Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Satsuki skrev:Hehe.. Nei nå tennker du litt for mye!
Nei, langt i fra. De kjente ikke hverandre en gang. Er bare et pussig sammentreff. Hey, ingenting er tilfeldig.. at jeg digga Jonatann var et frampek på at jeg kom til å digge Jonathan.. Eller ikke.
Man får nok aldri vite det.
Før tannken plutselig slår deg:
Skjebnen har børstet over deg, og du kan ikke lenger skylle på tilfeldigheter.
Du får bare gape over faktumet at dette var forutbestemt og glise godt.
Arrrgh!!
Nå må du flour svarte gi deg! Dette er helt ut av karieskontroll! Jeg tennker det er noen som trekker i trådene, eller i verste fall pirker i mine tannker. En skummel tenndens. Blir nesten litt pussa av tannken.
Haha! Fy tannfeen for en ånde-lig samtale dette ble...
Snakk om å bore dypt i temaet, liksom.
Jaja, nå får jeg rive meg løs fra temaet og sette meg ned i stolen og finne et annet tema å tygge på.
Antall ord: 173
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg sto opp for verdensfreden uten å vite det engang. Jøss, så altruistisk av meg. Har merket lite til noe verdensfred, men verden rundt meg har vært veldig rolig og grei i det minste.
Frokost skrev:Jeg sto opp for verdensfreden uten å vite det engang. Jøss, så altruistisk av meg. Har merket lite til noe verdensfred, men verden rundt meg har vært veldig rolig og grei i det minste.
Satsuki skrev:Nei, det er ganske imponerende. Men likevel. Knaselyden blir nok for sterk gitt. Vil du ødelegge verden, mann?
Du må ikke dra dette for langt, dersom man slutter å mate kaosteorien, vil alt stoppe opp !
Kaosteorien bygger på bevegelse, og forandring, dersom man stopper all bevegelse, vil det hele stoppe...
Heldigvis hadde man dagen den 22 Desember, og for mange GIKK det sikkert bra...
- regner med at det da ble laget mange merkelige lyder som "matet" kaosteorien....
Og bra er det, ellers så stagnerer vi helt, og da er det iallfall ikke morro...
Vel overstått solsnu, og forbered nyttårsaften...
Nyttår saften . .
Satsuki skrev:Nei, det er ganske imponerende. Men likevel. Knaselyden blir nok for sterk gitt. Vil du ødelegge verden, mann?
Du må ikke dra dette for langt, dersom man slutter å mate kaosteorien, vil alt stoppe opp !
Kaosteorien bygger på bevegelse, og forandring, dersom man stopper all bevegelse, vil det hele stoppe...
Heldigvis hadde man dagen den 22 Desember, og for mange GIKK det sikkert bra...
- regner med at det da ble laget mange merkelige lyder som "matet" kaosteorien....
Og bra er det, ellers så stagnerer vi helt, og da er det iallfall ikke morro...
Vel overstått solsnu, og forbered nyttårsaften...
Nyttår saften . .
Asbjørn
Hoho... Skulle tatt seg ut hvis Ludo faktisk klarte å ødelegge verden
Nyttår saften Var det jeg alvorlig trodde det het da jeg var liten. Og pappa syntes selvfølgelig det var gøy, så han spilte med. Det førte til at jeg trodde dette til jeg var litt for gammel..