.. og denne historien minner veldig om ansvarsfraskrivelse.. så er enig med BA der..Fishy skrev:Herregud er ikke du her for annet enn å skrive dritt til alle eller??BA skrev:Snakk om ansvarsfraskrivelse.
Hvis du ikke er iform til å kjøre, skal du la bilen stå. Ikke begynne å skylde på uvesener eller spøkelser som sitter på biltaket ditt.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hvem satt på biltaket mitt i natt da jeg kresjett?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Antall ord: 74
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2006 06:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Jeg vet at dette innlegget er ikke alt du skriver her BA men har sett en del av innleggene dina da..
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2006 11:28
- 18
Har jeg skrevet at det ikke var mitt ansvar at jeg som kjørte bilen krasja????????BA skrev:Kanskje ikke år du kjører bilen, men når du har kjørt den gærent, og krasja gjør du det.R.S.D.U skrev:Hallo.. jeg skriver ikke fra meg ansvar når jeg kjører bil nei.. hadde bare en følelse.. Det var jeg som krasja.. ingen andre.. men INGEN kan si at jeg ikke tar ansvar.BA skrev:Snakk om ansvarsfraskrivelse.
Hvis du ikke er iform til å kjøre, skal du la bilen stå. Ikke begynne å skylde på uvesener eller spøkelser som sitter på biltaket ditt.
Jeg skrev ikke at jeg ikke var i form til å kjøre. jeg bare skrev at jeg hadde ekkel følelse før jeg satte meg i bilen, og at det føltest som om noen satt på taket mitt..
Om du leste så stod det også at jeg tenkte at det var frosten som gjorde slik at det knittret i karoseriet..
Dette ser ut som at du ikke var i form til å kjøre.hadde jeg en uro som burde advart meg mot å sette meg i bilen
Slik du skrev det her, så var dette noe du måtte fortelle deg selv, ikke det du mente de og da.Sa høyt til meg selv.. at det er bare at bilen er kald og knitrer i karoseriet..
Hvodan det var den natten vet ingen andre enn deg, og vi andre har ikke annet å gå ut fra enn det du skriver. Slik du skrev det så det ut som ansvarsfraskrivelse, og det er det jeg regner det som.
Dette innlegget er ikke alt jeg skriver her.Fishy skrev:Herregud er ikke du her for annet enn å skrive dritt til alle eller??
Dette var ansvarsfraskrivelse og det synes jeg det er riktig å påpeke. Det går ikke an å skylde på onde ånder eller vesener når en selv ikke kan kjøre bil.
vel..
Jeg skrev aldrig at jeg ikke var i form eller for stressa til å kjøre bil..
Skrev at dette bare var en følelse jeg fikk før jeg satte meg inn og da jeg begynte å kjøre.
Skrev ikke noe om at det var noen som fikk meg til å krasje...!
La ikke skylda på noen bare så det nok en gang er skrevet.. Det var skutt opp is på asfalten, jeg hadde ikke sjangs til verken stoppe eller svinge, derfor for jeg rett frem og i bergveggen/grøfta..
hadde kun en følelse, å skrev ut et innlegg om dette..
jeg vet va ansvar er.. men vist noen vill kalle meg ansvarsløs.. greit.. kall meg hva dere vill. Tolk det slik dere selv vill..
Ps.. morro om du mente det va et spøkelse som ville haike for det ikke hadde nådd bussen.. hehehe...
Det var jeg som kjørte ..Jeg krasja....Ferdig med d...
Uansett.. artig å se hvordan folk tenker her..
Antall ord: 500
Din misjon i livet er å hjelpe....
Hide post links |
Det ser ikke ut som det tenker.
Ihvertfall forsto de ikke hva du mente og tolket det på sin egen måte tydeligvis.
Jeg hadde ihvertfall ingen vansklighet med å forstå det.
Synd du ikke fikk de svarene du var ute etter.
Men det var jo ingen bombe da.
Ihvertfall forsto de ikke hva du mente og tolket det på sin egen måte tydeligvis.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Hva gjør du egentlig her inne? Hvorfor er du her på dette forumet?Sol@ngelica skrev:Det ser ikke ut som det tenker.
Antall ord: 65
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Det er ikke nødvendig å skrive det rett ut. "Dette føltest "ont" ut.. " i kombinasjon med "der låste dekkene seg og bilen skjøt fart og rett i fjellveggen.." tyder på ansvarsfraskrivelse.R.S.D.U skrev:Har jeg skrevet at det ikke var mitt ansvar at jeg som kjørte bilen krasja????????
Men du skrev "hadde jeg en uro som burde advart meg mot å sette meg i bilen.."vel..
Jeg skrev aldrig at jeg ikke var i form eller for stressa til å kjøre bil..
Jadda jadda.Skrev at dette bare var en følelse jeg fikk før jeg satte meg inn og da jeg begynte å kjøre.
Skrev ikke noe om at det var noen som fikk meg til å krasje...!
La ikke skylda på noen bare så det nok en gang er skrevet.. Det var skutt opp is på asfalten, jeg hadde ikke sjangs til verken stoppe eller svinge, derfor for jeg rett frem og i bergveggen/grøfta..
hadde kun en følelse, å skrev ut et innlegg om dette..
jeg vet va ansvar er.. men vist noen vill kalle meg ansvarsløs.. greit.. kall meg hva dere vill. Tolk det slik dere selv vill..
Da er jeg også ferdig med det. Ha en fortsatt god julPs.. morro om du mente det va et spøkelse som ville haike for det ikke hadde nådd bussen.. hehehe...
Det var jeg som kjørte ..Jeg krasja....Ferdig med d...
Uansett.. artig å se hvordan folk tenker her..
Antall ord: 251
Hide post links |
Er kanskje litt lei av at alle de "nye" får pepper.
Men hadde det vært noen av de tørre gamle årgangene som lusker rundt her hadde nok svarene vært en smule anderledes.
Det var det jeg mente.
Men hadde det vært noen av de tørre gamle årgangene som lusker rundt her hadde nok svarene vært en smule anderledes.
Det var det jeg mente.
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 14:12
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Æsj.. ekkelt å oppleve sånt.. glad jeg ikke har gjort det sånn.. men hatt mange ganger den følelsen om at man ikke burde sette seg i bilen, eller om vi skal reise et sted, av at nei vi må vente litt til . kan ikke kjøre ennå. å det har vært lurt, for ofte når vi da har kjørt senere så har det vært ulykker osv.. rett forran oss. så det ligger noe i det når man får denne følelsen av at man burde vente litt.
=))
God romjul fortsatt =)
=))
God romjul fortsatt =)
Antall ord: 97
Hide post links |