Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvorfor akkurat nå?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2006 20:29
- 17
Hvorfor akkurat nå?
Blir en smule nyskjerrig.Har klart å fange ånder med mobil og camera de 2 siste ukene.Hvorfor har jeg ikke merka noe til det før? Hvorfor akkurat nå liksom?Kan det ha noe med at jeg har møtt en person med energi høyere enn meg men jeg er mer motakelig for dette enn det han er?
Antall ord: 59
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hvilken begrunnelse har du for at dette er ånder da? Det er jo kjent at det har blitt en trend å fange ånder med mobilcamera osv i det siste. Du har ikke blitt bitt av den basillen da?
Til dere som mener jeg er krass: Akkurat nå så er jeg ikke det
Til dere som mener jeg er krass: Akkurat nå så er jeg ikke det
Antall ord: 51
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Nå så jeg et av bildene og det så faktisk litt bra ut, hvis det da stemmer at det ikke er røyk. Men lurer på hva det svarte i hjørnene er. Ser ut som noe som sperrer eller sladder for bildet.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Nei har nok ikke det du for jeg tok bilder hos noen personer jeg har blitt kjent med og hadde lyst til å bilder av dem.Hadde ikke med meg vanlig camera og brukte mobilen i stede.Jeg er glad i å ta bilder.Ikke for å fange ting på det men for å ha minner av alt jeg gjør. Om det dukker opp en ånd eller lignende så er vel det greit men har ikke noe med det å gjøre.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det vet jeg også, men linsa var helt oppe da bilde ble tatt og jeg har ikke gjort noe med det.Var fakktisk ikke jeg som oppdaget det på bilde heller.Var en kamerat avmeg.Cameraet var helt friskt for å si det på den måten.CandyMilla skrev:Nå så jeg et av bildene og det så faktisk litt bra ut, hvis det da stemmer at det ikke er røyk. Men lurer på hva det svarte i hjørnene er. Ser ut som noe som sperrer eller sladder for bildet.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Legg ut flere bilder da
Men hva er det svarte på siden til det ene bildet du la ut?
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Aner fakktisk ikke.Har vent på hele cameraet om igjen og om igjen. Skal legge ut et bilde til men må oveføre det fra mobilen.CandyMilla skrev:Legg ut flere bilder da
Antall ord: 47
Hide post links |