kanskje det bare er noe (noe ONDT) som vil lokke deg ned til vannet, for så å TA DEG!!!!
man vet aldri..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rare drømmer
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Der er du inne på noe ja. Onde makter, slikt ser vi på film...kanskje det bare er noe (noe ONDT) som vil lokke deg ned til vannet, for så å TA DEG!!!!
man vet aldri..
Antall ord: 35
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Jeg tror nesten alle her ser litt for mye på film
Neida, men jeg sier som noen andre her har sakt. Prøv selv å dykke der. Og om du får den samme mannen i en drøm kan du prøve å snakke til ham.
Neida, men jeg sier som noen andre her har sakt. Prøv selv å dykke der. Og om du får den samme mannen i en drøm kan du prøve å snakke til ham.
Antall ord: 45
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Det har vært en fordel å snakke med han før man går ned... Det kan han har gjort det samme før.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2007 15:28
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Rare drømmer
Synes likevel at det er en smule rart ettersom en gutt forsvant i området på 90-tallet, og dukket aldri opp igjen... Hvem vet?
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2010 07:44
- 14
Re: Rare drømmer
Jeg hadde ikke sluppet tanken helt, er noe som prøver å si deg noe, men det kan jo som sagt være andre ting også, det kan være veldig gammelt, uoppklart sak?
Jeg hadde selv en episode for mangen år siden,der var en mann som var savnet og han hadde blitt observert like ved ett vann med mye siv rundt,dette var en mann som var ute å kjøre med illegale stoffer.
Situasjonen var så opp idagen at politi letet i flere dager på denne angitte plassen uten og finne personen.
Vi var alle engasjert i denne saken(liten plass) så det var vel ingen som ikke hadde hørt om den.
Jeg hadde en rar drøm tre netter etterhverandre som jeg etter natt nr 2 måtte si til min mann.
En stemme sa til meg instendig at de leter på feil plass... lenger ut og mer til høyre sa han, jeg så masse høyt siv der jeg var, som om jeg var der selv..
disse drømmene var så sterke at jeg var nødt til å ta sjansen på at min mann syntes jeg var sprø.
Jeg var faktisk redd og trodde jeg holdt på å "tippe" over på feil side,,,,
Jeg gjorde ikke noe med dette men 4-5 dager etter hadde de funnet mannen.. død.. der som han hadde sagt til meg han var...
Men klart om det var han som sa det eller noen andre det vet jeg ikke men det er forsåvidt uvesentlig.... det er en grunn til at en får en beskjed men den kan ha en annen betydning enn det som kanskje er åpenbart..
Jeg hadde selv en episode for mangen år siden,der var en mann som var savnet og han hadde blitt observert like ved ett vann med mye siv rundt,dette var en mann som var ute å kjøre med illegale stoffer.
Situasjonen var så opp idagen at politi letet i flere dager på denne angitte plassen uten og finne personen.
Vi var alle engasjert i denne saken(liten plass) så det var vel ingen som ikke hadde hørt om den.
Jeg hadde en rar drøm tre netter etterhverandre som jeg etter natt nr 2 måtte si til min mann.
En stemme sa til meg instendig at de leter på feil plass... lenger ut og mer til høyre sa han, jeg så masse høyt siv der jeg var, som om jeg var der selv..
disse drømmene var så sterke at jeg var nødt til å ta sjansen på at min mann syntes jeg var sprø.
Jeg var faktisk redd og trodde jeg holdt på å "tippe" over på feil side,,,,
Jeg gjorde ikke noe med dette men 4-5 dager etter hadde de funnet mannen.. død.. der som han hadde sagt til meg han var...
Men klart om det var han som sa det eller noen andre det vet jeg ikke men det er forsåvidt uvesentlig.... det er en grunn til at en får en beskjed men den kan ha en annen betydning enn det som kanskje er åpenbart..
Antall ord: 279
Hide post links |