Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hvorfor ser ingen gjenferd av forhistoriske dyr/mennesker??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2006 14:52
- 17
hvorfor ser ingen gjenferd av forhistoriske dyr/mennesker??
tanken kom for noen dager siden og jeg får den ikke ut av hodet..
begynte gjenferdene å komme i middelalderen da? var det en trend eller noe som startet hele greia med å gå igjen? tenker på det at kanskje hvis man tror på noe så skjer det.. Jeg har aldri hørt om noen som har sett gjenferd fra før middelalderen..
- dinosaurer f.eks. hadde noen sett et gjenferd av en dinosaur, hadde vi ikke trenget å lure på hvordan de ser ut..
- samme med "missing link"..
har heller ikke hørt om så mange dyr generellt som går igjen.. noen hunder og ester og et par katter jeg har hørt om..
noen som har svar?
*ikke misforstå meg.. jeg tror faktisk på gjenferd.. eller hvertfall at det er et eller annet vi ikke kan se, men som er der..*
begynte gjenferdene å komme i middelalderen da? var det en trend eller noe som startet hele greia med å gå igjen? tenker på det at kanskje hvis man tror på noe så skjer det.. Jeg har aldri hørt om noen som har sett gjenferd fra før middelalderen..
- dinosaurer f.eks. hadde noen sett et gjenferd av en dinosaur, hadde vi ikke trenget å lure på hvordan de ser ut..
har heller ikke hørt om så mange dyr generellt som går igjen.. noen hunder og ester og et par katter jeg har hørt om..
noen som har svar?
*ikke misforstå meg.. jeg tror faktisk på gjenferd.. eller hvertfall at det er et eller annet vi ikke kan se, men som er der..*
Antall ord: 142
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Des 2006 22:42
- 17
..........
Sist redigert av Garcia på 03 Nov 2008 23:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
haha!
kanskje forklarng er så enkel ja :mozilla_wink:
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
På en åndenes makt episode, så forklarte hun klarsynte at det var en gruppe menn, vikinger eller fra en annen tid?
Det var ei jente fra Island som brukte å bli vekt av disse...? Og bøkene hennes på islandsk (aldri de norske eller engelske) ble dratt ut av hylla og lå åpne på gulvet. Den klarsynte mente at det var pgs at bøkene sto på gammelnorsk/Islandsk.
Noen som husker denne episoden?
Det var ei jente fra Island som brukte å bli vekt av disse...? Og bøkene hennes på islandsk (aldri de norske eller engelske) ble dratt ut av hylla og lå åpne på gulvet. Den klarsynte mente at det var pgs at bøkene sto på gammelnorsk/Islandsk.
Antall ord: 73
Hide post links |
Det er vel ikke noen som har sett dyr som har gått igjen, bortsett fra hunder og katter?..Det sies jo at man går igjen hvis man har noe"ugjort"..hva hvist vanlige dyr ikke har noe ugjort, fordi dem er så enkle og lever etter instinktet..Katter og hunder er jo egentlig brutt fra sitt naturlige instinkt, og katter og hunder blir knyttet til sine mennesker, og har et helt annet liv enn vanlige dyr..kanskje det er dette som gjør at katter og hunder kan gå igjen...
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Liis
:mozilla_smile: hmm.. tror ikke jeg så den episoden..
men tenkte egentlig mer på folk som levde før vikingene.. sånn før jesus ble født eller noe..
hmm
men tenkte egentlig mer på folk som levde før vikingene.. sånn før jesus ble født eller noe..
hmm
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Det er litt vagt, men mener å huske at jeg har hørt at etter at noen har spøkt i 200 år eller 400 år eller hvor lenge det nå var, så har de liksom "spøkt fra seg" og går ikke igjen lenger. Aner ikke om det er sant..
Antall ord: 51
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
det er ikke en vanlig eller normal tilstand å gå rundt
i det astrale å surre som ånd. Grunnen til at en blir der
kan være som noen sier her at de føler de har noe ugjort,
det kan også være en så stor klamring til materielle ting
at de ikke vil slippe. Når de har vært der lenge vil de forstå
at det er feil, eller de vil bli lei av det og da blir de hjulpet videre
inn i lyset. Dyr har veldig sjelden så sterke følelser. Det er kun
noen få av de dyrene som lever tett på oss som er kommet så
langt at de har mulighet til å føle sterkt tilknytning til noe eller
noen.
Om det ble noen igjen for veldig lenge siden er de derfor gått videre.
En kan noen ganger merke de, men da kun som ett tomt avtrykk,
ikke som en ånd med sjel.
i det astrale å surre som ånd. Grunnen til at en blir der
kan være som noen sier her at de føler de har noe ugjort,
det kan også være en så stor klamring til materielle ting
at de ikke vil slippe. Når de har vært der lenge vil de forstå
at det er feil, eller de vil bli lei av det og da blir de hjulpet videre
inn i lyset. Dyr har veldig sjelden så sterke følelser. Det er kun
noen få av de dyrene som lever tett på oss som er kommet så
langt at de har mulighet til å føle sterkt tilknytning til noe eller
noen.
Om det ble noen igjen for veldig lenge siden er de derfor gått videre.
En kan noen ganger merke de, men da kun som ett tomt avtrykk,
ikke som en ånd med sjel.
Antall ord: 158
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Kanskje de fordamper etter en viss tid....?
Antall ord: 7
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Jeg husker den episoden, ikke alt men husker det du har skrevet.Liis skrev:På en åndenes makt episode, så forklarte hun klarsynte at det var en gruppe menn, vikinger eller fra en annen tid?
Artig episode.....den episoden som jeg sperret øyene mest opp for, var den episoden dem filma fra Eidsvoll. Der lekene begynte å kjøre av seg selv, UTEN batteri. :mozilla_surprised:
Jeg gleder meg som en unge på julaften, til å se nye episoder fra Åndenes makt !!
Antall ord: 132
Hide post links |
Det har jeg ikke tenkt på.....jeg mener......enn om en dinosaur ikke fikk gjort unna alt på jorden, så ville nok den ha kommet tilbake......men er det noen som i det hele tatt har prøvd å få kontakt med dinosaurer????
Og hvorfor er det slik at mennesker og hunder og katter kommer igjen, men ikke urtidsdyr og andre mennesker fra urgamle tidsaldere????
Og hvorfor er det slik at mennesker og hunder og katter kommer igjen, men ikke urtidsdyr og andre mennesker fra urgamle tidsaldere????
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
heheehehehehe bra svar:P:P:PZoSo skrev:Kanskje det var fordi de var så "dumme" at de lissom ikke hadde noe å gjøre på jorda etter døden?
Antall ord: 29
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Meget godt spørsmål som de fleste medium o.l vil bortforklare.
Jeg tror selsagt ikke på de som kaller seg medium eller klarsynte, dersom de ikke klarer og lese meg da.
Har faktisk forsøkt med en såkaldt klarsynt, han bommet totalt.
Han satt og spurte meg en drøss spørsmål, som jeg selvsagt svarte andre ting på.
Jeg avslørte han, før han avslørte meg..hehe
Jeg tror selsagt ikke på de som kaller seg medium eller klarsynte, dersom de ikke klarer og lese meg da.
Har faktisk forsøkt med en såkaldt klarsynt, han bommet totalt.
Han satt og spurte meg en drøss spørsmål, som jeg selvsagt svarte andre ting på.
Jeg avslørte han, før han avslørte meg..hehe
Antall ord: 74
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
Re: hvorfor ser ingen gjenferd av forhistoriske dyr/menneske
det her var egentlig et veldig godt spørsmål, tanken har slått meg en del ganger oxo. noe ordentlig svar er det vel ikke sikkert vi kan vente oss.vetke! skrev:tanken kom for noen dager siden og jeg får den ikke ut av hodet..
noen som har svar?
må nok bare vandre rundt og se om vi møter noen gjenferd fra jseu tid en gang
apropos den åndenes makt-episoden med vikinger ! den husker jeg oxo, var en skikkelig fet episode ! :mozilla_smile:
Antall ord: 211
every wish is just a journey away
Hide post links |
Vermilion Oriol skrev:......men er det noen som i det hele tatt har prøvd å få kontakt med dinosaurer????
Antall ord: 41
Hide post links |